kertokaa et miten jousimies nainen ja kaksonen mies sopii yhteen?. ois tosi kiva. kiitti etu käteen=)!
jousimies
6
2128
Vastaukset
- swimmwr
Mä en tiedä miten mieskaksonen ja nais jouskari mut itelläni on mies jouskari ja itse kaksonen. Kaks ja puol vuotta ollaan nyt oltu yhdessä ;) aika tulinen on suhde. Molemmat hyvin itsekkäitä merkkejä, kummatki haluaa että heidän mukaan mennään. Riitoja on ollut paljon. Rakkaus on kukoistavaa ja seksi aivan mahtavaa.. ;) Rakkaus on sellaista että, ei osaa edes kertoa.
- jousimies
joo toi on muute ihan totta, aika tulinen suhde, kaikin puolin=)
- mä vaan
Joo. Seksi jo alkaa olla hyytynyt, kymmenvuotishääpäivä kun meni jo, ja kaks pikkupoikaa pyörii nilkoissa... Kaikenlaisia tässä on kokeiltu, mutta tämä pelaa! Jos minusta on kiinni niin hautaan asti tässä mennään yhdessä.
- kaksosnaikkonen
mä vaan kirjoitti:
Joo. Seksi jo alkaa olla hyytynyt, kymmenvuotishääpäivä kun meni jo, ja kaks pikkupoikaa pyörii nilkoissa... Kaikenlaisia tässä on kokeiltu, mutta tämä pelaa! Jos minusta on kiinni niin hautaan asti tässä mennään yhdessä.
olen juuri alkamassa suhteeseen jouskarimiehen kanssa ja tehän saatte mun hiukset pystyyn,vaikka en ihan arimpia olekkaan!
Onko jouskari niin itsepäinen kuin kaksonen?
Alkuvaikutelma on ainakin iiiiihana!
- ei tulisielu
kun ei kukaan joutuisi asumaan lähellä.
Ainainen taistelu kumpi parempi?- Nimetön
Tuntuu et tulista, jopa väkivaltaista, liiankin kanssa on. Taistellaan tuopin ääressä ihan vaikka mistä: filosofiasta, toisten suvuista, kasvatuksesta, mielenterveydestä.
Olemme molemmat tunteellisia. Minä räiskyvä ja nopea karjalainen, hän "viekas" ja hemmetin hidas (!) savolainen. Mikähän taas tässäkin vaikuttaa enemmän, heimo vai horoscope? Joopajoo. Vai ehkä kuitenkin kaaosteoria?
Rakastan häntä. Ja aina puoliksi riidat sovitaan. Hän vaan ottaa alusta kaikki taas kun olisi aikaa jutella. Siis suhde ei etene! Aina samat ongelmat uudelleen... Tulee hulluksi!!! Osaatteko kertoa neuvoja te kaksosnaiset, jotka jouskarin olette löytäneet? Hän on rakas mulle ja minä hänelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1494699Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su1904614Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1184541Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254395Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133430Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192334Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32108- 661617
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill201181- 1801149