Nuorempana tuli juotua 15-25 alkoholiannosta kerralla, 3-4 kertaa viikossa. Nykyään 10-20 annosta kerran tai kaksi viikossa. Aamulla voi olla vähän pöhnässä vielä, mut koskaan ei oo ollut varsinaista krapulaa.. :D
Kankkunen, mikä se on?
6
1521
Vastaukset
- Crommower
Juo siihen saakka, että sammut ja heräät aamupäivällä/iltapäivällä. Tunnusteles sitten millanen olo on.
- sitä sairastavat
kaikki köyhät,tietenkin.
Amatöörit kyselee kaikenlaisia.
Tempaise kossupullo joka päivä naamariin ja siihen kaljat tapiksi edes pari kolme viikkoa yhtä soittoa.
Tämänkin oppitunnin jälkeen tietäisit, mistä on kyse.- kirjoittaja...
mutta ei tuollaisella menyyllä ainakaan minulla ole koskaan krapulaa, ainakaan mainittavaa tullut. ennätys on yli kahden kuukauden ryyppyputki jolloin join joka päivä vähintään n 10 annosta, yleensä 20 tai lähemmäs. kaikenlaisia koktaileja, joskus raakanakin, sillointällöin siideriä tai ginilonkkua paljon olutta. pahimpina päivinä suu oli herätessä kuiva ja päätä hiukkasen jomotti, mutta molemmat oireet sai pois käden käänteessä burana nelisatasella ja parilla lasilla vettä. ryyppyputken katkettua (pidin viikon taukoa)ei tullut minkäänlaisia oireita, jos ei pelkkää himoa juoda lisää lasketa. joillakin vain ei tule krapulaa.
- entinen aloittelija
kirjoittaja... kirjoitti:
mutta ei tuollaisella menyyllä ainakaan minulla ole koskaan krapulaa, ainakaan mainittavaa tullut. ennätys on yli kahden kuukauden ryyppyputki jolloin join joka päivä vähintään n 10 annosta, yleensä 20 tai lähemmäs. kaikenlaisia koktaileja, joskus raakanakin, sillointällöin siideriä tai ginilonkkua paljon olutta. pahimpina päivinä suu oli herätessä kuiva ja päätä hiukkasen jomotti, mutta molemmat oireet sai pois käden käänteessä burana nelisatasella ja parilla lasilla vettä. ryyppyputken katkettua (pidin viikon taukoa)ei tullut minkäänlaisia oireita, jos ei pelkkää himoa juoda lisää lasketa. joillakin vain ei tule krapulaa.
joskus ennen on ollut MELKO huono olo seuraavana aamuna. eli ruoka ei mene alas ja ÄLKÄÄ nyt helevetissä kolistelko sitä buranapurkin kantta...!
mutta elämä opettaa. harjoitus auttaa. nyt voin juoda ... no vaikka kuinka paljon. sammun/nukahdan ennen kuin tulee paha olo. ja seuraavana aamuna olo on hyvä ja voi jatkaa. jess...
- luetaan
katekoriaan - lasten taudit - lääkärikirjassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000588944124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1911560Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221317- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662