Nuorempana tuli juotua 15-25 alkoholiannosta kerralla, 3-4 kertaa viikossa. Nykyään 10-20 annosta kerran tai kaksi viikossa. Aamulla voi olla vähän pöhnässä vielä, mut koskaan ei oo ollut varsinaista krapulaa.. :D
Kankkunen, mikä se on?
6
1683
Vastaukset
- Crommower
Juo siihen saakka, että sammut ja heräät aamupäivällä/iltapäivällä. Tunnusteles sitten millanen olo on.
- sitä sairastavat
kaikki köyhät,tietenkin.
Amatöörit kyselee kaikenlaisia.
Tempaise kossupullo joka päivä naamariin ja siihen kaljat tapiksi edes pari kolme viikkoa yhtä soittoa.
Tämänkin oppitunnin jälkeen tietäisit, mistä on kyse.- kirjoittaja...
mutta ei tuollaisella menyyllä ainakaan minulla ole koskaan krapulaa, ainakaan mainittavaa tullut. ennätys on yli kahden kuukauden ryyppyputki jolloin join joka päivä vähintään n 10 annosta, yleensä 20 tai lähemmäs. kaikenlaisia koktaileja, joskus raakanakin, sillointällöin siideriä tai ginilonkkua paljon olutta. pahimpina päivinä suu oli herätessä kuiva ja päätä hiukkasen jomotti, mutta molemmat oireet sai pois käden käänteessä burana nelisatasella ja parilla lasilla vettä. ryyppyputken katkettua (pidin viikon taukoa)ei tullut minkäänlaisia oireita, jos ei pelkkää himoa juoda lisää lasketa. joillakin vain ei tule krapulaa.
- entinen aloittelija
kirjoittaja... kirjoitti:
mutta ei tuollaisella menyyllä ainakaan minulla ole koskaan krapulaa, ainakaan mainittavaa tullut. ennätys on yli kahden kuukauden ryyppyputki jolloin join joka päivä vähintään n 10 annosta, yleensä 20 tai lähemmäs. kaikenlaisia koktaileja, joskus raakanakin, sillointällöin siideriä tai ginilonkkua paljon olutta. pahimpina päivinä suu oli herätessä kuiva ja päätä hiukkasen jomotti, mutta molemmat oireet sai pois käden käänteessä burana nelisatasella ja parilla lasilla vettä. ryyppyputken katkettua (pidin viikon taukoa)ei tullut minkäänlaisia oireita, jos ei pelkkää himoa juoda lisää lasketa. joillakin vain ei tule krapulaa.
joskus ennen on ollut MELKO huono olo seuraavana aamuna. eli ruoka ei mene alas ja ÄLKÄÄ nyt helevetissä kolistelko sitä buranapurkin kantta...!
mutta elämä opettaa. harjoitus auttaa. nyt voin juoda ... no vaikka kuinka paljon. sammun/nukahdan ennen kuin tulee paha olo. ja seuraavana aamuna olo on hyvä ja voi jatkaa. jess...
- luetaan
katekoriaan - lasten taudit - lääkärikirjassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483