Kankkunen, mikä se on?

Yks vaan.

Nuorempana tuli juotua 15-25 alkoholiannosta kerralla, 3-4 kertaa viikossa. Nykyään 10-20 annosta kerran tai kaksi viikossa. Aamulla voi olla vähän pöhnässä vielä, mut koskaan ei oo ollut varsinaista krapulaa.. :D

6

1683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crommower

      Juo siihen saakka, että sammut ja heräät aamupäivällä/iltapäivällä. Tunnusteles sitten millanen olo on.

      • sitä sairastavat

        kaikki köyhät,tietenkin.


    • Amatöörit kyselee kaikenlaisia.
      Tempaise kossupullo joka päivä naamariin ja siihen kaljat tapiksi edes pari kolme viikkoa yhtä soittoa.
      Tämänkin oppitunnin jälkeen tietäisit, mistä on kyse.

      • kirjoittaja...

        mutta ei tuollaisella menyyllä ainakaan minulla ole koskaan krapulaa, ainakaan mainittavaa tullut. ennätys on yli kahden kuukauden ryyppyputki jolloin join joka päivä vähintään n 10 annosta, yleensä 20 tai lähemmäs. kaikenlaisia koktaileja, joskus raakanakin, sillointällöin siideriä tai ginilonkkua paljon olutta. pahimpina päivinä suu oli herätessä kuiva ja päätä hiukkasen jomotti, mutta molemmat oireet sai pois käden käänteessä burana nelisatasella ja parilla lasilla vettä. ryyppyputken katkettua (pidin viikon taukoa)ei tullut minkäänlaisia oireita, jos ei pelkkää himoa juoda lisää lasketa. joillakin vain ei tule krapulaa.


      • entinen aloittelija
        kirjoittaja... kirjoitti:

        mutta ei tuollaisella menyyllä ainakaan minulla ole koskaan krapulaa, ainakaan mainittavaa tullut. ennätys on yli kahden kuukauden ryyppyputki jolloin join joka päivä vähintään n 10 annosta, yleensä 20 tai lähemmäs. kaikenlaisia koktaileja, joskus raakanakin, sillointällöin siideriä tai ginilonkkua paljon olutta. pahimpina päivinä suu oli herätessä kuiva ja päätä hiukkasen jomotti, mutta molemmat oireet sai pois käden käänteessä burana nelisatasella ja parilla lasilla vettä. ryyppyputken katkettua (pidin viikon taukoa)ei tullut minkäänlaisia oireita, jos ei pelkkää himoa juoda lisää lasketa. joillakin vain ei tule krapulaa.

        joskus ennen on ollut MELKO huono olo seuraavana aamuna. eli ruoka ei mene alas ja ÄLKÄÄ nyt helevetissä kolistelko sitä buranapurkin kantta...!

        mutta elämä opettaa. harjoitus auttaa. nyt voin juoda ... no vaikka kuinka paljon. sammun/nukahdan ennen kuin tulee paha olo. ja seuraavana aamuna olo on hyvä ja voi jatkaa. jess...


    • luetaan

      katekoriaan - lasten taudit - lääkärikirjassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe