VIRTSARAKON KOHOTUS(KIRISTYS)

Pissihousu

Hei

Olen menossa piakkoin kalliiseen Yksityiseen sairaalaan operaatioon, jossa laitetaan virtsarakon suulle joku lanka kiristämään, jotta tuo pissankarkailu saatas hallintaan. Olen kuullut nyt tästä operaatiosta, että sen onnistuminen on epävarmaa ja saatetaan joutua muutaman vuoden päästä uusimaan. Jos kenellä on vastaavasta kokemustaa, haluaisin erittäin mielellään infoa, että miten pitkään kyseinen operaatio auttoi, parantuminen siitä..ja tuliko jotakin rajoituksia tän myötä elämään.

Meinaan jos tällä on vain muutamaksi vuodeksi luvassa helpotus tilanteeseen, niin en kyllä maksa 2800 € tästä toimenpiteestä, vaan jonotan sitten Tyksiin.

kiittäen vastauksista :)

4

3253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kuiva

Moi! Kyllä nuo leikkaukset useimmiten taitaa onnistua, mutta parempiakin vaihtoehtoja on olemassa. Olet ilmeisesti jo koittanut fysioterapiaa tai FemiScan-hoitoa? Tuommonen FemiScan maksaa jotain 350euroa ja on omien kokemuksien perusteella tehokas. Itse en olisi halunnut nylonteippiä sisälleni ja sitten kun vielä maksaa tuo leikkaus noinkin paljon. Onneks ei tarvinnut siihen turvautua.

• housut kostuu

Hei, millaista hoitoa on 'femiscan' ja mistä sitä saa? Olen menossa sairaalaan tutkimuksiin mahdollista leikkausta varten, mutta 'hellemmät' konstit kiinnostavat :)

• teipitön
        housut kostuu kirjoitti:

Hei, millaista hoitoa on 'femiscan' ja mistä sitä saa? Olen menossa sairaalaan tutkimuksiin mahdollista leikkausta varten, mutta 'hellemmät' konstit kiinnostavat :)

Moi,

FemiScan on lantionpohjan lihasten kuntouttamista, eli sillä parannetaan niiden lihasten hallintaa ja kuntoa, millä hallitaan virtsarakkoa. Hoito on kivutonta ja ilmeisesti useimmiten tehokasta.

Hoitoa antavat fysioterapeutit ja jotkut sairaalat. Voit myös ostaa oman laitteen valmistajan nettisivujen kautta ( www.femiscan.com ). Voi olla, että kannattaa pyytää laite mukaan fysioterapeutilta ja hankkia sellainen itselle, jos huomaat sen tehoavan.

• housut kostuu

Oletko jo ollut tutkimuksissa?
      Entä muissa hoidoissa? (fysikaalinen?)
      Minkä ikäinen olet?
      Itse olen 60-lukulainen ja menossa tutkimuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3320
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1384
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1268
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      264
      1121
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1116
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      1034
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      42
      945
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      841
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      798
    Aihe