Vaajakoskella taas murha

taas nainen

Taitaa aika paljon lähiön kokoon verrattuna niitä sattua..

15

5475

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähes

päivittäin...tsiiisus....
      heti ekana muuten tuli mieleen se pörö muija, sen "sokeen" hemmon seuralainen, tiedättekö?

• väärässä

Sokealla tyypillä tarkoitat varmaankin pullonpohjarillistä kynäniskaista pingviiniä? Ja tämän nainen olisi tappanut? Sellainen ei ole mahdollista, koska nörteillä ei ole naisia. Olet väärässä.

• ihmettelija

Vesuri on ollut saatavilla.

• vaajakoskelainen69

ny joku on sit muka taas murhattu??

• ihan tappo vaan
        vaajakoskelainen69 kirjoitti:

ny joku on sit muka taas murhattu??

Tappo tapahtui torstai-iltana, nuori nainen surmasi vanhemman miehen. Murha täällä on tainnut tapahtua viimeksi 90 luvun alussa kun poliisi ammuttiin.

• huonoa oloa

viinaa ja kesäväsymystä ku on ns.luonnollista poistumaa taas. pitää ryhdistäytyä.

• juttus on turha

Ei kuule tästä hommasta tuomita murhasta missään oikeuden asteessa, ihan perus tappo. Turhaa provosointia koko otsikko!!!

• provosointia?

Uhrn kannalta ei vitunkaan väliä meneekö henki murhaamalla vai tuleeko tapetuksi!

• puhut
        provosointia? kirjoitti:

Uhrn kannalta ei vitunkaan väliä meneekö henki murhaamalla vai tuleeko tapetuksi!

Ei ole ei. Mutta uhrin ja tekijän omaisille voi olla väliä!

• sama muija

tämä vesuri tappaja on tappanut ennenkin. 1997 tapahtunut paloittelusurma oli tämän naisen ja yhen miehen tekemä

• koska
        sama muija kirjoitti:

tämä vesuri tappaja on tappanut ennenkin. 1997 tapahtunut paloittelusurma oli tämän naisen ja yhen miehen tekemä

Tämä 25 v. vesurisurmaaja on ollut silloin 15 v. ei taida ikä täsmätä.

• eli totta
        koska kirjoitti:

Tämä 25 v. vesurisurmaaja on ollut silloin 15 v. ei taida ikä täsmätä.

Sama muija oli teininä hyvinkään paloittelu surmissa mukana. Noita paloitteluitakin on niin paljon ettei perässä pysy!

• linkki juttuun

• vielä yks linnki

• Ex-vaajakoskelainen

Ainahan Vaajakoskella tapahtuu. Onneksi muutin muualle. Vaajakoski on muuten ihan mukava paikka asua, mutta kun se porukka siellä on vähän mitä on......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe