rakastutteko usein?

....

mä en todellakaan. Suunnilleen kerran viidessä vuodessa

11

2113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miukuli*

      ja kyllä rakastun, nykyisin vielä tulisesti. Ei sille mitään voi, se tulee vaan kohdalle.

      • Neitsyt nainen

        Olenkohan minä sitten jotenkin outo neitsyt,ikää on jo vaikka muille jakaa,mutta välillä tuntuu että minä en osaa rakastaa,useimmissa suhteissa on enemmän järjen sanelua,ei siksi ettenkö miehiä saisi,otan sen kenet haluan???3avioliitto menossa!!!Olen miettinyt usein sitäkin asiaa että en ole tullut koskaan jätetyksi,itse olen aina ollut se jättäjä,onkohan minulla jonkinlainen tunne vamma jäänyt lapsuudestani,äitini oli hyvin määräävä ja vähättelevä mua kohtaan,vaikka tein varmaan eniten lapsista töitä ja niitähän riitti isossa maatila taloudessa,silloin jo lapsen mieleen varmaan"iskostui"että aikuisena teen mitä itse haluan,ja niin olen tehnyt,opiskellut,matkustellut,vaihtanut miehiä,pitkiä liittoja,ei syrjähyppyjä,tulen aika hyvin toimeen itseni ja muiden kanssa,mutta se rakastamisen vaikeus,kun en vieläkään usko muuhun vilpittömään rakkauteen,kun äidin ja lasten välillä,nykyinen puoliso ihan kiva,komee nuorempikin,sanoi mulle eilen,että näyttäisit tunteitasi useammin,hän kun haluaisi että minä useammin sanoisin että on esim:m.ollut ikävä häntä,kyllä mä sanon että mä tykkään,pidän,ym vastaavaa,mutta miksi oi miksi mun on niin vaikeeta rakastaa puolisoitani????


      • neitioutolempi
        Neitsyt nainen kirjoitti:

        Olenkohan minä sitten jotenkin outo neitsyt,ikää on jo vaikka muille jakaa,mutta välillä tuntuu että minä en osaa rakastaa,useimmissa suhteissa on enemmän järjen sanelua,ei siksi ettenkö miehiä saisi,otan sen kenet haluan???3avioliitto menossa!!!Olen miettinyt usein sitäkin asiaa että en ole tullut koskaan jätetyksi,itse olen aina ollut se jättäjä,onkohan minulla jonkinlainen tunne vamma jäänyt lapsuudestani,äitini oli hyvin määräävä ja vähättelevä mua kohtaan,vaikka tein varmaan eniten lapsista töitä ja niitähän riitti isossa maatila taloudessa,silloin jo lapsen mieleen varmaan"iskostui"että aikuisena teen mitä itse haluan,ja niin olen tehnyt,opiskellut,matkustellut,vaihtanut miehiä,pitkiä liittoja,ei syrjähyppyjä,tulen aika hyvin toimeen itseni ja muiden kanssa,mutta se rakastamisen vaikeus,kun en vieläkään usko muuhun vilpittömään rakkauteen,kun äidin ja lasten välillä,nykyinen puoliso ihan kiva,komee nuorempikin,sanoi mulle eilen,että näyttäisit tunteitasi useammin,hän kun haluaisi että minä useammin sanoisin että on esim:m.ollut ikävä häntä,kyllä mä sanon että mä tykkään,pidän,ym vastaavaa,mutta miksi oi miksi mun on niin vaikeeta rakastaa puolisoitani????

        Ikää on plakkarissa tänä vuonna 30 vee enkä oo ikinä vielä rakastunut, ihastun ehkä kerran vuodessa jos sitäkään .. :/


      • ....
        neitioutolempi kirjoitti:

        Ikää on plakkarissa tänä vuonna 30 vee enkä oo ikinä vielä rakastunut, ihastun ehkä kerran vuodessa jos sitäkään .. :/

        mä olen sua vuoden nuorempi ja sama ongelma. Hyviä miehiä on tullut vastaan, mutta ei vaan ketään kolahda kunnolla. Jos olen ollut kiinnostunut,niin sitten ei mies taas ole ollut


      • .........
        .... kirjoitti:

        mä olen sua vuoden nuorempi ja sama ongelma. Hyviä miehiä on tullut vastaan, mutta ei vaan ketään kolahda kunnolla. Jos olen ollut kiinnostunut,niin sitten ei mies taas ole ollut

        Mä en kanssa kovin usein rakastu. Oon 45 vuotias ja nykyään on vilkasta miespuolella. Tosi moni mies yrittää tehdä tuttavuutta ja se on tosi kivaa. Mulla on sellanen tilanne elämässä, etten haluaisikaan mitään vakavaa sudettä nyt.


    • TittaMaria

      rakastun helposti ja tulisesti. 24v ja takana kaksi kihlausta avioliitto. Kohta kolma kihlaus. toivottavasti se viimeinen

      • "Rakkauden kerjäläinen...

        En tosiaankaan osaa rakastua varmaankaan koskaan "oikealla"tavalla!Vaikka avioliittoja on takana ja parast aikaaki olen uudessa liitossa,mutta minä sanoisin neitsyenä niitä järkiliitoksi,totta kai minäkin haluaisin rakastua oikein tulisesti,mutta se pettymys olisikin sitten varmaan yhtä hirveää henkiinjäämis taistelua,onkohan vaan niin etten uskalla antaa itseäni täysin toiselle,olenkinko vaan sielunpuolikas???


    • Wings Of Darkness

      En todellakaan rakastu usein.Olen nyt 33vuotias ja olen rakastunut tasan 2 kertaa..

    • työkaverina

      joo...ihastuu melkein jokaiseen vastaantulevaan kaksilahkeiseen. Hihittelee, ihanaaa, kato miten komee. Tosi kova flirttailemaan ;)

    • kukka321

      en osaa sanoa olenko koskaan ollut "rakastunut", eipä sitä ikäisenäni voi tuumata muuta kuin että ihastunut.

    • eipä voi sanoo

      että rakastuisin useesti. 1 ainoan kerran elämässäni olen rakastunut ja ikää on lähemmäs 30v... ihastuksia on ollutkin sitten enemmän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe