kertokaa et miten jousimies nainen ja kaksonen mies sopii yhteen?. ois tosi kiva. kiitti etu käteen=)!
jousimies
6
2085
Vastaukset
- swimmwr
Mä en tiedä miten mieskaksonen ja nais jouskari mut itelläni on mies jouskari ja itse kaksonen. Kaks ja puol vuotta ollaan nyt oltu yhdessä ;) aika tulinen on suhde. Molemmat hyvin itsekkäitä merkkejä, kummatki haluaa että heidän mukaan mennään. Riitoja on ollut paljon. Rakkaus on kukoistavaa ja seksi aivan mahtavaa.. ;) Rakkaus on sellaista että, ei osaa edes kertoa.
- jousimies
joo toi on muute ihan totta, aika tulinen suhde, kaikin puolin=)
- mä vaan
Joo. Seksi jo alkaa olla hyytynyt, kymmenvuotishääpäivä kun meni jo, ja kaks pikkupoikaa pyörii nilkoissa... Kaikenlaisia tässä on kokeiltu, mutta tämä pelaa! Jos minusta on kiinni niin hautaan asti tässä mennään yhdessä.
- kaksosnaikkonen
mä vaan kirjoitti:
Joo. Seksi jo alkaa olla hyytynyt, kymmenvuotishääpäivä kun meni jo, ja kaks pikkupoikaa pyörii nilkoissa... Kaikenlaisia tässä on kokeiltu, mutta tämä pelaa! Jos minusta on kiinni niin hautaan asti tässä mennään yhdessä.
olen juuri alkamassa suhteeseen jouskarimiehen kanssa ja tehän saatte mun hiukset pystyyn,vaikka en ihan arimpia olekkaan!
Onko jouskari niin itsepäinen kuin kaksonen?
Alkuvaikutelma on ainakin iiiiihana!
- ei tulisielu
kun ei kukaan joutuisi asumaan lähellä.
Ainainen taistelu kumpi parempi?- Nimetön
Tuntuu et tulista, jopa väkivaltaista, liiankin kanssa on. Taistellaan tuopin ääressä ihan vaikka mistä: filosofiasta, toisten suvuista, kasvatuksesta, mielenterveydestä.
Olemme molemmat tunteellisia. Minä räiskyvä ja nopea karjalainen, hän "viekas" ja hemmetin hidas (!) savolainen. Mikähän taas tässäkin vaikuttaa enemmän, heimo vai horoscope? Joopajoo. Vai ehkä kuitenkin kaaosteoria?
Rakastan häntä. Ja aina puoliksi riidat sovitaan. Hän vaan ottaa alusta kaikki taas kun olisi aikaa jutella. Siis suhde ei etene! Aina samat ongelmat uudelleen... Tulee hulluksi!!! Osaatteko kertoa neuvoja te kaksosnaiset, jotka jouskarin olette löytäneet? Hän on rakas mulle ja minä hänelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279