missä merkeissä eniten homoja

....

?????

30

5700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      ????

      • En tiedä,

        Mutta tässä voisi pitää jonkin kyselyn ja aloittaja voisi myös linkittää tämän tai tehdä uuden tuonne homo-palstalle. Itse olen härkä.


    • luulee, ei tiedä

      Onko olemassa jotain erityistä merkkiä vai onko sattumaa, että olen lukenut monen julkkishomon olleen juuri syntyneitä kaksosten tähtikuviossa.

      • minulla

        on muutamia homo ystäviä ja ne on syntynyt kaksosten tai härän merkeissä.


      • valkoinenvalo

        olisi tietää. Itse olen (kai:)) bi ja vesimies...


      • desimius
        valkoinenvalo kirjoitti:

        olisi tietää. Itse olen (kai:)) bi ja vesimies...

        Tämä on hyvin mielenkiintoinen keskustelunaihe, sinulle tiedoksi, että juuri Vesimiehen merkissä on paljon homoseksuaaleja. Allekirjoittanut on myös gay, mutta Oinas.
        Kaikki ilma elementin edustajat, eli Kaksoset, Vaa,at sekä Vesimiehet ovat taipuvaisempia erilaiseen seksuaali-identiteettiin kuin muut merkit. Naisilla tämä merkki taas jostain syystä on Kauris.
        Jos ihmisen syntymäkartalta löytyy Merkuriuksen ja Venuksen yhtymä, kuten itselläni taipumus gay-identiteettiin on erittäin todennäköinen.

        Itselläni on viisi gay-ystävää ja kolme heistä on Ilmaelementtiä.
        Astrologi Raimo Nikula on kirjoittanut aiheesta kirjassa Synastria - ihmissuhteiden astrologia. Tosin termi "Poikkeava rakkaus" sävyttää asian negatiivisesti, mutta kannattaa kuitenkin lukea.


      • haha
        desimius kirjoitti:

        Tämä on hyvin mielenkiintoinen keskustelunaihe, sinulle tiedoksi, että juuri Vesimiehen merkissä on paljon homoseksuaaleja. Allekirjoittanut on myös gay, mutta Oinas.
        Kaikki ilma elementin edustajat, eli Kaksoset, Vaa,at sekä Vesimiehet ovat taipuvaisempia erilaiseen seksuaali-identiteettiin kuin muut merkit. Naisilla tämä merkki taas jostain syystä on Kauris.
        Jos ihmisen syntymäkartalta löytyy Merkuriuksen ja Venuksen yhtymä, kuten itselläni taipumus gay-identiteettiin on erittäin todennäköinen.

        Itselläni on viisi gay-ystävää ja kolme heistä on Ilmaelementtiä.
        Astrologi Raimo Nikula on kirjoittanut aiheesta kirjassa Synastria - ihmissuhteiden astrologia. Tosin termi "Poikkeava rakkaus" sävyttää asian negatiivisesti, mutta kannattaa kuitenkin lukea.

        Tuo selittääkin kaiken! Enää en ihmettele miksi neljästä tuntemastani kaveruksesta (vaaka, vesimies, kaksonen ja leijona) juuri tuo leijona on hieman ulkopuolinen! Noilla kolmella ilmamerkkisellä taas näyttää olevan varsin läheiset välit.. Tulevat vähän liiankin hyvin toimeen keskenään..


      • lyöty !
        haha kirjoitti:

        Tuo selittääkin kaiken! Enää en ihmettele miksi neljästä tuntemastani kaveruksesta (vaaka, vesimies, kaksonen ja leijona) juuri tuo leijona on hieman ulkopuolinen! Noilla kolmella ilmamerkkisellä taas näyttää olevan varsin läheiset välit.. Tulevat vähän liiankin hyvin toimeen keskenään..

        Mikä on LIIAN hyvää keskenään toimeen tulemista.?
        Luulis, että on ideaalitilanne, kun ihmisillä synkkaa.


      • etkö ymmärrä...
        lyöty ! kirjoitti:

        Mikä on LIIAN hyvää keskenään toimeen tulemista.?
        Luulis, että on ideaalitilanne, kun ihmisillä synkkaa.

        .. päivänselvää asiaa. Mietipä nyt. Mikähän tosiaan mahtaa olla LIIAN HYVÄÄ TOIMEENTULEMISTA? Ehkäpä juuri tämä seksuaalisuus liittynee asiaan jotenkin!


      • Mitähän
        etkö ymmärrä... kirjoitti:

        .. päivänselvää asiaa. Mietipä nyt. Mikähän tosiaan mahtaa olla LIIAN HYVÄÄ TOIMEENTULEMISTA? Ehkäpä juuri tämä seksuaalisuus liittynee asiaan jotenkin!

        horoskooppimerkkiä sinä totinen torvensoittaja mahdat edustaa. :DDD


      • Anonyymi
        desimius kirjoitti:

        Tämä on hyvin mielenkiintoinen keskustelunaihe, sinulle tiedoksi, että juuri Vesimiehen merkissä on paljon homoseksuaaleja. Allekirjoittanut on myös gay, mutta Oinas.
        Kaikki ilma elementin edustajat, eli Kaksoset, Vaa,at sekä Vesimiehet ovat taipuvaisempia erilaiseen seksuaali-identiteettiin kuin muut merkit. Naisilla tämä merkki taas jostain syystä on Kauris.
        Jos ihmisen syntymäkartalta löytyy Merkuriuksen ja Venuksen yhtymä, kuten itselläni taipumus gay-identiteettiin on erittäin todennäköinen.

        Itselläni on viisi gay-ystävää ja kolme heistä on Ilmaelementtiä.
        Astrologi Raimo Nikula on kirjoittanut aiheesta kirjassa Synastria - ihmissuhteiden astrologia. Tosin termi "Poikkeava rakkaus" sävyttää asian negatiivisesti, mutta kannattaa kuitenkin lukea.

        Mielenkiintoista. Tuntemani vaaat Ovat heteroita, Niin kuin suuri osa vesimiehistäkin. Tunnen vain muutaman kaksosen, mutta en varmaksi tiedä heidän seksuaalisuuttaan.
        Itse olen leijona. En tiedä seksuaalista suuntautumistani. olen ihastunut oinaaseen, joka on nainen (naisoletettu), kuten minäkin.. hän on aivan ihana ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Tuntemani vaaat Ovat heteroita, Niin kuin suuri osa vesimiehistäkin. Tunnen vain muutaman kaksosen, mutta en varmaksi tiedä heidän seksuaalisuuttaan.
        Itse olen leijona. En tiedä seksuaalista suuntautumistani. olen ihastunut oinaaseen, joka on nainen (naisoletettu), kuten minäkin.. hän on aivan ihana ❤️

        Ainiin, tunnen yhden biseksuaalin skorpionin ja lesbon neitsyen, lisäksi lukuisia heteroita melkein kaikissa merkeissä.


    • Fiksu++

      Tunnen varmaan tuhat ihmistä.
      Eniten homoja on skorpiooneissa ja leijonissa

      Kysyjä on itse homo! Hän yrittää jotain.

      • ....

        ....


      • ...itse

        homoseksuaalinen ja tunnen monta muutakin. Yhtä merkkiä on selvä enemmistö, mutta mitä, sitä en kerro. Eivät ole kuitenkaan mainitsemasi.

        Ap:n kysymys on typeryydessään omaa luokkaansa!


      • Sexsologi.
        ...itse kirjoitti:

        homoseksuaalinen ja tunnen monta muutakin. Yhtä merkkiä on selvä enemmistö, mutta mitä, sitä en kerro. Eivät ole kuitenkaan mainitsemasi.

        Ap:n kysymys on typeryydessään omaa luokkaansa!

        Homoista mulla ei ole tutkimus tulosta,mutta di-sexuaaleista jonkin verran,useimmat on syntyneet näin kesän kynnyksellä,eniten näitä on vastaan tosiaan tullut härän merkeissä syntyneitä,kaksonen,leijona,yllättäen myös kauriissa löytyy,että luulo ei aina ole tiedon "väärtti".


      • vanhasta
        Sexsologi. kirjoitti:

        Homoista mulla ei ole tutkimus tulosta,mutta di-sexuaaleista jonkin verran,useimmat on syntyneet näin kesän kynnyksellä,eniten näitä on vastaan tosiaan tullut härän merkeissä syntyneitä,kaksonen,leijona,yllättäen myös kauriissa löytyy,että luulo ei aina ole tiedon "väärtti".

        horoskooppikirjasta muistan lukeneeni tällaisen tiedon että eniten homoseksuaalisia taipumuksia löytyisi vaaka-merkkisillä miehillä, tiedä sitten kun en ole asiaa sen kummemmin tutkinut.


      • tuohan
        vanhasta kirjoitti:

        horoskooppikirjasta muistan lukeneeni tällaisen tiedon että eniten homoseksuaalisia taipumuksia löytyisi vaaka-merkkisillä miehillä, tiedä sitten kun en ole asiaa sen kummemmin tutkinut.

        selittää sen, miksi niin monet yli 3-kymppiset vaakamiehet eivät ole mitenkään innostuneita perheen perustamisesta :P


      • leikisti vaan
        .... kirjoitti:

        ....

        homo.


    • suaalisia

      on jokin prosentti populasta. Väittävät, että taipumusta olisi n. 10%:lla.
      Suomessa on syntynyt tähän mennessä lapsia eniten kevättalvella ja alkukeväästä.
      Nyt tilanne on muuttumassa ja ilmeisesti synnytysbuumi on siirtymässä vanhempien viisaasta taktikoinnista johtuen elo-syys-lokakuulle.

      Eli, ei näihin juttuihin mitään horoskooppiuskomuksia/-höpinöitä tarvitse sotkea.

      • kasari

        joku vaitti että sukurutsaa eika siis hyväksikayttoa eli insestia olisi kokeillut noin 15 prossaa


      • %%%

        Homoseksuaalinen prosenttimäärää väestöstä on aivan mahdoton laskea. Mihis ryhmään esim. lapset ja kaapissa olevat laitettaisiin?
        Ja miten tuota nyt muutenkaan rupeaa laskemaan, käy ovelta ovelle kyselemässä että onko taloudessa homoseksuaaleja? Vai onko tuossa prosentissa vaan Setaan kuuluvia vai ihmisiä joilla on rekisteröity parisuhde?


    • MUULI

      LIIKENNE MERKEISSÄ !

    • redblackcat

      kyl melko mahdotonta vastata koska eihän siitä ole minkäänlaista 'tutkimusta'....:) itse sanoisin ehkä että jousimiehetja oinaat...

    • homo sanottu

      hihi hihih, homo hih

    • .........

      Monet taiteilijat on vaakoja ja monet taiteilijat on homoja, eli vaakoissa löytyy?
      Bi-seksuaaleja taas on eniten kaksosissa.

    • negejs

      ainakin julkihomoissa on paljon rapuja kuten entinen säämies, tunnettu tanssija, joka oli blondin kanssa pitkään yhdessä, iih-niin-ihana Teuvo L ja joku jota en muista nyt

      • ttomboyy

        Itse olen lesbo Oinas ja tunnen pari muutakin, myös Härkä lesboja ja Kauris ja Jousimies bissejä.


    • hannu hoo

      et voi olla tosissas? Mitä ihmeen väliä sillä on???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    • Anonyymi

      ainaki jos miettii merkkejä mitkä on feminiinisten tähtien alla olevia niin härkä, rapu, skorpioni ja kalat on semmosia. Vaaka ja kaksonenkin on enemmän maskuliinisempia merkkejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe