VIRTSARAKON KOHOTUS(KIRISTYS)

Pissihousu

Hei

Olen menossa piakkoin kalliiseen Yksityiseen sairaalaan operaatioon, jossa laitetaan virtsarakon suulle joku lanka kiristämään, jotta tuo pissankarkailu saatas hallintaan. Olen kuullut nyt tästä operaatiosta, että sen onnistuminen on epävarmaa ja saatetaan joutua muutaman vuoden päästä uusimaan. Jos kenellä on vastaavasta kokemustaa, haluaisin erittäin mielellään infoa, että miten pitkään kyseinen operaatio auttoi, parantuminen siitä..ja tuliko jotakin rajoituksia tän myötä elämään.

Meinaan jos tällä on vain muutamaksi vuodeksi luvassa helpotus tilanteeseen, niin en kyllä maksa 2800 € tästä toimenpiteestä, vaan jonotan sitten Tyksiin.

kiittäen vastauksista :)

4

3270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kuiva

Moi! Kyllä nuo leikkaukset useimmiten taitaa onnistua, mutta parempiakin vaihtoehtoja on olemassa. Olet ilmeisesti jo koittanut fysioterapiaa tai FemiScan-hoitoa? Tuommonen FemiScan maksaa jotain 350euroa ja on omien kokemuksien perusteella tehokas. Itse en olisi halunnut nylonteippiä sisälleni ja sitten kun vielä maksaa tuo leikkaus noinkin paljon. Onneks ei tarvinnut siihen turvautua.

• housut kostuu

Hei, millaista hoitoa on 'femiscan' ja mistä sitä saa? Olen menossa sairaalaan tutkimuksiin mahdollista leikkausta varten, mutta 'hellemmät' konstit kiinnostavat :)

• teipitön
        housut kostuu kirjoitti:

Hei, millaista hoitoa on 'femiscan' ja mistä sitä saa? Olen menossa sairaalaan tutkimuksiin mahdollista leikkausta varten, mutta 'hellemmät' konstit kiinnostavat :)

Moi,

FemiScan on lantionpohjan lihasten kuntouttamista, eli sillä parannetaan niiden lihasten hallintaa ja kuntoa, millä hallitaan virtsarakkoa. Hoito on kivutonta ja ilmeisesti useimmiten tehokasta.

Hoitoa antavat fysioterapeutit ja jotkut sairaalat. Voit myös ostaa oman laitteen valmistajan nettisivujen kautta ( www.femiscan.com ). Voi olla, että kannattaa pyytää laite mukaan fysioterapeutilta ja hankkia sellainen itselle, jos huomaat sen tehoavan.

• housut kostuu

Oletko jo ollut tutkimuksissa?
      Entä muissa hoidoissa? (fysikaalinen?)
      Minkä ikäinen olet?
      Itse olen 60-lukulainen ja menossa tutkimuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      146
      5337
    2. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      102
      5012
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      53
      4315
    4. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      12
      3801
    5. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      54
      3706
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      32
      3634
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      55
      3383
    8. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      194
      2396
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2383
    10. HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00

KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!
      Hyrynsalmi
      26
      1259
    Aihe