jousimies

neito...-

kertokaa et miten jousimies nainen ja kaksonen mies sopii yhteen?. ois tosi kiva. kiitti etu käteen=)!

6

2097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • swimmwr

Mä en tiedä miten mieskaksonen ja nais jouskari mut itelläni on mies jouskari ja itse kaksonen. Kaks ja puol vuotta ollaan nyt oltu yhdessä ;) aika tulinen on suhde. Molemmat hyvin itsekkäitä merkkejä, kummatki haluaa että heidän mukaan mennään. Riitoja on ollut paljon. Rakkaus on kukoistavaa ja seksi aivan mahtavaa.. ;) Rakkaus on sellaista että, ei osaa edes kertoa.

• jousimies

joo toi on muute ihan totta, aika tulinen suhde, kaikin puolin=)

• mä vaan

Joo. Seksi jo alkaa olla hyytynyt, kymmenvuotishääpäivä kun meni jo, ja kaks pikkupoikaa pyörii nilkoissa... Kaikenlaisia tässä on kokeiltu, mutta tämä pelaa! Jos minusta on kiinni niin hautaan asti tässä mennään yhdessä.

• kaksosnaikkonen
        mä vaan kirjoitti:

Joo. Seksi jo alkaa olla hyytynyt, kymmenvuotishääpäivä kun meni jo, ja kaks pikkupoikaa pyörii nilkoissa... Kaikenlaisia tässä on kokeiltu, mutta tämä pelaa! Jos minusta on kiinni niin hautaan asti tässä mennään yhdessä.

olen juuri alkamassa suhteeseen jouskarimiehen kanssa ja tehän saatte mun hiukset pystyyn,vaikka en ihan arimpia olekkaan!
        Onko jouskari niin itsepäinen kuin kaksonen?
        Alkuvaikutelma on ainakin iiiiihana!

• ei tulisielu

kun ei kukaan joutuisi asumaan lähellä.
      Ainainen taistelu kumpi parempi?

• Nimetön

Tuntuu et tulista, jopa väkivaltaista, liiankin kanssa on. Taistellaan tuopin ääressä ihan vaikka mistä: filosofiasta, toisten suvuista, kasvatuksesta, mielenterveydestä.
        Olemme molemmat tunteellisia. Minä räiskyvä ja nopea karjalainen, hän "viekas" ja hemmetin hidas (!) savolainen. Mikähän taas tässäkin vaikuttaa enemmän, heimo vai horoscope? Joopajoo. Vai ehkä kuitenkin kaaosteoria?
        Rakastan häntä. Ja aina puoliksi riidat sovitaan. Hän vaan ottaa alusta kaikki taas kun olisi aikaa jutella. Siis suhde ei etene! Aina samat ongelmat uudelleen... Tulee hulluksi!!! Osaatteko kertoa neuvoja te kaksosnaiset, jotka jouskarin olette löytäneet? Hän on rakas mulle ja minä hänelle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1483
    2. 209
      1438
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      970
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      959
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      50
      737
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      725
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      4
      673
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      53
      672
    9. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      656
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      34
      650
    Aihe