rapu(M)ja rapu(N)

en kerro

mitä mieltä olette

10

2583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapunainen43

Hyvä suhde,ymmärtävät toistensa tunteiden ailahtelua. Ja seksi upeaa.

• en kerro

oikeastaan rapu(P)ja RAPU(T)

• u ...
        en kerro kirjoitti:

oikeastaan rapu(P)ja RAPU(T)

rapu mies ja rapu nainen tulevat hyvin toimeen keskenään,on 40 vuoden kokemus yhöessä olosta.eikä todellakaan mitään nyssytystä ölen itse naisena se asiöitten alulle panija ja saan mieheni mukaan pienen miettimisen jälkeen yleensä aina.on samat harrastukset olemme molemmat kovia tekee töitä ja pidämme toisistamme huolta.rakkaus kukoistaa luottamus toiseen oli lähellä tai kaukana.

• Rapupari

Ei toimi, kun kumpikin odottaa toisen tekevän ne päätökset!

• nössöjä

te olette!!??? Minä olen myös rapu (nainen) ja minä en tuollaiseen alkaisi. En ymmärrä tuollaista - noh, ehkäpä siinä on kaksi päättämätöntä lössykkää löytäneet toisensa! Huh!

• mitä?
        nössöjä kirjoitti:

te olette!!??? Minä olen myös rapu (nainen) ja minä en tuollaiseen alkaisi. En ymmärrä tuollaista - noh, ehkäpä siinä on kaksi päättämätöntä lössykkää löytäneet toisensa! Huh!

itse olen rapumies,ja todellakin tiän mitä haluan ja myös kaiken olen saanut! tosi varovaisia kylläkin... mut ei tyhmiä..

• never ever .....
        mitä? kirjoitti:

itse olen rapumies,ja todellakin tiän mitä haluan ja myös kaiken olen saanut! tosi varovaisia kylläkin... mut ei tyhmiä..

olet saanut!Käyttäen ilkeää raputekniikkaa!!!

• vaan
        never ever ..... kirjoitti:

olet saanut!Käyttäen ilkeää raputekniikkaa!!!

määrätietoista! määrätietoista...

• Salkkareista

eli Tuomo Tervajoki ja Salla Mattila. HANIBÖÖ vain!

• ...

Me kummatkin ollaan rapuja ja juttu ei juurikaan toimi. Jostain syystä ite olen paljon vahvempi persoona kuin mies, joka myös antaa minun hallita sanomatta vastaan. Ja minä ku haluaisin välillä myös tukea ja turvaa, mutta joudun itse olemaan aina se joka päättää, jaksaa, hoitaa ja järjestää. Tuntuu kuin olisi lapsen kanssa yhdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4221
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2350
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1871
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1484
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1254
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      691
    Aihe