Mistä SE OIKEA??

CasCas-86

Olen kauris nainen. Hyvin kunnianhimoinen ja omasta tahdostani hyvinkin ylityöllistetty. En ole eläissäni koskaan seurustellut kenenkään kanssa. Etsin sitä oikeaa, täydellistä miestä, mutta sitä ei vaan tahdo löytyä. Ystäväni sanovat minun olevan liian ranttu ja kylmä. En ole edes koskaan kunnolla ihastunut, saatikka sitten rakastunut. Onko tällä yhteys horoskooppiini?

4

1677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauris_85

      No kauriit eivät kuulemma kovin helposti lämpene. Ite oon 22-vuotias ja kerran voin sanoa olleeni ihastunut. Ehkä jopa rakastunut. En ole aivan varma. Tyttö oli skorpioni, joka kuulemma sopiikin kauriille erinomaisesti. =)

      Mutta siis joo. Tunnistin itseni tosta sun tekstistäsi. Tulen toimeen ihmisten kanssa ja saan helposti uusia ystäviä, mutta olen äärettömän nirso sen suhteen, että kenen kanssa vietän aikaa. Kunnollisessa seurustelusuhteessa en ole koskaan ollut johtuen juuri siitä syystä, että kumppanini tulisi olla lähes "täydellinen". Tämä on tietysti hölmö kriteeri, koska enhän itsekään ole mitenkään täydellinen.

      Kauriit ovat ehdottomasti juuri sellaisia, että jos heidän täytyy valita yksinolo tai sitten keskinkertainen seurustelusuhde, niin he valitsevat mieluummin aina sen soolouran. Eli jos kauris lähtee suhteeseen, niin siinä kumppanissa täytyy todellakin olla sitä jotain. Kauriit eivät voi sietää sellaisia mitäänsanomattomia kulissisuhteita.

      • kauris¤65

        Eli jos kauris lähtee suhteeseen, niin siinä kumppanissa täytyy todellakin olla sitä jotain. Kauriit eivät voi sietää sellaisia mitäänsanomattomia kulissisuhteita.

        Olen jo yli 40w ja allekirjoitan täysin nuo kaksi lausetta. Kauris on ehkä nirso, mutta hyvä niin.

        Parempi olla yksin kuin huonon kaverin kanssa.


      • skorpioni nainen

        Mielummin yksin kuin huonossa seurassa. Kannattaa kuunnella vaistoaan tunneasioissa,ja antaa sille toiselle ihmiselle hieman aikaa. Hitaasti hyvää tulee =)


    • yks kaurisnainen

      Minäkin aikanaan kauriina maalailin taivaanrantoja onnellisesta parisuhteesta ja täydellisestä kumppanista. Löysinkin mielestäni sellaisen, joka täytti tiukat kriteerini, mutta kuinka ollakaan, suhteemme ei lopulta ollutkaan onnellinen vaan sain tosissaan kärsiä. Vihdoinkin tajusin, että olin etsinyt itselleni elämänkumppania liian kriittisin perustein.Nykyinen ei aluksi laisinkaan vastannut sitä, millaisesta miehestä yleensä pidän, mutta tutustuttani paremmin ja annettuani hänelle mahdollisuuden, löysin erittäin upean ja ihanan ihmisen.
      Et ehkä ole nirso, tasoa pitää aina olla ja toisen pitää miellyttää, että suhteeseen pystyy, älä kuitenkaan ole heti ensisilmäyksellä liian kranttu, vaan anna toiselle mahdollisuus:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe