on tehnyt jotain hassua elämänsä aikana ;D Itselläni ei lintuja ole, mutta olishan kiva kuulla
Kertokaas tänne
1
412
Vastaukset
- Kriikutar*
ne tekee hassuja.
Niitten inhimilliset tavat naurattavat vähän väliä.Varsinkin kun nuo ovat meillä irti,on mahdollisuus kaikkeen hupsuun.
Neitokakadut ja undut yhdessä.Alkuun oli sopeutumisvaikeuksia,kun unduilla oli oma reviiri jonne neidot tulivat,mutta nyt on tullut sopu.Ne silppaavat alas ja ylös liukasta tankoa,tanssivat rivitanssia esim.neljä vierekkäin suksensauvalla,josta on tehty orsi..pitävät jaloillaan kiinni narusta ja roikkuvat pää alaspäin kuin lepakot,keskustelevat keskenään aivan kuin ihmiset,pää täristen ja vuoroin puhuen ja vuoroin kuunnellen.Undu saataa syödä siemeniä ja sylkee pois neitojen aurinkukansiemenet ihanasti lattialle,kylpevät salaatinlehdissä...meikkaavat(naasraslinnut)itsensä voimaruuassa,ruuan väriseksi jne.yms.en tiedä mikä hassuinta olisi.Hauskaa oli minulla kun pieni vihreä olento,kuin marsista lentäneenä roikkui silmälasini sangalla,hiusten alla;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683