Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko vaa`at?

ootteko samanlaisii?:)

monet väittävät että olen vaikeampi kuin muut vaa`at.Vai ovatko Vaa`at oikeasti herkemmin agressiivisempia, kuin muut horoskooppimerkit?Ollaanko me vaa`at vai herkemmin hermostuvaisia???Olenko muka niin paljon erinlainen vai kuuluuko se tähän horoskooppiin?

19

3660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluu,,,,

      vaakaihmiset ovat sellaisia ettei niille saa sanoa yhtää poikkipuolista sanaa, heti hikeentyvät.

      Kokemukseni mukaan hyvin hankalia ihmisiä.

    • Tuskinpa

      Ei siihen mikään skooppimerkki voi vaikuttaa.
      Itse olen sitä mieltä että tämä nykyinen nopea tempoinen kehittyvä yhteiskunta vaikuttaa ennemmänkin moniin ihmisiin niin että he ovat agressivisempia .Ihmiset ovat jo niin uupuneita ja stressaantuneita että ärähtävät herkemmin.

    • partahai

      Musta toi on aika osuvasti sanottu vaa'asta: herkemmin hermostuva. Vaa'at kyl mieluusti antaa itsestään kuvan, et on rauhallisii ja diplomaattei, mut tosipaikan tullen ei oo kummastakaan tietoakaan. (Kyllä rauhalliset merkit on jotain ihan muita.)

      Vaa'at miettii liikaa asioita omassa päässään. Olis parempi päästää välillä vähän höyryi uloskin, koska jos ei päästä, ne höyryt menee yleensä väärään osoitteeseen ikävin seurauksin... Tää on must selkeesti vaakojen huonoin piirre.

    • vaakanainen^^

      olen vaaka ja hermostun helposti, eli kai se pitää paikkansa.

      • kyllä,kyllä

        oon vaaka ja nytkin oon niin hermostunut,että ihan..


    • Vaakanainen

      Eivät vaa'at välttämättä sen helpommin hermostu kuin muutkaan tähtimerkit. Sen sijaan muut tekijät kartalla ja tietenkin se ympäristö missä on kasvanut vaikuttavat asiaan. Lisäksi on huomattava, että vaaka PYRKII kohti tasapainoa ja sen puute voi hermostuttaa herkkää vaakaa, omalla kohdallani erityisesti sosiaalinen epätasapaino on ahdistavaa ja hermostuttavaa. Myös jopa melko yksinkertaisista horoskooppiopuksista voidaan lukea, että jos ei vaaka (erityisesti nainen) saa tarvitsemaansa huomiota/huomioon ottamista, hänestä tulee kitkerä kuin sitruuna. Enkä tällä tarkoita mitään ruusujen kantamista kotiin ja ylenpalttista ihailevaa huomiota, vaan ihan normaalia tasa-arvoista kanssakäymistä ja mielipiteiden ja olemassa olon sekä tunnetilojen huomioimista, pienikin huomio riittää usein. Jos tunnen olevani kuin ilmaa, ahdistun ja sitä kautta hermostun. Tiedoksi vaan kaikille vaakanaisten kanssa seurusteleville.

      Näitä ominaisuuksia toki pitää pyrkiä kehittämään ja omalla kohdallani olen mielestäni jo melko pitkällä ;)

      • tasapainoon

        pyrkivä VAAKA ja epäoikeudenmukainen käyttäytyminen ja epäoikeudenmukaisuus muutenkin saavat hermostumaan.


      • fri.
        tasapainoon kirjoitti:

        pyrkivä VAAKA ja epäoikeudenmukainen käyttäytyminen ja epäoikeudenmukaisuus muutenkin saavat hermostumaan.

        Vaaka korostaa usein kykyään oikeudenmukaisuuteen. Vaa'an käsitys siitä, mikä on oikeudenmukaista, ei ehkä aina ole ihan objektiivinen käsitys. Lainaan tässä yhtä luonnehoroskooppikirjaa:

        "Hänessä on aina tuo 'toinen puoli'. Se tulee esiin, kun etsii tukea vaa'an taholta. Joka on sitä yrittänyt, tietää sen. Monet ovat tunteneet kärsineensä vääryyttä ja tulleensa loukatuksi hakiessaan hänen tukeaan. Jos hän on kanssasi samaa mieltä, vaakakuppi on vaarassa painua liikaa ja totuus on silloin vaaravyöhykkeessä. Hän siis todistaa sinua vastaan."


      • Lisbetti

        Olen myös vaakanainen,-todella pitkäpinnainen,-mutta tosipaikan tullen ääntä lähtee.Oikeudenmukainen ja diblomaattinen kaikkien kanssa toimeen tuleva,pidetty,seurallinen jne.tälläisiä kommentteja kuulen itsestäni.En ole perehtynyt paljoakaan eri merkkeihin,mutta puhutaan nousevasta merkistä,jolla lienee vaikutusta..?Tunnen samaa merkkiä olevia ihmisiä jotka ovat kuin yö ja-päivä,joten ei niin tarkkaan kannata yleistää merkkien luonneominaisuuksia.


      • sani...
        Lisbetti kirjoitti:

        Olen myös vaakanainen,-todella pitkäpinnainen,-mutta tosipaikan tullen ääntä lähtee.Oikeudenmukainen ja diblomaattinen kaikkien kanssa toimeen tuleva,pidetty,seurallinen jne.tälläisiä kommentteja kuulen itsestäni.En ole perehtynyt paljoakaan eri merkkeihin,mutta puhutaan nousevasta merkistä,jolla lienee vaikutusta..?Tunnen samaa merkkiä olevia ihmisiä jotka ovat kuin yö ja-päivä,joten ei niin tarkkaan kannata yleistää merkkien luonneominaisuuksia.

        kysyi taannoin horoskooppimerkkiäni ja oli pettyneen oloinen vastauksesta. Hän kysyi aina heti kättelyssä merkin, teki johtopäätökset ja pysyi niissä. :) Tuo on jo pitkälle vietyä horoskooppi-uskoa.

        Itse tunnen vaaka-ihmisiä, joilla ei ole mitään muuta yhteistä kuin horoskooppimerkki ja lajityyppi (ihminen) tai sukupuoli.


    • tikut poies läheltä

      Mutta siihen saa todellakin tulla aika paljon tavaraa, ennen kuin ruutitynnyri räjähtää. Siksi siihen nyt ylipäätään joku kiinnittää huomioita, kun ollaan muuten niin tasavia, voi loukkaantuakin pahasti.

      • tikku-nekku

        Ette te vaa'at mitään "tasavia" ole - haluaisitte vain olla. En ole ikipäivinä tasapainoista vaakaa tavannut - tasapainoilevia vaikka kuinka paljon. Ja ei tämä ole tarkoitettu ilkeäksi parjaukseksi, te vain ette ehkä itse ymmärrä, mitä tarkoittaa olla oikeasti vakaa ja tasapainoinen. Ei vaaka ainakaan edusta tällaista ihmistyyppiä.

        Eikä siinä myöskään ole mitään pahaa, että vaaka räjähtää välillä oikein kunnolla; sitä toivoisi vain, että se räjähdys tulisi oikeasta asiasta ja oikeaan kohteeseen, eikä viiden viikon päästä hampaankolosta :)


      • vaakamerkkinen nainen
        tikku-nekku kirjoitti:

        Ette te vaa'at mitään "tasavia" ole - haluaisitte vain olla. En ole ikipäivinä tasapainoista vaakaa tavannut - tasapainoilevia vaikka kuinka paljon. Ja ei tämä ole tarkoitettu ilkeäksi parjaukseksi, te vain ette ehkä itse ymmärrä, mitä tarkoittaa olla oikeasti vakaa ja tasapainoinen. Ei vaaka ainakaan edusta tällaista ihmistyyppiä.

        Eikä siinä myöskään ole mitään pahaa, että vaaka räjähtää välillä oikein kunnolla; sitä toivoisi vain, että se räjähdys tulisi oikeasta asiasta ja oikeaan kohteeseen, eikä viiden viikon päästä hampaankolosta :)

        Mulla mielialat vaihtelee jo yhdenkin päivän mittaan taivaasta alimpaan ja synkimpään helvettiin, niin sanoakseni.


      • kolmekymppinen vaakamies
        vaakamerkkinen nainen kirjoitti:

        Mulla mielialat vaihtelee jo yhdenkin päivän mittaan taivaasta alimpaan ja synkimpään helvettiin, niin sanoakseni.

        Voiskohan tässä olla osasyynä vaaoille ominainen itsensä hemmottelu, joka ilmenee usein vääränlaisen ravinnon nauttimisena(!). Sitä kun antaa itselleen muutaman päivän vapaata ja alkaa elää Hese-herkuilla, pitsoilla ja suklaalla ym. käy usein niin, että fysiologia alkaa ottaa omansa ja tunteet tuppaa heitteleen vähän turhankin laidasta laitaan.

        Itelleni ainakin lomaillessa käy usein niin, että sortuu ahmimaan vääränlaista törkyä ja tuloksen huomaa jossain vaiheessa.

        Ihan vastaava käy myön "muun nautinnon" ahmimisen kanssa ;)


      • p-etra.
        kolmekymppinen vaakamies kirjoitti:

        Voiskohan tässä olla osasyynä vaaoille ominainen itsensä hemmottelu, joka ilmenee usein vääränlaisen ravinnon nauttimisena(!). Sitä kun antaa itselleen muutaman päivän vapaata ja alkaa elää Hese-herkuilla, pitsoilla ja suklaalla ym. käy usein niin, että fysiologia alkaa ottaa omansa ja tunteet tuppaa heitteleen vähän turhankin laidasta laitaan.

        Itelleni ainakin lomaillessa käy usein niin, että sortuu ahmimaan vääränlaista törkyä ja tuloksen huomaa jossain vaiheessa.

        Ihan vastaava käy myön "muun nautinnon" ahmimisen kanssa ;)

        Vaaka on työssään kurinalainen, mutta vapaalla lepsuilee. Hyvät päätökset lopettaa herkuttelut ja aloittaa kuntoilu eivät usein pidä päivää kauempaa...


    • Rampses

      Olen vaakamies ja koitan olla avulias työssäni ja kaveripiirissäni, mutta joskus sieppaa niin että... EI JAKSA. Eli kun pyytettömästi ihmisiä jelppaan niin sitten kun itse jotain pyytää ja apua ei saa!!! Mä ainakin raivostun sille epätasa-arvolle täysin. Osaan olla sen jälkeen niin ilkeä että tuntuu.

    • Ulvoja

      Itse olen vaakanainen ja minulla on "hämmästyttävän pitkä pinna". En suutu turhasta tai ehkä suuremmastakaan, joka saattaa kait useimpia ärsyttääkin ;) En tee sitä tahallani, olen vain sellainen :D
      Mutta kuten joku jo sanoikin, kun tavara alkaa kasaantua riittämiin kannattaa ottaa jalat alleen, jos on hiekkoherkoisempi sillä silloin räjähtää ;)

    • -et ole tyypillinen vaaka-

      Vaaka ei yleensä hermostu, hänellä pitkä vieteri, jos pitkän hivuttamisen jälkeen suuttuu, sanoo sanottavansa ja leppyy samantien.
      Vaaka on sopeutuvainen, harvoin suuttuu, toisin kuin monet merkit, jotka suuttuessaan eivät hevillä lepy.
      Vaa´asta ei saa pitkävihaista tekemälläkään.
      Vaaka on diplomaattinen, mieluummin hiljaa kuin yhtyy riitaan. Ainakin minä voin näin todeta. Mieluummin tasainen, harmooninen elämä.
      Riidat eivät kuulu elämääni.

      • Vaaka>M<

        Ylempi on totta. :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe