Hei
Olen menossa piakkoin kalliiseen Yksityiseen sairaalaan operaatioon, jossa laitetaan virtsarakon suulle joku lanka kiristämään, jotta tuo pissankarkailu saatas hallintaan. Olen kuullut nyt tästä operaatiosta, että sen onnistuminen on epävarmaa ja saatetaan joutua muutaman vuoden päästä uusimaan. Jos kenellä on vastaavasta kokemustaa, haluaisin erittäin mielellään infoa, että miten pitkään kyseinen operaatio auttoi, parantuminen siitä..ja tuliko jotakin rajoituksia tän myötä elämään.
Meinaan jos tällä on vain muutamaksi vuodeksi luvassa helpotus tilanteeseen, niin en kyllä maksa 2800 € tästä toimenpiteestä, vaan jonotan sitten Tyksiin.
kiittäen vastauksista :)
VIRTSARAKON KOHOTUS(KIRISTYS)
4
3172
Vastaukset
- ja kuiva
Moi! Kyllä nuo leikkaukset useimmiten taitaa onnistua, mutta parempiakin vaihtoehtoja on olemassa. Olet ilmeisesti jo koittanut fysioterapiaa tai FemiScan-hoitoa? Tuommonen FemiScan maksaa jotain 350euroa ja on omien kokemuksien perusteella tehokas. Itse en olisi halunnut nylonteippiä sisälleni ja sitten kun vielä maksaa tuo leikkaus noinkin paljon. Onneks ei tarvinnut siihen turvautua.
- housut kostuu
Hei, millaista hoitoa on 'femiscan' ja mistä sitä saa? Olen menossa sairaalaan tutkimuksiin mahdollista leikkausta varten, mutta 'hellemmät' konstit kiinnostavat :)
- teipitön
housut kostuu kirjoitti:
Hei, millaista hoitoa on 'femiscan' ja mistä sitä saa? Olen menossa sairaalaan tutkimuksiin mahdollista leikkausta varten, mutta 'hellemmät' konstit kiinnostavat :)
Moi,
FemiScan on lantionpohjan lihasten kuntouttamista, eli sillä parannetaan niiden lihasten hallintaa ja kuntoa, millä hallitaan virtsarakkoa. Hoito on kivutonta ja ilmeisesti useimmiten tehokasta.
Hoitoa antavat fysioterapeutit ja jotkut sairaalat. Voit myös ostaa oman laitteen valmistajan nettisivujen kautta ( www.femiscan.com ). Voi olla, että kannattaa pyytää laite mukaan fysioterapeutilta ja hankkia sellainen itselle, jos huomaat sen tehoavan.
- housut kostuu
Oletko jo ollut tutkimuksissa?
Entä muissa hoidoissa? (fysikaalinen?)
Minkä ikäinen olet?
Itse olen 60-lukulainen ja menossa tutkimuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755