Mike Sierra.

Matin ex kaveri, mitä kuuluu ja ketä nyt kusettaa.

8

6272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valistaja-alistaja

      Tikkakoskella asuu.

      • väestörekisterikeskus

        Maick Mondeo.


      • ret
        väestörekisterikeskus kirjoitti:

        Maick Mondeo.

        En ole nyt aivan varma elääkö Maick vielä tänä päivänä. Pari vuotta sitten haastateltiin Matti-elokuvan kunniaksi. Oli silloin aika vanhan näkönen ja sairasti reumaa. Kyllä Maick Sierraa ainakin joissain 90-luvun alun apulehdissä kutsuttiin Mikeksi, tosin useimmiten Mikko Seniläksi, mikä on Maickin oikea nimi. Mikäli Mikko vielä tänä päivänä elää, sairastaa hän luultavammin yksikseen kotonansa.


      • alkoholisoitunut
        ret kirjoitti:

        En ole nyt aivan varma elääkö Maick vielä tänä päivänä. Pari vuotta sitten haastateltiin Matti-elokuvan kunniaksi. Oli silloin aika vanhan näkönen ja sairasti reumaa. Kyllä Maick Sierraa ainakin joissain 90-luvun alun apulehdissä kutsuttiin Mikeksi, tosin useimmiten Mikko Seniläksi, mikä on Maickin oikea nimi. Mikäli Mikko vielä tänä päivänä elää, sairastaa hän luultavammin yksikseen kotonansa.

        Kaupassa tuli tavattua viisi vuotta sitten useinkin. Maick oli katkokävelevä juoppo ja usein likaisissa vaatteissa. Sääliksi kävi. Kerran ajelivat Masan kanssa 1510 Talbotilla, eli se Honda CRX, jossa oli seiskan mainokset oli paskana.


      • ...ne matin kanssa...
        alkoholisoitunut kirjoitti:

        Kaupassa tuli tavattua viisi vuotta sitten useinkin. Maick oli katkokävelevä juoppo ja usein likaisissa vaatteissa. Sääliksi kävi. Kerran ajelivat Masan kanssa 1510 Talbotilla, eli se Honda CRX, jossa oli seiskan mainokset oli paskana.

        ...on yhdessä ajelleet vai onko se joku vanhempi juttu? Luulin että Maick ja Matti riitaantuivat siinä 90-luvun puolessa välissä. Ainakin Matti haukkui yhdessä hyvät, pahat ja rumat-ohjelman haastattelussa Maickin hyväksikäyttämisestä ja omiin asioihinsa puuttumisesta. Sanoi muuten myös että Maick pitäis hirttää sukuelimistään puhelinjohtoihin.

        Veikkaan, että tuo Matin ja Maickin harmooninen ystävyys on yksinomaan Maickin keksintö.

        Ihme ettei Maickista kerrota sanaakaan Matin elämänkerta-kirjassa vaikka onkin melko vahvasti vaikuttanut mäkihyyppäjälegendan elämään.


      • Maick
        ret kirjoitti:

        En ole nyt aivan varma elääkö Maick vielä tänä päivänä. Pari vuotta sitten haastateltiin Matti-elokuvan kunniaksi. Oli silloin aika vanhan näkönen ja sairasti reumaa. Kyllä Maick Sierraa ainakin joissain 90-luvun alun apulehdissä kutsuttiin Mikeksi, tosin useimmiten Mikko Seniläksi, mikä on Maickin oikea nimi. Mikäli Mikko vielä tänä päivänä elää, sairastaa hän luultavammin yksikseen kotonansa.

        Kuoli heinäkuun lopussa!


    • matti.hyppäsi.lavalle

      Oliko tuo se kaveri joka järjesti Matin strippauskeikalle?

    • Dead

      Kuollut vähän aikaa sitten

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe