kalanainen / kaksosmies

my BMW

Onko kellään kokemuksia kalanaisen ja kaksosmiehen suhteesta?
Minusta tuntuu että olen rakastunut kalanaiseen. Mitä minun pitäisi tehdä?

15

4619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalallaaa

      kiinni ja sanot että rakastat häntä, - niin yksinkertaista se on :))

      Pirre* -kala

    • kalan kokenut

      Lähesty romanttisesti...lämminsydämisesti...hienotunteisesti. Mutta saat tehdä sen vaan jos olet TOSITARKOITUKSELLA REHELLISIN MIELIN. Kalojen tunteilla ei saa leikkiä, sillä he ovat yleensä niin hienotunteista väkeä, etteivät millään itse haluaisi haavoittaa ketään. Eli tutki ensin sisälläsi kuinka aidot tunteet siellä kaivertaa, ja jos olet todella rakastunut,niin toivotan teille onnea.

      • kaksonen-gemini

        Kala on liian pessimistinen ja ui liian syvissä vesissä verrattuna kaksoseen. Itse olen ollut kalan kanssa ja välillä oli niin ankeaa.


    • Ilmaiset vain ihastuksesi joka tasolla sanoin ja kosketuksin eikä liehittely vaikka lahjojen muodossa ole pahitteeksi. Aika helppoa mielestäni.

    • Vanha hämy

      Hyvä kaksosmies

      Ota kalanainen, jos saat. Itselläni on kokemusta kaksosmiehestä 37 vuotta ja sen voin sanoa, että tylsää ei ole ollut koskaan; joskus on ollut vaikeata, joskus vielä vaikeampaa, mutta kaiken kaikkiaan ihanaa. Kalat ja kaksoset ovat kumpikin sen verran jalat maan pinnan yläpuolella, että sopivat toisilleen, ymmärtävät kumpikin, että molemmissa on kaksi luonnetta. Mutta muista, että kala on hyvin herkkä ja tunteellinen.

    • kaksosmies

      UNOHDA KOKO JUTTU.EI TOIMI.10 vuoden kokemuksella.Valitettavasti.

      • kaksonen ei kala

        Joo melkein 20 vuoden kokemuksella täytyy sanoa että ei toimi ei. Älä hakkaa päätäs seinään turhan takia. Kala on liian pessimisitinen iloselle kaksoselle.


    • Ups!

      Luonnekuvauksen ja yhteensopivaisuuden mukaan kala/kaksonen ei toimi edes teoriassa. Voithan kuitenkin testata kuinka hyvin tämä teoria pitää paikkansa. Ilmeisesti muutkaan vedenmerkit eivät menesty kaksosen kanssa, ovat liian herkkiä ja tuntellisia.

      • Melissa

        Kirjoitinkin johonkin viestiketjuun juuri jotain. Itse siis olen kalaneitonen ja suhteessa kaksosmiehen kanssa ;)

        Se vain piti mainita, että vaikka kalanaiset vissiin useimmiten ovat herkkiä ja tunteellisia jne niin joistakin kyllä todellakin löytyy todella paljon julmia piirteitä ja osaavat olla erittäin petollisia ;)

        Oman pintani alla elää erittäin ovela ja manipuloiva ihminen..mikä saa jopa kaksosmiehet hieman epäilemään ja olemaan varuillaan että onnistunko heitäkin vedättämään vai en ;)


      • olivat
        Melissa kirjoitti:

        Kirjoitinkin johonkin viestiketjuun juuri jotain. Itse siis olen kalaneitonen ja suhteessa kaksosmiehen kanssa ;)

        Se vain piti mainita, että vaikka kalanaiset vissiin useimmiten ovat herkkiä ja tunteellisia jne niin joistakin kyllä todellakin löytyy todella paljon julmia piirteitä ja osaavat olla erittäin petollisia ;)

        Oman pintani alla elää erittäin ovela ja manipuloiva ihminen..mikä saa jopa kaksosmiehet hieman epäilemään ja olemaan varuillaan että onnistunko heitäkin vedättämään vai en ;)

        äiti kala,isä kaksonen.Mielestäni molemmat kärsi tässä liitossa.Äiti kärsi mököttämällä,isä meuhkasi.Olen itse kaksonen,enkä pääse kalaäitini kanssa samalle aaltopituudelle kuin pinnallisesti.Kalasta ei saa pirukaan selvää.


      • ite kaksonen
        olivat kirjoitti:

        äiti kala,isä kaksonen.Mielestäni molemmat kärsi tässä liitossa.Äiti kärsi mököttämällä,isä meuhkasi.Olen itse kaksonen,enkä pääse kalaäitini kanssa samalle aaltopituudelle kuin pinnallisesti.Kalasta ei saa pirukaan selvää.

        Samaa mieltä olen. Kala ja kaksonen eivät tule toimeen keskenään. Liian erilaiset luonteet. Kala pessimistinen ja kaksoset optimistinen. Kala ui syvissä vesissä ja kaksonen liitelee pilvissä. Ei toimi. Kumpikin kärsii. Tässä tapauksessa vastakohdat eivät täydennä toisiaan.


    • kalatyttönen

      kalat ja kaksoset ei kohtaa. kalanainen ihastuu kaksosmieheen, muut niin ihastuvat kaikki muutkin. kalatyttö tahtoo omistaa kaksospojan- mutta niin ei tule koskaan käymään. kaksonen ei nosta naistaan erityisasemaan, kaverit tulevat aina olemaan milteinpä yhtä tärkeitä.
      Jos joku onnistuu suhteessa jossa on kalanainen ja kaksosmies: kiva teille.
      ..ei siis että mulla mitään katkeuutta täällä olis kaksosmiestä kohtaan, eijei.. :P no mut.. totta se on, kaks kaksosmiestä peräkkäin! :D mikä niissä kiehtoo? ..Tosin kaikki jotka ovat tavanneet, taitavat vastaukseen tietääkin... ;)

    • Fisuneito

      ...kaiketi onnistuu tuo liitto.
      Itse ollut yhdessä kaksosmiehen kanssa kuutisen vuotta, josta 4 naimisissa. Liittoa voisi kuvata sanalla VUORISTORATA, sekä hyvässä että pahassa, sana tylsä ei missään nimessä kuulu tähän liittoon. En voi vannoa että olisin tähän lähtenyt jos olisin etukäteen tiennyt mitä tuleman pitää, vaikkakin rakastan miestäni. Minua ja miestäni voisi kuvata sanalla 'matti & mervi', en tarkoita ulkonäöltä vaan 'on off, on off....' Nyt on pikkuhiljaa alkaneet särmät hioutua ja elämä tuntuu tasaantuneen, hyvä niin :)

    • vaikeuksia

      en jaksa uskoa kalanainen sattuisi kaksosmmiehelle voit kokeilla.. siinä on maailman kirjat sekaisin

    • KalaNainen00

      Itse olen kalanainen ja 2 vuotta seurustelin kaksosmiehen kaa, ihan hyvin se meni kunnes sain tietää et se oli pettäny mua. mut anyway, miks kaikki väittää et kalat on niin pessimistisiä, itse kyllä tiedän että en ole sellainen, Vaikka kala olenkin.. ;) Se suhde onnistuis hyvin, jos pysyt rehellisenä, SIIS IHAN OIKEASTI REHELLISENÄ :) osotat vaa tuntees sille nii hyvin se menee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe