Hei kaikille!
Tiedättekö mistä saisi niitä niittipyssyjä ja niittejä, joita taittamalla saadaan kehyksen takalevy pysymään paikoillaan? Entä tiedättekö, mitä laite niitit suunnilleen maksaisi? Vanhoista kehyksistä on katkennut lukuisia tikkuja enkä uskalla enää laittaa seinälle, kun ovat sen verran huterat. Kehystäjä varmasti tekisi homman käden käänteessä, mutta nitojakin houkuttelisi, jotta voisin hoitaa homman itse ja tehdä itsekin kehyksiä (joita ei välttämättä kehystäjälle kehtaa näyttää. ;)
Kiitos kaikille jo etukäteen!
Kehystäminen
5
465
Vastaukset
- ainakin
Niittipyssyjä ja niittejä löytyy tavarataloista ja rautakaupoista. Omani olen ostanut jo vuosia sitten, joten en muista (markka)hintaa, mutta pari kymppiä varmasti riittää ja taitaa jäädä vielä loppurahaakin.
- Saaraklaara
Hei ja kiitos vastauksestasi!
Tavallinen niittipyssy minulla jo on. Tuossa yllä tarkoitin sitä nitojaa, jolla ammutaan eteenpäin niitä metalliliuskoja, joita taittelemalla saadaan lasi kuva takalevy joko pysymään kehysreunoissa tai sitten irti. Tietäisiköhän joku tuosta nitojasta jotakin? - pysyy
Saaraklaara kirjoitti:
Hei ja kiitos vastauksestasi!
Tavallinen niittipyssy minulla jo on. Tuossa yllä tarkoitin sitä nitojaa, jolla ammutaan eteenpäin niitä metalliliuskoja, joita taittelemalla saadaan lasi kuva takalevy joko pysymään kehysreunoissa tai sitten irti. Tietäisiköhän joku tuosta nitojasta jotakin?sellaisenkin nitojan voit ostaa alan tarvikekaupasta maksaa ehkä kympin. Eikä ole vaikea käyttääkkään.
- Saaraklaara
pysyy kirjoitti:
sellaisenkin nitojan voit ostaa alan tarvikekaupasta maksaa ehkä kympin. Eikä ole vaikea käyttääkkään.
Hei 'pysyy'!
Kertoisitko vielä liikkeen, johon tuo hintasi viittaa? Itse en googlaamalla löytänyt yhtään suomalaista, josta tuollaisen olisi nettitietojen perusteella saanut. :( Ulkomaisia liikkeitä löysin, mutta niissä noiden nitojien hinnat lähtevät 60 dollarista.
Suuri ja kaunis kiitos taas!
- Anonyymi
Mistä saa ostaa v niittikoneen kehystämiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865327- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032106- 351921
- 331854
- 461813
- 571714
- 191663
- 191627