Hei
Olen menossa piakkoin kalliiseen Yksityiseen sairaalaan operaatioon, jossa laitetaan virtsarakon suulle joku lanka kiristämään, jotta tuo pissankarkailu saatas hallintaan. Olen kuullut nyt tästä operaatiosta, että sen onnistuminen on epävarmaa ja saatetaan joutua muutaman vuoden päästä uusimaan. Jos kenellä on vastaavasta kokemustaa, haluaisin erittäin mielellään infoa, että miten pitkään kyseinen operaatio auttoi, parantuminen siitä..ja tuliko jotakin rajoituksia tän myötä elämään.
Meinaan jos tällä on vain muutamaksi vuodeksi luvassa helpotus tilanteeseen, niin en kyllä maksa 2800 € tästä toimenpiteestä, vaan jonotan sitten Tyksiin.
kiittäen vastauksista :)
VIRTSARAKON KOHOTUS(KIRISTYS)
4
3291
Vastaukset
- ja kuiva
Moi! Kyllä nuo leikkaukset useimmiten taitaa onnistua, mutta parempiakin vaihtoehtoja on olemassa. Olet ilmeisesti jo koittanut fysioterapiaa tai FemiScan-hoitoa? Tuommonen FemiScan maksaa jotain 350euroa ja on omien kokemuksien perusteella tehokas. Itse en olisi halunnut nylonteippiä sisälleni ja sitten kun vielä maksaa tuo leikkaus noinkin paljon. Onneks ei tarvinnut siihen turvautua.
- housut kostuu
Hei, millaista hoitoa on 'femiscan' ja mistä sitä saa? Olen menossa sairaalaan tutkimuksiin mahdollista leikkausta varten, mutta 'hellemmät' konstit kiinnostavat :)
- teipitön
housut kostuu kirjoitti:
Hei, millaista hoitoa on 'femiscan' ja mistä sitä saa? Olen menossa sairaalaan tutkimuksiin mahdollista leikkausta varten, mutta 'hellemmät' konstit kiinnostavat :)
Moi,
FemiScan on lantionpohjan lihasten kuntouttamista, eli sillä parannetaan niiden lihasten hallintaa ja kuntoa, millä hallitaan virtsarakkoa. Hoito on kivutonta ja ilmeisesti useimmiten tehokasta.
Hoitoa antavat fysioterapeutit ja jotkut sairaalat. Voit myös ostaa oman laitteen valmistajan nettisivujen kautta ( www.femiscan.com ). Voi olla, että kannattaa pyytää laite mukaan fysioterapeutilta ja hankkia sellainen itselle, jos huomaat sen tehoavan.
- housut kostuu
Oletko jo ollut tutkimuksissa?
Entä muissa hoidoissa? (fysikaalinen?)
Minkä ikäinen olet?
Itse olen 60-lukulainen ja menossa tutkimuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257