on tehnyt jotain hassua elämänsä aikana ;D Itselläni ei lintuja ole, mutta olishan kiva kuulla
Kertokaas tänne
1
449
Vastaukset
- Kriikutar*
ne tekee hassuja.
Niitten inhimilliset tavat naurattavat vähän väliä.Varsinkin kun nuo ovat meillä irti,on mahdollisuus kaikkeen hupsuun.
Neitokakadut ja undut yhdessä.Alkuun oli sopeutumisvaikeuksia,kun unduilla oli oma reviiri jonne neidot tulivat,mutta nyt on tullut sopu.Ne silppaavat alas ja ylös liukasta tankoa,tanssivat rivitanssia esim.neljä vierekkäin suksensauvalla,josta on tehty orsi..pitävät jaloillaan kiinni narusta ja roikkuvat pää alaspäin kuin lepakot,keskustelevat keskenään aivan kuin ihmiset,pää täristen ja vuoroin puhuen ja vuoroin kuunnellen.Undu saataa syödä siemeniä ja sylkee pois neitojen aurinkukansiemenet ihanasti lattialle,kylpevät salaatinlehdissä...meikkaavat(naasraslinnut)itsensä voimaruuassa,ruuan väriseksi jne.yms.en tiedä mikä hassuinta olisi.Hauskaa oli minulla kun pieni vihreä olento,kuin marsista lentäneenä roikkui silmälasini sangalla,hiusten alla;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911477- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632