Tällänenkin tuli, mutta miksi bändin nimi on kirjoitettu väärin? Oikea: Children Of Bodom. Pikaista korjausta odotellessa.
Väärin kirjoitettu!
9
2360
Vastaukset
- Children of Kekkonen
Of kirjotetaan kyllä aina pienellä englannissa paitsi tässä mun tekstissä.
- lAiho.
"of" kirjoitetaan aina englannin kielessä noin, mutta entäpä erisnimissä?
VASTAUS : Olet Nyt Väärässä. - JejJe
lAiho. kirjoitti:
"of" kirjoitetaan aina englannin kielessä noin, mutta entäpä erisnimissä?
VASTAUS : Olet Nyt Väärässä.Kyllä se on vaan niin, että nimi on väärin kirjoitettu! Of kirjoitetaan tietenkin pienellä englanninkielessä, mutta esim. nämä bändin nimet saattavat poiketa suuresti näistä kieliopillisista jutuista. Yleensä kaikki alkukirjaimet alkavat isolla, koska näyttävät ainakin minun mielestä paljon paremmalta bändin logossa.
- ......
JejJe kirjoitti:
http://www.mikseri.net/artists/idols/childrenofbodom.578.php
Noniin miten se on kirjoitettu?On sulla murheet
- cobcobcob
JejJe kirjoitti:
Kyllä se on vaan niin, että nimi on väärin kirjoitettu! Of kirjoitetaan tietenkin pienellä englanninkielessä, mutta esim. nämä bändin nimet saattavat poiketa suuresti näistä kieliopillisista jutuista. Yleensä kaikki alkukirjaimet alkavat isolla, koska näyttävät ainakin minun mielestä paljon paremmalta bändin logossa.
...äidinkielen opettaja! :>
Of sana kirjoitetaan artistien ja biisien nimissä aina pienellä, jos tuota tarkoitit..
- stab_my_back
onko toi hei jo vähän pilkunnussintaa? yks iso kirjain sinne tänne vittu WHO CARES???
- OneByOne
Vittu menee taas pilku nussimiseks, nii turha aihe tääki keskustella.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412605Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3962107Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201862Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1201593Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151521Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211103- 741009
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915