Miten saan miehen tunisiasta suomeen ?

särkynyt

Olin viikon lomalla tunisiassa ja rakastuin . Olen jo 40 ja vähän yli , takana useampi suomalais mies suhde ja olin jo luopunut toivvosta etten koskaan enää rakastuisi . Kuinkas sitten kävikään ? Rakastuin itseäni hieman nuorempaan mieheen ja hän olisi valmis tulemaan suomeen ja haluaisi aviotua kanssani . Haluan uskoa kohtaloon ja kokeilla onneani , mutta mitä kaikkea minun on hyvä tietää ja kuinka kaikki tapahtuu ? haluaisin viettää hääni tunisiassa ja ottaa lapseni mukaan . Auttakaa ja neuvokaa , alkää vaivautuko moralisoimaan ja haukkumaan . Haluaisin tulla kerran rakastetuksi !

85

11894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään

      jos itse hyväksyt ja tiedostat, että todennäköisesti tulet hyväksikäytetyksi. Jos vain haluat tuntea olevasi rakastettu. Vaikka et oliskaan. Ihan sata prosenttisesti voin sanoa, että mies ei ole sinuun rakastunut eikä ehkä edes ihastunut. Hän vain haluaa pois tunisiasta, keinolla millä hyvänsä. Kukaan oikeasti rakastunut tunisialainen mies ei hingu avioon viikon lomaromanssin jälkeen. Tämä on varma juttu. Eikä varsinkaan vanhemman naisen kanssa, jolla on jo lapsia.

      Mutta jos siis itse tiedostat tämän ja hvyäksyt tosiasiat niin mikäs sinua estää hurvittelemasta nuoren miehen kanssa. Nautintonsa kullakin.

      Se miten saat miehen suomeen ei olekaan ihan yksinkertaista. Voitte toki mennä heti naimisiin ja sen perustellaa hakea miehelle oleskelulupaa. Nopeasti solmittuja liittoja ei vaan aina ulkomaalaisvirastossa uskota oikeiksi vaan pidetään "show-liittoina" ja siksi kaikki eivät lupaa suomeen saa vaan se voidaan evätä. Kokeillahan voi.

      Yksi vaihtoehto on yrittää kutsua mies vieraaksi suomeen. Kutsupaperin voi käydä kirjoittaa lähimmässä maistraatissa. Siinä lupaudut pitämään miehestä taloudellisen huolen hänen suomen vierailun ajan. Kutsua voi korkeintaan 3kk ajaksi. Todennäköisesti kutsu tullaan kuitenkin hylkäämään koska kyseessä on nuori mies ja vanhempi nainen. UVI tietää, että haluatte vain naimisiin. Parempi kutsuja olisi esim joku tunisialainen (tai suomi-tunisia) perhe suomessa. Mutta ehkä ette tunnen sellaista?

      Jos aiot mennä tän läpi sydämellä niin anna palaa ja tee miten lystäät. Mutta jos tarkoitus on käyttää hiukkasenkaan järkeä (minkä ikäisiä lapsia asiaan liittyy??) niin hiljennä vauhtia aika lailla. Ihanaahan se varmasti on saada sitä huomiota nuorelta mieheltä. Hivelee itsetuntoa paljon ja olet varmaan aivan "head over hills" loman jälkeen. Mutta hengitä syvään ja istu alas miettimään asiaa järjellä (jos siis yhtään aikomusta siihen). Jos mies oikeasti sinua rakastaa ja haluaa juuri SINUT niin hän odottaa vaikka vuoden siellä tunisiassa sinua ja kun matkustat hänen luokseen niin HÄN on se joka maksaa matkasi sekä asumisesi siellä. Vie sinut tapaamaan perhettään. Tekee tosi paljon duunia (hänellä on töitä, eikö?) jotta saa maksettua omat lentolippunsa suomeen. jne.


      Onnee matkaan.

    • joukitoinen

      ...että sie nyt pirruillessas ton jutun väsäsit.
      Ei kukkaa viikon perusteella tuo rakastajaa loppuelämäksi Suomeen ja kotiinsa. Sano sie hänelle että muutat lapsiloittes kans hänen tykösä sin ulkomaille. Sitte näjet onko kysseessä tos rakkavus hänen puolelt.

      • tokkiinsa

        Tietäsitpä vaan kuinka moni on viikon lomaromanssin jälkeen miehen suomeen tuonut. Ei riitä edes sormet laskemaan. Toki tää voi provokin olla mutta ihan tosielämästä keksitty sellainen.


    • mene sinne

      Kyllä niitä tunisialaismiehiä Suomeen tulisi vaikka kuinka, älä lennä siihen lankaan, vaan mene ja pidä häät siellä Tunisiassa, katsoppa vain omnnistuuko ja livahtaako mies. Muista myös hääyönoikeus!

      • joku

        idiootti, joka ei tunne yhtään tunisialaista saati sitten koskaan käynyt Tunisiassa. Lopettakaa nyt hyvät ihmiset jo jauhaminen "hääyönoikeudesta", kun sellasta EI ole.


      • totta mikä totta
        joku kirjoitti:

        idiootti, joka ei tunne yhtään tunisialaista saati sitten koskaan käynyt Tunisiassa. Lopettakaa nyt hyvät ihmiset jo jauhaminen "hääyönoikeudesta", kun sellasta EI ole.

        miksi sita kaikin keinoin kieltamaan, kylla se tiedetaan. Alkaa tuoko niitä miehia tanne, menkaa sinne ja juhlikaa vaikka kuinka paljon!


      • ihan oikeesti
        totta mikä totta kirjoitti:

        miksi sita kaikin keinoin kieltamaan, kylla se tiedetaan. Alkaa tuoko niitä miehia tanne, menkaa sinne ja juhlikaa vaikka kuinka paljon!

        pruuvaamaan?


    • ...aika näyttää...

      Minäkin kävin viikon matkalla keväällä, ja tapasin siellä kivan kundin. Olen itse 45 ja kundi paljon,paljon nuorempi,minun poikani ikäinen! Hän sanoi rakastavansa minua ja soitteli joka pvä lomani jälkeen. Kävin uudestaan Tunisiassa tapaamassa häntä. Kaikki oli hyvin, ja hän varmasti tykkäsi olla mun kanssa koska oli varaa käydä ulkona syömässä ja ajella taksilla jne. Käytiin tapaamassa hänen perheensä, hänellä kun ei ollu varaa lähteä kotiseuduille niin usein.
      Kuitenkin joskus tuli tunne, että kun mä lähden Suomeen niin hän iskee toisen "vanhan leidin" ja elää taas seuraavat viikot sen siiveellä. Laskin leikkiäkin siitä, mutta hän vaan vannoi että ei koskaan-hänellä on niin korkea moraali-ei tekisi semmosta, vaan rakastaa minua yli kaiken. Halus mieluummin että minä muuttaisin sinne asumaan. Sehän taas ei käy päinsä,minulla työt ja perhe täällä Suomessa.
      Edelleen ollaan yhteydessä monta kertaa viikossa, ja hän odottaa mua sinne. Olenkin taas lähdössä, mutta maalaisjärjen kanssa!
      Tiedän että kun tapaan hänet ja ollaan yhdessä niin kaikki on "kuin unta vaan" ja ollaan niin onnellisia yhdessä! Mutta vaaleanpunaisissa unessa ei voida elää koko ajan...
      Neuvoni sulle on yksinketainen. Ota irti kaiken hyvän minkä teidän suhde antaa, nauti siitä niin kauan kun se kestää! Ja kuuntele omaa vaistoasi!

      Tämä palsta on hyvä, kiva saada yhteyttä ihmisiin jolla on samat intressit....ja hyvät neuvot kullanarvoiset.

      Pelkään vaan että joskus sattuu joku toinen vastaan jolla on samat kokemukset saman miehen kanssa.......

      • jostain

        että sulhasen isä voi halutessaan vierailla morsiammen luona hääyönä, sitäkö se hääyönoikeus on? hyh hyy.......


      • naimisissa
        jostain kirjoitti:

        että sulhasen isä voi halutessaan vierailla morsiammen luona hääyönä, sitäkö se hääyönoikeus on? hyh hyy.......

        tunisialaisen kanssa? Oletko käynyt Tunisiassa? Tunnetko yhtään tunisialaista?
        Sitä epäilinkin.


      • niin...
        naimisissa kirjoitti:

        tunisialaisen kanssa? Oletko käynyt Tunisiassa? Tunnetko yhtään tunisialaista?
        Sitä epäilinkin.

        Minulla on tunsialainen mies, ei sen kummemmin veljet eikä isä ole vieraillut maakuhuoneessamme. Oikeasti, lopettakaa jo se jauhaminen asiasta mikä on sata kertaa tälläkin pasltalla käyty läpi. Ei ole mitään hääyönoikeuksia, niin miten te siitä vielä jaksatte juttua vääntää?!
        Ja sinule aloittaja, avoimin mielin kohti uutta, mutta järki mukana, puhu ennakkoluuloistasi poikaystävällesi, hän kyllä ymmärtää ja ei loukkaannu, jo sinua oikeasti rakastaa. Niin minäkin puhuin omalleni, kaikki typerimmätkin lehtikirjoitukset mitkä mieltäni jäi painamaan, eikä ollut mies loukkaantunut lainkaan,näytti sanoillaan sekä teoillaan olevansa luottamuksen arvoinen.


      • minareetti
        niin... kirjoitti:

        Minulla on tunsialainen mies, ei sen kummemmin veljet eikä isä ole vieraillut maakuhuoneessamme. Oikeasti, lopettakaa jo se jauhaminen asiasta mikä on sata kertaa tälläkin pasltalla käyty läpi. Ei ole mitään hääyönoikeuksia, niin miten te siitä vielä jaksatte juttua vääntää?!
        Ja sinule aloittaja, avoimin mielin kohti uutta, mutta järki mukana, puhu ennakkoluuloistasi poikaystävällesi, hän kyllä ymmärtää ja ei loukkaannu, jo sinua oikeasti rakastaa. Niin minäkin puhuin omalleni, kaikki typerimmätkin lehtikirjoitukset mitkä mieltäni jäi painamaan, eikä ollut mies loukkaantunut lainkaan,näytti sanoillaan sekä teoillaan olevansa luottamuksen arvoinen.

        Mistäköhän ihmeestä tää jo legendaksi muodotunut väittämättä hääyönoikeudesta on saanut lähtönsä? LOL
        Ja kuka ihme on niin tyhmä, että uskoo sen olevan totta. Järjen käyttö sallittu.

        Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin aika lailla samoin sanoin kun eka vastaaja sanoi. Valitettavasti. Jos hyväksyt sen, että kyseessä onkin vain hyväksikäyttö ja haluat vain hurvitella niin anna palaa. Tuskin mies on tosissaan.


      • ...tavallista?
        minareetti kirjoitti:

        Mistäköhän ihmeestä tää jo legendaksi muodotunut väittämättä hääyönoikeudesta on saanut lähtönsä? LOL
        Ja kuka ihme on niin tyhmä, että uskoo sen olevan totta. Järjen käyttö sallittu.

        Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin aika lailla samoin sanoin kun eka vastaaja sanoi. Valitettavasti. Jos hyväksyt sen, että kyseessä onkin vain hyväksikäyttö ja haluat vain hurvitella niin anna palaa. Tuskin mies on tosissaan.

        Kerro Minareetti - kuinka yleistä on että naiset joutuvat gigolon kynsiin sielläpäin?

        Mikä on sun oma tarina - varoitteliko kukaan sua ennenkuin menit naimisiin tunisialaisen miehen kanssa?
        Miten kauan seurustelitte ennen naimisiinmenoa?
        Kultajyviäkin voi löytyä risukasasta....!


      • minareetti
        ...tavallista? kirjoitti:

        Kerro Minareetti - kuinka yleistä on että naiset joutuvat gigolon kynsiin sielläpäin?

        Mikä on sun oma tarina - varoitteliko kukaan sua ennenkuin menit naimisiin tunisialaisen miehen kanssa?
        Miten kauan seurustelitte ennen naimisiinmenoa?
        Kultajyviäkin voi löytyä risukasasta....!

        Ei kukaan tahtomattaan kenenkään kynsiin täällä joudu. Mitä olen seurannut sivusta niin ei niiden "gigoloiden" tarvitse juuri mitään tehdä kun naiset ovat aika suostuvaisia mihin vain (enkä nyt puhu vain mistään intiimijutuista). Mutta kyllä kai järkikin sanoo, ettei kukaan rakastu viikon lomatuttavuuden kanssa ja halua heti naimisiin ilman mitään taka-ajatuksia?? Kyllä hälytyskellojen pitää silloin soida ja olla vähemmän sinisilmäinen. Kuten olen sanonut aiemmin niin oikea rakkaus kyllä odottaa ja haluaakin edetä hissukseen sekä olla myös se maksava sekä antava osapuoli eikä vain vastaanottava.

        Omaa tarinaani en tälläisellä avoimella keskustelupalstalla kerro.


      • haluat salata
        minareetti kirjoitti:

        Ei kukaan tahtomattaan kenenkään kynsiin täällä joudu. Mitä olen seurannut sivusta niin ei niiden "gigoloiden" tarvitse juuri mitään tehdä kun naiset ovat aika suostuvaisia mihin vain (enkä nyt puhu vain mistään intiimijutuista). Mutta kyllä kai järkikin sanoo, ettei kukaan rakastu viikon lomatuttavuuden kanssa ja halua heti naimisiin ilman mitään taka-ajatuksia?? Kyllä hälytyskellojen pitää silloin soida ja olla vähemmän sinisilmäinen. Kuten olen sanonut aiemmin niin oikea rakkaus kyllä odottaa ja haluaakin edetä hissukseen sekä olla myös se maksava sekä antava osapuoli eikä vain vastaanottava.

        Omaa tarinaani en tälläisellä avoimella keskustelupalstalla kerro.

        senkin miten siinä hääyönä sukulaisten kanssa oikein kävi?


      • joku
        haluat salata kirjoitti:

        senkin miten siinä hääyönä sukulaisten kanssa oikein kävi?

        osaa olla lapsellinen :D Miten te jaksatte VIELÄKIN jauhaa siitä samasta aiheesta.


      • minäkin....

        Minäkin tapasin siellä viime syksynä ihanan miehen, paljon itseäni nuoremman....
        Ja varsinkin tuo viimeinen lause on mietityttänyt minuakin...


      • ..heti..
        minäkin.... kirjoitti:

        Minäkin tapasin siellä viime syksynä ihanan miehen, paljon itseäni nuoremman....
        Ja varsinkin tuo viimeinen lause on mietityttänyt minuakin...

        ottamaan selvää asiasta! :-)
        Oletko edelleen yhteydessä häneen?
        Kerro jotain taustakuvia hänestä, missä ollut töissä, kavereitten nimiä,perheen asuinpaikka jne.
        Jos haluat niin voit antaa s:postiosoitteesi,jatketaan yksityisesti...


      • miten ihmeessä
        ..heti.. kirjoitti:

        ottamaan selvää asiasta! :-)
        Oletko edelleen yhteydessä häneen?
        Kerro jotain taustakuvia hänestä, missä ollut töissä, kavereitten nimiä,perheen asuinpaikka jne.
        Jos haluat niin voit antaa s:postiosoitteesi,jatketaan yksityisesti...

        Olin soussessa ja hotellin nimi oli rojal salem .Mies oli töissä aalas paaris ja vei mut kyläileen kämpilleen . Miten ihmees voisit selvitellä kaverin taustoja ?


      • maanpinnalle...
        miten ihmeessä kirjoitti:

        Olin soussessa ja hotellin nimi oli rojal salem .Mies oli töissä aalas paaris ja vei mut kyläileen kämpilleen . Miten ihmees voisit selvitellä kaverin taustoja ?

        Ainahan voi olla mahdollista, että ihanilla lomaromansseillanne on muitakin hoitoja kuin te. Oikeasti ei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä ne suklaasilmät puhelee..joukossa on kyllä mahtaviakin tyyppejä ja rehellisiä, mutta valitettavan paljon sitä ei niin totuudenmukaista peliä..


      • asioista...
        miten ihmeessä kirjoitti:

        Olin soussessa ja hotellin nimi oli rojal salem .Mies oli töissä aalas paaris ja vei mut kyläileen kämpilleen . Miten ihmees voisit selvitellä kaverin taustoja ?

        häneltä. Kysy, kysy, kysy...
        Sit esim. tällä palstalla kerrot miehen nimen, missä on töissä ja muita tietoja. Niin yks kaks sulla on varmaan joku toinen rakastunut nainen joka lukee ja huomaa että tiedot sopivat hyvin yhteen-rakastatte samaa jätkää!!!Valokuvakin ois hyvä!


      • ja muutkin
        jostain kirjoitti:

        että sulhasen isä voi halutessaan vierailla morsiammen luona hääyönä, sitäkö se hääyönoikeus on? hyh hyy.......

        sukulaismiehet saattavat tulla asialle, mutta vain silloin haayona. Siihen sen kylla kertakaikkisesti sitten loppuu.


      • ....
        naimisissa kirjoitti:

        tunisialaisen kanssa? Oletko käynyt Tunisiassa? Tunnetko yhtään tunisialaista?
        Sitä epäilinkin.

        ei suomessa ole jo apinoita tarpeeksi,,perkele olet orja loppuelämäsi.


      • fuck off
        .... kirjoitti:

        ei suomessa ole jo apinoita tarpeeksi,,perkele olet orja loppuelämäsi.

        homo


      • ihquuuu
        fuck off kirjoitti:

        homo

        ihquu nytkö löyty se antava perse,ihquuuuu


      • ready to do it
        ihquuuu kirjoitti:

        ihquu nytkö löyty se antava perse,ihquuuuu

        olet sairas mene lääkärille jos ei auta mä hoita (pannan sua varmasti )ottto contacti ja aika näitä mikä perse saa panno.:)


    • särkynyt

      Kiitos kaikille vastanneille . Jotenkin arvasin , että vastaukset ovat tämäntyyppisiä . Myös ystäväni ovat varotelleet . Minulla on takana useampi suhde suomalaisten kanssa ja koskaan en ole kokenut mitään tälläistä . Tunisiassa oli tosiaan kivaa yks jos toinenkin mies kehui ja palvoi ja lupasi kaikenlaista , mutta tämä kyseinen mies särki sydämeni . Jotenkin pelkään , että tämä on vain kusetusta , mutta koskaan ei voi tietää ellei ota riskiä . Ja mitä sit jos hän vain kusettaa ja joudun taas itkemään tyhmyyttäni , tulisipahan taas yksi kokemus lisää . Jos uskon vain kohtaloon ja jos vaikka tällä kertaa onni olisi matkassa mukana . Onko kukaan oikeasti tuonut miestä viikon tuntemisen jälkeen ja avioitunut ja tullut vielläpä onnelliseksi . Olen aivan tosissani , ja tiedän että voin tulla vain hyväksikäytetyksi . Mutta se joka pelkää , ei pelaa , pokerissakin saattaa hävitä avioliittonsa , talonsa ja kaiken . Kertokaa jokunen onnistunut tosi rakkaus tarina ja toivottakaa mulle onnea .

      • no joo

        Voithan sinä yrittää hyvä nainen. Mutta varaudu todellakin siihen, että kun miehesi saa paperit jäädä Eurooppaan, hän ottaa heti eron sinusta ja hankkii Tunisiasta vaimon itselleen Suomeen ja perustaa perheen tämän kanssa.
        Eurooppalaiset naiset on kuumaa aviotavaraa, valitettavasti. Kaikki haluavat sellaisen kanssa naimisiin, että pääsevät Eurooppaan, oi sinne Paratiisiin! Heillä on yleensä täysin väärä käsitys Euroopasta.
        Mutta se on sinun elämäsi, sinun päätöksesi. Mutta: TEE AVIOEHTO!!!! Muuten miehesi saa omaisuutesi kun eroatte, hänellä ei ole siihen kyllä mitään oikeutta. Älä katso maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi, vaikka oletkin tosi rakastunut. Tee avioehto.

        Olen pahoillani, mutta en todellakaan usko tähän liittoon. Ihastuksesi vikittelee tälläkin hetkellä varmasti muita keski-ikäisiä eurooppalaisia naisihmisiä :(
        Olen pahoillani.


      • kateellinen
        no joo kirjoitti:

        Voithan sinä yrittää hyvä nainen. Mutta varaudu todellakin siihen, että kun miehesi saa paperit jäädä Eurooppaan, hän ottaa heti eron sinusta ja hankkii Tunisiasta vaimon itselleen Suomeen ja perustaa perheen tämän kanssa.
        Eurooppalaiset naiset on kuumaa aviotavaraa, valitettavasti. Kaikki haluavat sellaisen kanssa naimisiin, että pääsevät Eurooppaan, oi sinne Paratiisiin! Heillä on yleensä täysin väärä käsitys Euroopasta.
        Mutta se on sinun elämäsi, sinun päätöksesi. Mutta: TEE AVIOEHTO!!!! Muuten miehesi saa omaisuutesi kun eroatte, hänellä ei ole siihen kyllä mitään oikeutta. Älä katso maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi, vaikka oletkin tosi rakastunut. Tee avioehto.

        Olen pahoillani, mutta en todellakaan usko tähän liittoon. Ihastuksesi vikittelee tälläkin hetkellä varmasti muita keski-ikäisiä eurooppalaisia naisihmisiä :(
        Olen pahoillani.

        Sinuna kyllä koittaisin saada sen miehen suomeen pariksi kuukaudeksi. Siinä jo oppisi vähän paremmin toisen tapoja tuntemaan ja miten homma toimii kun on lapset suhteessa mukana....
        Omia kokemuksia ei kyllä ole ulkolaisista miehistä, mutta voihan se homma onnistuakin.
        Jos et kokeile, niin sit se jää koko loppuelämän ajaksi vaivaamaan, että olisiko se sittenkin onnistunut...


      • särkynyt
        kateellinen kirjoitti:

        Sinuna kyllä koittaisin saada sen miehen suomeen pariksi kuukaudeksi. Siinä jo oppisi vähän paremmin toisen tapoja tuntemaan ja miten homma toimii kun on lapset suhteessa mukana....
        Omia kokemuksia ei kyllä ole ulkolaisista miehistä, mutta voihan se homma onnistuakin.
        Jos et kokeile, niin sit se jää koko loppuelämän ajaksi vaivaamaan, että olisiko se sittenkin onnistunut...

        Niin minäkin asian ajattelen , et jos tän kerran kokeilis , niin ei tarvis sit enään jossitella . Avio ehdon tekisinkin , vaik ei mul omaisuutta olekaan . On vain 4 lasta ja vuokraluukku ja kasa laskuja . Et menetettävää ei ole . No ehkä olen jo järjen ja sydämmeni menettänyt , et se niistä .Mitä sit jos onni kestäiskin vain lyhyen aikaa , se vaan on niin ihanaa kun joku rakastaa ja puhuu kauniisti .


      • tuo Suomeen
        särkynyt kirjoitti:

        Niin minäkin asian ajattelen , et jos tän kerran kokeilis , niin ei tarvis sit enään jossitella . Avio ehdon tekisinkin , vaik ei mul omaisuutta olekaan . On vain 4 lasta ja vuokraluukku ja kasa laskuja . Et menetettävää ei ole . No ehkä olen jo järjen ja sydämmeni menettänyt , et se niistä .Mitä sit jos onni kestäiskin vain lyhyen aikaa , se vaan on niin ihanaa kun joku rakastaa ja puhuu kauniisti .

        ei niitä täällä kaivata eikä tarvita, jos olet noin pönttö, niin mene sinne ja pysy vaikka siellä.


      • kukaan :(

        "Onko kukaan oikeasti tuonut miestä viikon tuntemisen jälkeen ja avioitunut ja tullut vielläpä onnelliseksi ".

        Epäilen vahvasti että noin lyhyellä yhdessäololla ei kenellekkään ole myönnetty oleskelulupaa Suomeen vaikka "aviopuoliso" olisikin!
        Käytännössä tulee kielteinen oleskelulupapäätös ja perusteluna LUMEAVIOLIITTO. Eli tulkitsevat UVIssa että avioliitto on solmittu vain oleskeluluvan saamiseksi miehelle.


      • peliin
        kukaan :( kirjoitti:

        "Onko kukaan oikeasti tuonut miestä viikon tuntemisen jälkeen ja avioitunut ja tullut vielläpä onnelliseksi ".

        Epäilen vahvasti että noin lyhyellä yhdessäololla ei kenellekkään ole myönnetty oleskelulupaa Suomeen vaikka "aviopuoliso" olisikin!
        Käytännössä tulee kielteinen oleskelulupapäätös ja perusteluna LUMEAVIOLIITTO. Eli tulkitsevat UVIssa että avioliitto on solmittu vain oleskeluluvan saamiseksi miehelle.

        kaikki on kaunista alussa, joka suhteessa, niinhän se on. Arki astuu esiin kuitenkin jossain vaiheessa ja tähän täytyy varautua. Aiemmissa viesteissä on kuvattu hyvin mitä se on todellisuudessa ja valitettavasti aika paikkaansapitävää. Tiedän kokemuksesta ja hyvin läheltä seuranneena, miten kavereille etsitään morsianta, paremman elintason toivossa. Miehet eivät ole tosissaan, muuta kuin sen suhteen, että saavat paperit tänne. Tämä on hyvä tiedostaa ja hyväksyä, jos haluaa suhteeseen heidän kanssa. Avioliitossa olevatkin herrat käyvät mielellään välillä vieraissa kukissa "virkistäytymässä".
        Toisinaan on hyvä ajatella myös lapsia, mikä on heidän etu!! Lapsille uuden ihmisen tuleminen äidin elämään on haasteellista ja varsinkin kun heillä ei ole yhteistä kieltä. Mieti tarkkaan, ennen kuin teet suurempia päätöksiä, edes lastesi tähden.

        Terv; kokemusta on.


      • säärkynyt
        peliin kirjoitti:

        kaikki on kaunista alussa, joka suhteessa, niinhän se on. Arki astuu esiin kuitenkin jossain vaiheessa ja tähän täytyy varautua. Aiemmissa viesteissä on kuvattu hyvin mitä se on todellisuudessa ja valitettavasti aika paikkaansapitävää. Tiedän kokemuksesta ja hyvin läheltä seuranneena, miten kavereille etsitään morsianta, paremman elintason toivossa. Miehet eivät ole tosissaan, muuta kuin sen suhteen, että saavat paperit tänne. Tämä on hyvä tiedostaa ja hyväksyä, jos haluaa suhteeseen heidän kanssa. Avioliitossa olevatkin herrat käyvät mielellään välillä vieraissa kukissa "virkistäytymässä".
        Toisinaan on hyvä ajatella myös lapsia, mikä on heidän etu!! Lapsille uuden ihmisen tuleminen äidin elämään on haasteellista ja varsinkin kun heillä ei ole yhteistä kieltä. Mieti tarkkaan, ennen kuin teet suurempia päätöksiä, edes lastesi tähden.

        Terv; kokemusta on.

        Kiitokset , näistä ystävällisistä viesteistä . Kyllä mä aion miettiä asiaa ja haluan vähän hidastaa vauhtia . Ehkä olisi hyvä vuoden päivät kirjoitella kirjeitä ja vaihtaa kuulumisia ja katsoa onko mies tosissaan . Olen vain ihminen joka haluaisi tarttua hetkeen kiinni heti ja kokea sen ihanan rakkauden tunteen heti uudestaan . Kiitokset kaikille jotka olette vastailleet . Kerron varmasti joskus tällä palstalla kuinka rakkaus jaksaa ja etenee . Luovuttaa en aio näin helposti , haluan uskoa , että kaikki asiat menevät aikanaan kohdalleen ja uskon rakkauden voimaan .Kiitokset niillekin lukijoille jotka eivät hyväksy talläisiä rakkaustarinoita , ettette lähteneet moralisoimaan tai pahoittamaan mieltäni .Kaikille toivon ihanaa kesää ja paljon rakkautta ja olkaa onnellisia ne ketkä rakkauden ovat löytäneet läheltä tai kaukaa . PS:Lisääkin lukisin mielelläni jos joku viellä viitsisi kirjoitella


      • on ihanaa
        säärkynyt kirjoitti:

        Kiitokset , näistä ystävällisistä viesteistä . Kyllä mä aion miettiä asiaa ja haluan vähän hidastaa vauhtia . Ehkä olisi hyvä vuoden päivät kirjoitella kirjeitä ja vaihtaa kuulumisia ja katsoa onko mies tosissaan . Olen vain ihminen joka haluaisi tarttua hetkeen kiinni heti ja kokea sen ihanan rakkauden tunteen heti uudestaan . Kiitokset kaikille jotka olette vastailleet . Kerron varmasti joskus tällä palstalla kuinka rakkaus jaksaa ja etenee . Luovuttaa en aio näin helposti , haluan uskoa , että kaikki asiat menevät aikanaan kohdalleen ja uskon rakkauden voimaan .Kiitokset niillekin lukijoille jotka eivät hyväksy talläisiä rakkaustarinoita , ettette lähteneet moralisoimaan tai pahoittamaan mieltäni .Kaikille toivon ihanaa kesää ja paljon rakkautta ja olkaa onnellisia ne ketkä rakkauden ovat löytäneet läheltä tai kaukaa . PS:Lisääkin lukisin mielelläni jos joku viellä viitsisi kirjoitella

        nauti siitä tunteesta. Hienolta kuulostaa kuitenkin se, että osaat myös jarruttaa. Aito rakkaus odottaa ja kestää pienen eron.
        Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi.


      • voi sinnuu :)

        kirjoitin sinulle tuolle toiselle palstalle, joten lukaise sieltä..


      • vai onko
        säärkynyt kirjoitti:

        Kiitokset , näistä ystävällisistä viesteistä . Kyllä mä aion miettiä asiaa ja haluan vähän hidastaa vauhtia . Ehkä olisi hyvä vuoden päivät kirjoitella kirjeitä ja vaihtaa kuulumisia ja katsoa onko mies tosissaan . Olen vain ihminen joka haluaisi tarttua hetkeen kiinni heti ja kokea sen ihanan rakkauden tunteen heti uudestaan . Kiitokset kaikille jotka olette vastailleet . Kerron varmasti joskus tällä palstalla kuinka rakkaus jaksaa ja etenee . Luovuttaa en aio näin helposti , haluan uskoa , että kaikki asiat menevät aikanaan kohdalleen ja uskon rakkauden voimaan .Kiitokset niillekin lukijoille jotka eivät hyväksy talläisiä rakkaustarinoita , ettette lähteneet moralisoimaan tai pahoittamaan mieltäni .Kaikille toivon ihanaa kesää ja paljon rakkautta ja olkaa onnellisia ne ketkä rakkauden ovat löytäneet läheltä tai kaukaa . PS:Lisääkin lukisin mielelläni jos joku viellä viitsisi kirjoitella

        lueppa kirjoittamani surullinen tositarina ja ajattele ..... hidastusta


      • pian 10 vuotta

        Hei !
        Tapasin mieheni Tunisiassa n. 10 vuotta sitten.
        Seuraavana vuonna tapaamisesta hän muutti Suomeen.
        Käytännön asioissa oli paljon hoitamista, lupa-asiat, kieli, työ. Pahimmat ovat suomalaisten asenteet. Epäilijät ovat kait hieman kateellisia...


      • Tunisiaan
        pian 10 vuotta kirjoitti:

        Hei !
        Tapasin mieheni Tunisiassa n. 10 vuotta sitten.
        Seuraavana vuonna tapaamisesta hän muutti Suomeen.
        Käytännön asioissa oli paljon hoitamista, lupa-asiat, kieli, työ. Pahimmat ovat suomalaisten asenteet. Epäilijät ovat kait hieman kateellisia...

        ei niitä mamuja todellakaan Suomeen kaivata!


      • Särkynyt
        pian 10 vuotta kirjoitti:

        Hei !
        Tapasin mieheni Tunisiassa n. 10 vuotta sitten.
        Seuraavana vuonna tapaamisesta hän muutti Suomeen.
        Käytännön asioissa oli paljon hoitamista, lupa-asiat, kieli, työ. Pahimmat ovat suomalaisten asenteet. Epäilijät ovat kait hieman kateellisia...

        Kiva , et olet onnistunut ja viitsit viellä vastatakkin . Ystäväpiiriini kuuluu nainen jolla on marokosta mies , mutta sieltä suomeen tulo oli erilainen kuin mitä nyt olen saanut ymmärtää tunisiasta tänne tulon . Olen edelleen yhteydessä lomkultaani viikottain puhelimen kautta ja odottelen kirje postia . Kaikki vaan tuntuu kestävän hirmu kauan . Saan erilaisia ohjeita eri paikoista ja en oikein tiedä miten kaikki kävisi helpoiten ja haluan kultani suomeen .


      • kokemusta on näistä..

        Älä ota sitä riesaa itsellesi ! Hän Jättää Sinut Heti Kotiin Yksin ja menee kaupungille baariin hakemaan nuoria tyttöjä kun "suomettuu". Kaverit ovat hänelle tärkeämpiä kuin sinä ja lapsesi. Hänen päivänsä kuluvat baarissa ja kuppiloissa, kelloon ei katsota. Pian huomaat että siellä olet yksin kotona ja odottelet "kultaasi" yö ja viikonloput toisensa perään. Särjet sydämesi ja koko elämäsi. Entä omat rakkaat lapsesi?
        Kasvata hänet/heidät ensin, säästä heidät siltä tuskalta kun he katsovat kuinka suret ja näivetyt sen pojun rinnalla ja aivan lopullisesti! Nämä pojut eivät halua vanhemman naisen kanssa näyttäytyä täällä, naureskelevat selkäsi takana ja tulet aina olemaan vanhempi kuin Hän, naiselle se on raskas taakka kannettavaksi. He haluavat että pysyt vain "tyhmänä" kotona etkä kysele. He eivät säästele turistivaimoaan, sen verran voivat näyttää "tunnetta" että kehtaavat jonkin aikaa majailla kotonasi,syödä leipääsi ja vaihtaa puhtaat sukkansa. - Käytä tervettä harkintaa, jossain on joku, jonka kanssa voit aloittaa terveen ihmissuhteen normaalilla tavalla. Toivotan sinulle ja lapsillesi hyvää elämää ja onnellista arkea!


      • tosi rakkaus
        särkynyt kirjoitti:

        Niin minäkin asian ajattelen , et jos tän kerran kokeilis , niin ei tarvis sit enään jossitella . Avio ehdon tekisinkin , vaik ei mul omaisuutta olekaan . On vain 4 lasta ja vuokraluukku ja kasa laskuja . Et menetettävää ei ole . No ehkä olen jo järjen ja sydämmeni menettänyt , et se niistä .Mitä sit jos onni kestäiskin vain lyhyen aikaa , se vaan on niin ihanaa kun joku rakastaa ja puhuu kauniisti .

        Tee poikaystävällesi yllätys! Ota lomallesi matka Tunisiaan (joko vain lennot tai pakettimatka ko. hotelliin) mutta älä kerro siitä ihastuksellesi etukäteen mitään. Voithan kysyä, jos vaikka lapsesi tai joku heistä lähtisi mukaasi.

        Sitten teillä on aikaa olla yhdessä koko joukolla, poikaystäsi luona ja hänen arkeaan piristäen. Kun menet ilmoittamatta vähin äänin, voit myös nähdä onko hänellä toinen nainen kierroksessa vai toimiiko vain työssään ja hellien sinua mielessään. Käyttökelpoinen idea!

        Jos tähän et uskalla ryhtyä ja haluat mielitiettysi suomeen, niin miksi silti naimisiin menisit. Tuskin suomalaisten miehienkään kanssa olet muutaman viikon tai kolmen kuukauden yhdessäolon jälkeen vihille astellut? Nauti siis yhteisistä muistoista joita nyt jo on ja yhteisistä hetkistä joita voi edessäpäin olla, mutta naimisiin en sinuna kiirehtisi - en mistään syystä.

        Jos kyseessä on aito tunne kummaltakin osapuolelta niin sitä ei erossaolo ja vihkimättömyys sammuta vaan liekki roihuaa vaikka tapaisittekin aluksi vain pitkin taukojen jälkeen. Kyllä naisen pitää kunnioittaa itseään ja siksi älä lähde mihinkään heti vihille jotta voidaan olla yhdessä -leikkiin.


      • ~~tounsia~~
        särkynyt kirjoitti:

        Niin minäkin asian ajattelen , et jos tän kerran kokeilis , niin ei tarvis sit enään jossitella . Avio ehdon tekisinkin , vaik ei mul omaisuutta olekaan . On vain 4 lasta ja vuokraluukku ja kasa laskuja . Et menetettävää ei ole . No ehkä olen jo järjen ja sydämmeni menettänyt , et se niistä .Mitä sit jos onni kestäiskin vain lyhyen aikaa , se vaan on niin ihanaa kun joku rakastaa ja puhuu kauniisti .

        ja jäin 5 vuoden jälkeen 3 oman lapsen ja yhden yhteisen lapsen yh-äidiksi, vuokraluukkuun, laskujeni, lainojeni ja särkyneen sydämmeni kera... :( Ei auttanu ystävieni eikä sukulaisteni varoitukset, suljin korvani kielta ja tein juuri niin kuin itse halusin...
        Nyt on avioero vireillä, miehellä oma kämppä, auto ja uusi poikamieselämä... Piipahtaa silloin tällöin lasta katsomassa (kun hänelle sopii ja ei ole muuta tekemistä), ei elareita, ei tukea ei hoitoapua... Lainalen yhä vieläkin rahaa hänelle...
        Tosin minun ei tarvinu roudata tätä sälliä suomeen, sillä hän oli jo täällä valmiiksi. Meidän liitolla ja yhteisellä lapsellamme hän takasi myös tänne jäämisensä.
        Paha maku jäikaikesta, katkeruutta kyllä riittää, mutta yritän kerätä voimia ja jatkaa elämää ja päästä tästä oravanpyörästä. Paska homma, mutta tulipahan tehtyä...
        Hulluuttanihan minäkin tähän lähdin, rakastuin, hullaannuin, sukat pyöri jalassa. Ei kundia ole syyttäminen.


      • Latinobarin yöt
        tosi rakkaus kirjoitti:

        Tee poikaystävällesi yllätys! Ota lomallesi matka Tunisiaan (joko vain lennot tai pakettimatka ko. hotelliin) mutta älä kerro siitä ihastuksellesi etukäteen mitään. Voithan kysyä, jos vaikka lapsesi tai joku heistä lähtisi mukaasi.

        Sitten teillä on aikaa olla yhdessä koko joukolla, poikaystäsi luona ja hänen arkeaan piristäen. Kun menet ilmoittamatta vähin äänin, voit myös nähdä onko hänellä toinen nainen kierroksessa vai toimiiko vain työssään ja hellien sinua mielessään. Käyttökelpoinen idea!

        Jos tähän et uskalla ryhtyä ja haluat mielitiettysi suomeen, niin miksi silti naimisiin menisit. Tuskin suomalaisten miehienkään kanssa olet muutaman viikon tai kolmen kuukauden yhdessäolon jälkeen vihille astellut? Nauti siis yhteisistä muistoista joita nyt jo on ja yhteisistä hetkistä joita voi edessäpäin olla, mutta naimisiin en sinuna kiirehtisi - en mistään syystä.

        Jos kyseessä on aito tunne kummaltakin osapuolelta niin sitä ei erossaolo ja vihkimättömyys sammuta vaan liekki roihuaa vaikka tapaisittekin aluksi vain pitkin taukojen jälkeen. Kyllä naisen pitää kunnioittaa itseään ja siksi älä lähde mihinkään heti vihille jotta voidaan olla yhdessä -leikkiin.

        Kokemusta on minullakin, itku silmässä jäi ihana mies sinne minua, vanhaa poloista kaipailemaan kesällä 2006. SOitteli perään ja lähetteli viestejä pitkin talvea, sitkeästi, vaikken enää edes vastaillut. Seuraavana kesänä sitten matkasin sinne, ilman varoitusta, ja törmättiin baarissa yllättäen. Reppana sai lähes sydärin, taas rakasti aivan älyttömästi, mutta kuinka ollakaan joutui juuri sen viikon aikana olemaan koko ajan töissä, ei vastanut edes soittoihin.

        Siellä se edelleen haahuilee, naamakirjan mukaan sinkkuna - on sillä suomalainenkin tyttö ystävänä ja hitosti venakoita, tsekkejä, polskeja...

        Ilo irti viikon aikana periaattella, siinä se !!


      • tunisialaiselta tyyl
        Latinobarin yöt kirjoitti:

        Kokemusta on minullakin, itku silmässä jäi ihana mies sinne minua, vanhaa poloista kaipailemaan kesällä 2006. SOitteli perään ja lähetteli viestejä pitkin talvea, sitkeästi, vaikken enää edes vastaillut. Seuraavana kesänä sitten matkasin sinne, ilman varoitusta, ja törmättiin baarissa yllättäen. Reppana sai lähes sydärin, taas rakasti aivan älyttömästi, mutta kuinka ollakaan joutui juuri sen viikon aikana olemaan koko ajan töissä, ei vastanut edes soittoihin.

        Siellä se edelleen haahuilee, naamakirjan mukaan sinkkuna - on sillä suomalainenkin tyttö ystävänä ja hitosti venakoita, tsekkejä, polskeja...

        Ilo irti viikon aikana periaattella, siinä se !!

        tyypilliseltä tunisialaiselta mieheltä. Ne ei kehtaa sanoa suoraan (ilmeisesti kotikasvatus) että hinkkailevat jotakin toista naista tai ettei vaan nappaa vaan jättävät vastaamaata puheluihin tai ovat ns. koko ajan töissä tai sitten joku perheenjäsen on sairaana... aina samat tarinat... Silloin kannattaa viimeistään herätä:O)


      • feilllll

        Minulla on tuttuja tunisiassa ja kävin siellä vierailulla. Minulle näytettiin mm. häävideo, yksi pojista oli löytänyt saksalaisen naisen, jonka luona nyt asuu. Häät kestivät kolme päivää. Suvun miehet tanssivat keskenään kolme päivää, morsian oli täysin hylätty, ihan yksin. Loppua kohden morsian oli ihan kauheassa kunnossa, kävi kokoajan tupakalla, mutta nainen oli ihan huumautunut, mutta ei alkoholista, vaan en tiedä, mitä poltti.

        Asuvat nyt saksassa, mutta heidän onnestaan en tiedä mitään.

        Kuulin matkallani, että tunisiasta ei enää päästetä miehiä ulkomaille, en tiedä, pitääkö se paikkaansa?

        Kulttuuri on ihan liian erilaista meihin verrattuna. Miehet viihtyvät parhaiten keskenään.


      • kaunis nainen
        säärkynyt kirjoitti:

        Kiitokset , näistä ystävällisistä viesteistä . Kyllä mä aion miettiä asiaa ja haluan vähän hidastaa vauhtia . Ehkä olisi hyvä vuoden päivät kirjoitella kirjeitä ja vaihtaa kuulumisia ja katsoa onko mies tosissaan . Olen vain ihminen joka haluaisi tarttua hetkeen kiinni heti ja kokea sen ihanan rakkauden tunteen heti uudestaan . Kiitokset kaikille jotka olette vastailleet . Kerron varmasti joskus tällä palstalla kuinka rakkaus jaksaa ja etenee . Luovuttaa en aio näin helposti , haluan uskoa , että kaikki asiat menevät aikanaan kohdalleen ja uskon rakkauden voimaan .Kiitokset niillekin lukijoille jotka eivät hyväksy talläisiä rakkaustarinoita , ettette lähteneet moralisoimaan tai pahoittamaan mieltäni .Kaikille toivon ihanaa kesää ja paljon rakkautta ja olkaa onnellisia ne ketkä rakkauden ovat löytäneet läheltä tai kaukaa . PS:Lisääkin lukisin mielelläni jos joku viellä viitsisi kirjoitella

        Kävin siellä ihanassa maassa vuosi sitten. Joka toinen mies siellä "rakastui" minuun, mutta eniten hotellin tarjoilija poika ikä ehkä 21 v. En meinannut päästä hänestä millaan eroon, huh!

        Ja nyt tulee pommi: olen 64 vuotias.


      • expert..............
        feilllll kirjoitti:

        Minulla on tuttuja tunisiassa ja kävin siellä vierailulla. Minulle näytettiin mm. häävideo, yksi pojista oli löytänyt saksalaisen naisen, jonka luona nyt asuu. Häät kestivät kolme päivää. Suvun miehet tanssivat keskenään kolme päivää, morsian oli täysin hylätty, ihan yksin. Loppua kohden morsian oli ihan kauheassa kunnossa, kävi kokoajan tupakalla, mutta nainen oli ihan huumautunut, mutta ei alkoholista, vaan en tiedä, mitä poltti.

        Asuvat nyt saksassa, mutta heidän onnestaan en tiedä mitään.

        Kuulin matkallani, että tunisiasta ei enää päästetä miehiä ulkomaille, en tiedä, pitääkö se paikkaansa?

        Kulttuuri on ihan liian erilaista meihin verrattuna. Miehet viihtyvät parhaiten keskenään.

        ulkomaille??? heh, kukas heitä estäisi? kyllähän se niin on että enemmän nykypäivänä mieheiä lähtee ulkomaille, naimisiin, töihin tai opiskelemaan!

        eikä se kulttuurikaan loppu peleissä niin erilainen ole, ihmissuhteet ovat paljon läheisemmät ja vanhempien kunnioitus voimakkaampaan kuin meillä!


    • vaan...

      Rohkea rotan syö, eli seuraa tunteitasi vaan! Kannattaisiko kuitenkin heittää muutama reissu Tunisiaan ennenkuin kultasi Suomeen hankit. Tsemppiä ja onnea kuitenki.

      • särkynyt

        Kyllä mä ajattelin et kokeilen ainaskin ja katsotaan kuin käy .Matkassa on vain niin monta mutkaa ja kun olen ihminen joka ei malttaisi odotella yhtään . Puoli vuotta odottamista ja se on kuin ikuisuus . Loma ja rakastuminen kun oli niin ihana yhdistelmä ja sitä yhtälöä jäi valtava ikävä . Rahan säästäminen ei ole myöskään vahvin puoleni , helponpaa olisi hakea pankki laina ja lentää pikana takaisin tunisiaan , mutta se ei tunnu oikealta ratkaisulta . Kuinkahan paljon miehen jutuissa oli perää ? Hän työskentelee tarjoilijana ja kertoi tienaavansa 300 dinaaria , joist puolet menee vuokraan ja loput jäävät taksimatkoihin työpaikalle ja tupakkiin ja pikku syömiseen . Voiko tässä olla totuus , mitähän mahtavat tarjoiliat oikeasti tienata ja työpaikka hanellä on ollut kaksi vuotta sama .Mitä rahoja kaveri tarvitsee jotta pääsisi käväseen suomessa ? Paljonko maksaa passi ja viisumi ja lentolippu ja mitä muuta tarvitaa ? Mikä on jokin ihmeen militarimaksu jos on armeija käymättä ?


      • "samassa veneessä"
        särkynyt kirjoitti:

        Kyllä mä ajattelin et kokeilen ainaskin ja katsotaan kuin käy .Matkassa on vain niin monta mutkaa ja kun olen ihminen joka ei malttaisi odotella yhtään . Puoli vuotta odottamista ja se on kuin ikuisuus . Loma ja rakastuminen kun oli niin ihana yhdistelmä ja sitä yhtälöä jäi valtava ikävä . Rahan säästäminen ei ole myöskään vahvin puoleni , helponpaa olisi hakea pankki laina ja lentää pikana takaisin tunisiaan , mutta se ei tunnu oikealta ratkaisulta . Kuinkahan paljon miehen jutuissa oli perää ? Hän työskentelee tarjoilijana ja kertoi tienaavansa 300 dinaaria , joist puolet menee vuokraan ja loput jäävät taksimatkoihin työpaikalle ja tupakkiin ja pikku syömiseen . Voiko tässä olla totuus , mitähän mahtavat tarjoiliat oikeasti tienata ja työpaikka hanellä on ollut kaksi vuotta sama .Mitä rahoja kaveri tarvitsee jotta pääsisi käväseen suomessa ? Paljonko maksaa passi ja viisumi ja lentolippu ja mitä muuta tarvitaa ? Mikä on jokin ihmeen militarimaksu jos on armeija käymättä ?

        Samansuuntaisia juttuja olen minäkin kuullut, niin oppaalta, mieheltä kuin nonelta siellä työtä tekevältä. Palkat ovat todella huonot.Siksihän siellä meistä turisteista on niin edullista, jos saisivat kunnon palkkaa olisivat hinnatkin korkeammat.... Kutsua tänne yms.mietin ja laskeskelen minäkin...ja ikävöin...


      • Kesäperho
        särkynyt kirjoitti:

        Kyllä mä ajattelin et kokeilen ainaskin ja katsotaan kuin käy .Matkassa on vain niin monta mutkaa ja kun olen ihminen joka ei malttaisi odotella yhtään . Puoli vuotta odottamista ja se on kuin ikuisuus . Loma ja rakastuminen kun oli niin ihana yhdistelmä ja sitä yhtälöä jäi valtava ikävä . Rahan säästäminen ei ole myöskään vahvin puoleni , helponpaa olisi hakea pankki laina ja lentää pikana takaisin tunisiaan , mutta se ei tunnu oikealta ratkaisulta . Kuinkahan paljon miehen jutuissa oli perää ? Hän työskentelee tarjoilijana ja kertoi tienaavansa 300 dinaaria , joist puolet menee vuokraan ja loput jäävät taksimatkoihin työpaikalle ja tupakkiin ja pikku syömiseen . Voiko tässä olla totuus , mitähän mahtavat tarjoiliat oikeasti tienata ja työpaikka hanellä on ollut kaksi vuotta sama .Mitä rahoja kaveri tarvitsee jotta pääsisi käväseen suomessa ? Paljonko maksaa passi ja viisumi ja lentolippu ja mitä muuta tarvitaa ? Mikä on jokin ihmeen militarimaksu jos on armeija käymättä ?

        Heippa!
        Palkkataso tunisiassa on matala ja aivan varmasti tuo 300 dinaaria pitää paikkaansa. Tuon puolesta hän varmaan totta puhuukin, mutta..miten hän voi tulla suomeen vierailulle, jos hänellä ei jää yhtään rahaa säästöön? Ensimmäistä viisumia hakiessa ovat erittäin tarkkoja ja yhden kerran tapaaminen ei kyllä luultavasti viisumia takaa.
        Militarimaksulla luultavasti miehesi tarkoittaa seuraavaa: Jos armeijaikäinen tunisialainen mies ei halua mennä armeijaan, on hänen maksettava palkastaa melko suuri osuus tunisia valtioille ( siis varmaan yli 1000 din. ). Sitä maksellaan pitkään ja samaan aikaan, kun on ns. rahalla vapautunut armeijasta, kyseinen henkilö ei voi poistua maasta seuraavan vuoden aikana. Armeijaikäiset ovat suurinpiirtein alle 30-vuotiaita. En tarkkaan muista ikärajaa. Jos siis miehesi jotakin tuollaisista maksuista sinulle kertoo, niin se myös tarkoittaa, ettei hän edes voi tulla maasta ulos...Toivottavasti kuitenkin kaikki järjestyy ja voit kokea onnen ja rakkauden. Muista kuitenkin pitää järki kädessä..


      • särkynyt
        Kesäperho kirjoitti:

        Heippa!
        Palkkataso tunisiassa on matala ja aivan varmasti tuo 300 dinaaria pitää paikkaansa. Tuon puolesta hän varmaan totta puhuukin, mutta..miten hän voi tulla suomeen vierailulle, jos hänellä ei jää yhtään rahaa säästöön? Ensimmäistä viisumia hakiessa ovat erittäin tarkkoja ja yhden kerran tapaaminen ei kyllä luultavasti viisumia takaa.
        Militarimaksulla luultavasti miehesi tarkoittaa seuraavaa: Jos armeijaikäinen tunisialainen mies ei halua mennä armeijaan, on hänen maksettava palkastaa melko suuri osuus tunisia valtioille ( siis varmaan yli 1000 din. ). Sitä maksellaan pitkään ja samaan aikaan, kun on ns. rahalla vapautunut armeijasta, kyseinen henkilö ei voi poistua maasta seuraavan vuoden aikana. Armeijaikäiset ovat suurinpiirtein alle 30-vuotiaita. En tarkkaan muista ikärajaa. Jos siis miehesi jotakin tuollaisista maksuista sinulle kertoo, niin se myös tarkoittaa, ettei hän edes voi tulla maasta ulos...Toivottavasti kuitenkin kaikki järjestyy ja voit kokea onnen ja rakkauden. Muista kuitenkin pitää järki kädessä..

        Ihan ensin kun olin päässyt suomeen olin jo hakemas pankista lainaa ja lähettämäs miehelle rahaa jotta hän pääsisi tänne , mutta onneksi järki voitti tunteet ja olen kuullut niin monta surullista tarinaa . Nyt sit edetään hitaammin , haluan näyttää miehelle lapseni ja tavata hänen perheensä ja jos kaikki menee hyvin , niin voisin ehkä sen jälkeen avustaa mihen matkan tänne ja kun hän täällä sit olisi niin tietty ylläpito kuuluisi sopimukseen , niin kauan kuin hän sitten rupeaisi täällä itse saamaan rahaa .Olen kuullut että viisumin saa 35 eurolla ja passi olisi samaa hintaa , mutta paljonko maksaa lentolippu siittä ei ole tietoa ?


      • tosi tarina
        särkynyt kirjoitti:

        Kyllä mä ajattelin et kokeilen ainaskin ja katsotaan kuin käy .Matkassa on vain niin monta mutkaa ja kun olen ihminen joka ei malttaisi odotella yhtään . Puoli vuotta odottamista ja se on kuin ikuisuus . Loma ja rakastuminen kun oli niin ihana yhdistelmä ja sitä yhtälöä jäi valtava ikävä . Rahan säästäminen ei ole myöskään vahvin puoleni , helponpaa olisi hakea pankki laina ja lentää pikana takaisin tunisiaan , mutta se ei tunnu oikealta ratkaisulta . Kuinkahan paljon miehen jutuissa oli perää ? Hän työskentelee tarjoilijana ja kertoi tienaavansa 300 dinaaria , joist puolet menee vuokraan ja loput jäävät taksimatkoihin työpaikalle ja tupakkiin ja pikku syömiseen . Voiko tässä olla totuus , mitähän mahtavat tarjoiliat oikeasti tienata ja työpaikka hanellä on ollut kaksi vuotta sama .Mitä rahoja kaveri tarvitsee jotta pääsisi käväseen suomessa ? Paljonko maksaa passi ja viisumi ja lentolippu ja mitä muuta tarvitaa ? Mikä on jokin ihmeen militarimaksu jos on armeija käymättä ?

        300 dinarin kuukausipalkka tarjoilijalle, baarimikolle ym on ihan normaali. Elämiseen siitä rahasta ei todellakaan paljon jää. Voit uskoa kyllä luottavaisin mielin 300 dinarin summan. Ainoa apu Suomeen pääsemiseen taloudellisesti antaa suka ja perhe, mikä on normaalia köyhissäkin perheissä, sillä toivotaan että edes yksi "jäsenistä näkisi valon".
        Suomen konsulaatissa hän joutyuu käymään ainakin pari ketaa ja viisumin saaminen kestaa eka kerralla noin 3-4 viikkoa. Lentoliput Suomeen vaihtelevat hirmusti hinnaltaa. Mikäli käy säkä pääsee 500 eurolla, pahimmillaan hinta on yli 1.000. Lisäksi hänellä tulee olla riittävä määrä euroja "kädessään" Helsinki-Vantaa lentokentällä täällä pärjäämiseen. Matkavakuutus on myös huomattavan kallis, koska hänen matkavakuutuksensa sisältää mahdollisen ruumiin kotiinkuljetuksen oliko se nyt lyijyarkussa.


      • samassa veneessä
        särkynyt kirjoitti:

        Ihan ensin kun olin päässyt suomeen olin jo hakemas pankista lainaa ja lähettämäs miehelle rahaa jotta hän pääsisi tänne , mutta onneksi järki voitti tunteet ja olen kuullut niin monta surullista tarinaa . Nyt sit edetään hitaammin , haluan näyttää miehelle lapseni ja tavata hänen perheensä ja jos kaikki menee hyvin , niin voisin ehkä sen jälkeen avustaa mihen matkan tänne ja kun hän täällä sit olisi niin tietty ylläpito kuuluisi sopimukseen , niin kauan kuin hän sitten rupeaisi täällä itse saamaan rahaa .Olen kuullut että viisumin saa 35 eurolla ja passi olisi samaa hintaa , mutta paljonko maksaa lentolippu siittä ei ole tietoa ?

        ollaan,tai olen ollut..
        mies myös tarjoilija,kuten suurin osa,jotka juoksevat meidän turistien perässä. samat selitykset,rahat vuokraan ja taksiin ja röökiin,mikä kyllä on totta,palkka ON olematon! ei armeijaa hänelläkään,sanoi ei tarvitse,koska on ainoa poika. arabi maihin helpompi matkustaa,mutta eurooppaan vaikeampaa,voi tulla stoppi vastaan.lento tänne hyvinkin yli 1000 euroa.. käydessäni siellä,kustannan KAIKEN,tietenkin,mutta kun alkoi rahan pyynti,haistin palaneen käryn,se ei ole rakkautta.
        mieti mitä saat tuhannella eurolla täällä ym, järki käteen nyt nainen.. ties vaikka olisi koti kaupungissaan naimisissa..


      • haayonoikeus
        tosi tarina kirjoitti:

        300 dinarin kuukausipalkka tarjoilijalle, baarimikolle ym on ihan normaali. Elämiseen siitä rahasta ei todellakaan paljon jää. Voit uskoa kyllä luottavaisin mielin 300 dinarin summan. Ainoa apu Suomeen pääsemiseen taloudellisesti antaa suka ja perhe, mikä on normaalia köyhissäkin perheissä, sillä toivotaan että edes yksi "jäsenistä näkisi valon".
        Suomen konsulaatissa hän joutyuu käymään ainakin pari ketaa ja viisumin saaminen kestaa eka kerralla noin 3-4 viikkoa. Lentoliput Suomeen vaihtelevat hirmusti hinnaltaa. Mikäli käy säkä pääsee 500 eurolla, pahimmillaan hinta on yli 1.000. Lisäksi hänellä tulee olla riittävä määrä euroja "kädessään" Helsinki-Vantaa lentokentällä täällä pärjäämiseen. Matkavakuutus on myös huomattavan kallis, koska hänen matkavakuutuksensa sisältää mahdollisen ruumiin kotiinkuljetuksen oliko se nyt lyijyarkussa.

        Se tarkea aihe on nyt paassyt monelta pahasti unohtumaan, onhan se aikamoisen outo perinne, jota eivat edes Tunisiaan avioituneet suomalaisnaiset hevin myonna.


      • Läpituttu
        haayonoikeus kirjoitti:

        Se tarkea aihe on nyt paassyt monelta pahasti unohtumaan, onhan se aikamoisen outo perinne, jota eivat edes Tunisiaan avioituneet suomalaisnaiset hevin myonna.

        Jos hääyö pitää jakaa sulhasen miespulisten sukulaisten kanssa , niin mikäs siinä , saanhan kerrankin tupla annoksen munaa ja sen jälkeen olen sit ainakin sukulaisten kans läpituttu .Sen verran voi aina uhrautua rakkaansa vuoksi !


      • todellisuudessakin
        Läpituttu kirjoitti:

        Jos hääyö pitää jakaa sulhasen miespulisten sukulaisten kanssa , niin mikäs siinä , saanhan kerrankin tupla annoksen munaa ja sen jälkeen olen sit ainakin sukulaisten kans läpituttu .Sen verran voi aina uhrautua rakkaansa vuoksi !

        Rehellisesti kyllä kirjoittelet, tosin vähän rumasti, mutta silti totuuksia.


      • älkää viitsikö
        todellisuudessakin kirjoitti:

        Rehellisesti kyllä kirjoittelet, tosin vähän rumasti, mutta silti totuuksia.

        Kuka on oikeasti noin täysidiootti, että uskoo noita juttuja. Tunisialaiset on suurimmaksi osaksi muslimeja. He eivät näyttäydy vähissä vaatteissakaan toisten edessä joten ei varmana paneskele minkä tahansa kanssa mikä liikkuu. Se olisi kamala häväistys, jos joku sukulainen tai muu mies yrittäisikään lähestyä morsianta. Aviomies tappaisi hänet välittömästi. Lopettakaa tuollaiset vitsit, ne ei ole yhtään hauskoja.


      • läpeensätuttu
        älkää viitsikö kirjoitti:

        Kuka on oikeasti noin täysidiootti, että uskoo noita juttuja. Tunisialaiset on suurimmaksi osaksi muslimeja. He eivät näyttäydy vähissä vaatteissakaan toisten edessä joten ei varmana paneskele minkä tahansa kanssa mikä liikkuu. Se olisi kamala häväistys, jos joku sukulainen tai muu mies yrittäisikään lähestyä morsianta. Aviomies tappaisi hänet välittömästi. Lopettakaa tuollaiset vitsit, ne ei ole yhtään hauskoja.

        No , enhän mä oikeesti usko kans tohon hääyö juttuun , mut niin pistää arsyttään kun sitä on joka paisassa pakko kirjoittaa .


      • hääyönoikeus
        älkää viitsikö kirjoitti:

        Kuka on oikeasti noin täysidiootti, että uskoo noita juttuja. Tunisialaiset on suurimmaksi osaksi muslimeja. He eivät näyttäydy vähissä vaatteissakaan toisten edessä joten ei varmana paneskele minkä tahansa kanssa mikä liikkuu. Se olisi kamala häväistys, jos joku sukulainen tai muu mies yrittäisikään lähestyä morsianta. Aviomies tappaisi hänet välittömästi. Lopettakaa tuollaiset vitsit, ne ei ole yhtään hauskoja.

        kysehän on vuosisatojen arabialaisesta perinteestä, joka koskee vain sulhasen naimisissa olevia sukulaismiehiä ja silloinkin vain sen ainoan kerran.


      • matkailu avartaa
        särkynyt kirjoitti:

        Kyllä mä ajattelin et kokeilen ainaskin ja katsotaan kuin käy .Matkassa on vain niin monta mutkaa ja kun olen ihminen joka ei malttaisi odotella yhtään . Puoli vuotta odottamista ja se on kuin ikuisuus . Loma ja rakastuminen kun oli niin ihana yhdistelmä ja sitä yhtälöä jäi valtava ikävä . Rahan säästäminen ei ole myöskään vahvin puoleni , helponpaa olisi hakea pankki laina ja lentää pikana takaisin tunisiaan , mutta se ei tunnu oikealta ratkaisulta . Kuinkahan paljon miehen jutuissa oli perää ? Hän työskentelee tarjoilijana ja kertoi tienaavansa 300 dinaaria , joist puolet menee vuokraan ja loput jäävät taksimatkoihin työpaikalle ja tupakkiin ja pikku syömiseen . Voiko tässä olla totuus , mitähän mahtavat tarjoiliat oikeasti tienata ja työpaikka hanellä on ollut kaksi vuotta sama .Mitä rahoja kaveri tarvitsee jotta pääsisi käväseen suomessa ? Paljonko maksaa passi ja viisumi ja lentolippu ja mitä muuta tarvitaa ? Mikä on jokin ihmeen militarimaksu jos on armeija käymättä ?

        Kuulostaa niin tutulta....missä ravintolassa työskentelee?


      • Lortto-Amalia
        läpeensätuttu kirjoitti:

        No , enhän mä oikeesti usko kans tohon hääyö juttuun , mut niin pistää arsyttään kun sitä on joka paisassa pakko kirjoittaa .

        mutta minusta on kiva peukuttaa itseäni.


      • Lestat
        hääyönoikeus kirjoitti:

        kysehän on vuosisatojen arabialaisesta perinteestä, joka koskee vain sulhasen naimisissa olevia sukulaismiehiä ja silloinkin vain sen ainoan kerran.

        Noin toimitaan vain suomalaisisaa kristittyjen lahkolaisten kuten lestadiolaisten keskuudessa.


    • ennen...

      Itselläni on tunisialainen mies, jonka tapasin lomallani. Otin myös riskin, sillä olimme tavanneet muutaman kerran ennen hänen Suomeen muuttoa, mutta nyt olemme onnellisesti edelleenkin yhdessä.
      Suosittelen matkustamaan muutamia kertoja tapaamaan tätä miestä ennen mitään vakavampaa. Mene vaikka ilmoittamatta, niin näet todellisuuden. Tarjoilija todellakin saa palkkaa siellä 200-300 dinaaria ja se ei todellakaan ole paljon. Lento Suomeen maksaa sieltä sen 600-1000 euroa... Ja tietysti korkeampi elintaso ja helpompi elämä Suomessa houkuttelevat. Mistään hääyön oikeudesta en ole kuullut...joten se on täyttä puppua.
      Pitää aina muistaa, että kaikki ihmiset on erilaisia, joten voit pettyä ja joutua katumaan tai sitten olla onnellinen. Kuitenkin kannattaa tutustua tähän mieheen paremmin ennen mitään avioliittoa tms.

      • "vinkkejä"

        Kerro hyvä ihminen , miten kaikki tapahtuu , noin niinkuin käytännössä . Kun olen käynyt muutaman kerran tunisiassa ja varmistunut rakkaudesta , niin entäs sen jälkeen . Kirjoitanko hänelle kutsun tulla luokseni kylään ja sit vaan mennään naimisiin ja laitetaan oleskelulupahakemukset vireille ? Vai kuinka kaikki onnistuu ??? Kertokaa joku joka on tässä hiljattain rakastunut , saanut miehen tunisiasta suomeen ja viellä kaikki on hyvin ! Kiitos neuvoista , haukkumisia en kaipaa , KIITOOS ! Terv.se särkynyt


      • kertoisitko
        "vinkkejä" kirjoitti:

        Kerro hyvä ihminen , miten kaikki tapahtuu , noin niinkuin käytännössä . Kun olen käynyt muutaman kerran tunisiassa ja varmistunut rakkaudesta , niin entäs sen jälkeen . Kirjoitanko hänelle kutsun tulla luokseni kylään ja sit vaan mennään naimisiin ja laitetaan oleskelulupahakemukset vireille ? Vai kuinka kaikki onnistuu ??? Kertokaa joku joka on tässä hiljattain rakastunut , saanut miehen tunisiasta suomeen ja viellä kaikki on hyvin ! Kiitos neuvoista , haukkumisia en kaipaa , KIITOOS ! Terv.se särkynyt

        kertoisitko missä hotellissa tämä tarjoilija on töissä? minkä ikäinen hän on? että muutki saisivat hieman lisätietoa tapauksestasi!

        Kiitos :)

        p.s. mistään hääyönoikeudesta EN TODELLAKAAN OLE KOSKAAN KUULLUT. Joten koko juttu on roskaa.


      • jos voisin
        kertoisitko kirjoitti:

        kertoisitko missä hotellissa tämä tarjoilija on töissä? minkä ikäinen hän on? että muutki saisivat hieman lisätietoa tapauksestasi!

        Kiitos :)

        p.s. mistään hääyönoikeudesta EN TODELLAKAAN OLE KOSKAAN KUULLUT. Joten koko juttu on roskaa.

        Tällä palstalla on niin paljon ilkeästi ajattelevia ihmisiä , joten jätän yksityiskohdat kertomatta . Mies ei ole aivan nuori , kuten en minäkään ja on ollut jo useamman vuoden töissä samassa hotellissa . Miehellä on varmasti muitakin juttuja meneillään , tai sitten ei , en tiedä . Mutta minä ainaskin rakastuin ja haluan yrittää . Matkarahoja tässä keräillään ja ollaan yhteyksissä . Aika näyttää kuinka käy .Edelleen kaipaan onnistuneista lomaromansseista juttuja jaasiallisia neuvoja .Terv.Se Särkynyt


      • kertomaan
        jos voisin kirjoitti:

        Tällä palstalla on niin paljon ilkeästi ajattelevia ihmisiä , joten jätän yksityiskohdat kertomatta . Mies ei ole aivan nuori , kuten en minäkään ja on ollut jo useamman vuoden töissä samassa hotellissa . Miehellä on varmasti muitakin juttuja meneillään , tai sitten ei , en tiedä . Mutta minä ainaskin rakastuin ja haluan yrittää . Matkarahoja tässä keräillään ja ollaan yhteyksissä . Aika näyttää kuinka käy .Edelleen kaipaan onnistuneista lomaromansseista juttuja jaasiallisia neuvoja .Terv.Se Särkynyt

        hotellin nimen? Toivon oikeasti todella paljon että tuo teidän suhde onnistuisi! toivotaan vain parasta


      • myöhemmin
        kertomaan kirjoitti:

        hotellin nimen? Toivon oikeasti todella paljon että tuo teidän suhde onnistuisi! toivotaan vain parasta

        Sen verran voin kertoa , että hotelli siaitsee soussen ja Port le Kantaunin puolessa välissä ja rakkaani asuu soussessa . Vierailin hänen kotonaan ja tutustuin hänen ystäviinsä . Miksi ihmeessä haluat tietää ? Kerrohan sinä jotain itsestäsi ja onko sinulla suhde ulkomaalaiseen , ehkäpä tunisialaiseen . Terv.Särkynyt


      • koska voi olla
        myöhemmin kirjoitti:

        Sen verran voin kertoa , että hotelli siaitsee soussen ja Port le Kantaunin puolessa välissä ja rakkaani asuu soussessa . Vierailin hänen kotonaan ja tutustuin hänen ystäviinsä . Miksi ihmeessä haluat tietää ? Kerrohan sinä jotain itsestäsi ja onko sinulla suhde ulkomaalaiseen , ehkäpä tunisialaiseen . Terv.Särkynyt

        hyvin mahdollista että tiedän kyseisen hotellin sillä asuin itse siellä. ja tunnen henkilökunnan todella hyvin! Siksi olisi todella mukava tietää kuka se niistä on. (mikäli kyseinen hotelli on sama kuin sinulla)

        ei minulla ole suhdetta tunisialaiseen, vielä ainakaan :D

        mutta tosiaan en haluaisi häiritä sinua, mutta jos vain haluat kertoa olen valmis kuuntelemaan


      • se särkynyt taas
        koska voi olla kirjoitti:

        hyvin mahdollista että tiedän kyseisen hotellin sillä asuin itse siellä. ja tunnen henkilökunnan todella hyvin! Siksi olisi todella mukava tietää kuka se niistä on. (mikäli kyseinen hotelli on sama kuin sinulla)

        ei minulla ole suhdetta tunisialaiseen, vielä ainakaan :D

        mutta tosiaan en haluaisi häiritä sinua, mutta jos vain haluat kertoa olen valmis kuuntelemaan

        Missä hotellissa asuit ja koska ja kunka kauan ?


      • tiedä
        se särkynyt taas kirjoitti:

        Missä hotellissa asuit ja koska ja kunka kauan ?

        onko sama hotelli. mutta tämäki on nimenomaa soussen ja port el kantaouin välissä. hotelli royal jinene. onko sama hotellli?

        voit laittaa minulle sähköpostia osoitteeseen [email protected]


      • tarvita
        "vinkkejä" kirjoitti:

        Kerro hyvä ihminen , miten kaikki tapahtuu , noin niinkuin käytännössä . Kun olen käynyt muutaman kerran tunisiassa ja varmistunut rakkaudesta , niin entäs sen jälkeen . Kirjoitanko hänelle kutsun tulla luokseni kylään ja sit vaan mennään naimisiin ja laitetaan oleskelulupahakemukset vireille ? Vai kuinka kaikki onnistuu ??? Kertokaa joku joka on tässä hiljattain rakastunut , saanut miehen tunisiasta suomeen ja viellä kaikki on hyvin ! Kiitos neuvoista , haukkumisia en kaipaa , KIITOOS ! Terv.se särkynyt

        käykää hullut suomalaisnaiset hoidattamassa itseänne siellä, mutta älkää ihmeessä yrittäkö raahata ja maksaa niitä tänne. Ei todellakaan ole tarvetta.


    • säästät

      Tottakai matkustat itse avioitumaan tunisiaan, muutenhan sun pitää maksaa koko suvun matkat ja majoitukset ja vielä vahinkojen korjaukset.
      Tottakai ne porukalla testaa ja rahastaa uusimman uhrin.
      Onnea matkaan.
      Omiasihan(lapsesi rahoja) lahjoitat.

    • Pysy itsekin poissa

      On parempi että muutat miehesi maahan. Suomi ei kaipaa yhtään enempää paskasakkia.

    • haavetanssi

      Liityn joukkoonne, Sassia odottelen. heh.

    • Taiah

      En usko, että tulet miestäsi Suomeen saamaan näillä perusteilla. Saattaisi onnistua, jos menette siellä naimisiin ja teillä on näyttää konsulaatissa että olette asuneet 2 vuotta samassa taloudessa.
      Tunisiasta ei Suomeen enää tänä päivänä tulla ihan heppoisin perustein, koska valitettavasti suurin osa liitoista on vale-avioliittoja :(
      Itselläni Tunisialainen mies Suomessa, mutta meidän tilanteeme onkin vähän eriasia..

    • gay tourism

      voi näitä Amalian juttuja taas

    • kysypäs

      astriitilta!

    • Kyllä on taas juttuja mitä sullekin on vastattu...
      Voin ihan omasta kokemuksesta kertoo ettei kaikki tunisialaiset miehet todellakaan ole tollasia mitä nää täällä on sulle jutellu...esim mun kultani on aivan ihana...ei kattele tosiaankaa muita naisia saati sit puhuis mitn erosta...on halukas tulemaan suomeen koska kaksi veljeä asuu täällä ja jos ei pääse suomeen niin minä menen sit perheeni luokse sinne tunisiaan...
      Siellä ihmiset on todellakin niin rakastavaisia ja aina ajattelevat perhettä...heille perhe tärkein ja minä olen ollut yhteen putkeen kk tunisiassa ja jessus mitä kohtelua sain anopilta ja perheeltä siellä..olin kuin kuningatar heille...minua palvottiin ja oli tarjoilut pöydässä kuin kuninkaallisilla ja kysyttiin kaiken aikaa onko kaikki varmasti nyt hyvin ja näin...mitä täällä olen saanut omalta perheeltäni...paskaa sen minkä kerkiää...varsinkin faijan kuoleman jälkeen jäin yksin..nyt on rakastava perhe ja sitä ei muuksi voi muuttaa...joten jos tosiaan rakastat miestäsi niin älä anna näide idioottien sitä pilata..teillä on ihana elämä edessä ja tulet saamaan kultasi suomeen jos ei ole mikään kusipää kuten suomalaiset miehet mitkä sekoo ja tappaa vaimonsa ja lapsensa..no on niitä ulkomaalaisissakin mutta silti!!
      Anna oikeesti mennä ja ole onnellinen elämässäs...toivon teille ihanaa elämää yhdessä ja paljon onnea teille kummallekin!!!

      • Taiah

        ..puhut kyllä totta ja asiaakin. Mutta ei tunisialainen anoppilasikaan sinua kyllä koko tulevaisuuttasi sinua passaa siellä. Nopeasti tulee arki sielläkin eteen, ja sitten olet yhtä kuin kuka tahansa muukin perheen nainen :)
        Eikä se ainakaan minusta ole huono asia, että älä nyt ota tätä negatiivisena kommenttina! Itse olin viimevuoden puolella 5kk tunisiassa ja tuli vietettyä aikaa anoppilassa enemmänkin..mutta en kylä suostunut istumaan passattavana siellä vaan väkisin tunkesin keittiöön tekemään ruokaa ja osallistumaan muihin arkiaskareisiin.

        Ja ketjun aloittajalla v'ähän huono tilanne. Miehellä ei sukulaisia Suomessa ja on naistaan nuorempi..Ovat tunteneet vasta hyvin vähän aikaa eikä mitään näyttölä yhteisestä menneisyydestä ole. Ei tule saamaan miestään Suomeen. Ainakaan enään...jos ei tullut jo silloin -07, milloin viesti on kirjoitettu. Ja kyllä sen teitää mitä nuo rannalla viikon seurustelleet "bisnes-miehet" haluaa..siinä on ihan sama kenen kanssa mennään naimisiin. Tiedämpä joka helsingissä erään miehen joka viimeisenä keinona meni naimisiin homon kanssa, jotta sai viisumin..Totuus on usein aika karu :(

        Ja miksi haluat miehesi perheen palvovan sinua? Koetko olevasi jotenkni heidän yläpuolellaan kun annat sukulaisten tuolla tavoin passata?


      • tunisiana.
        Taiah kirjoitti:

        ..puhut kyllä totta ja asiaakin. Mutta ei tunisialainen anoppilasikaan sinua kyllä koko tulevaisuuttasi sinua passaa siellä. Nopeasti tulee arki sielläkin eteen, ja sitten olet yhtä kuin kuka tahansa muukin perheen nainen :)
        Eikä se ainakaan minusta ole huono asia, että älä nyt ota tätä negatiivisena kommenttina! Itse olin viimevuoden puolella 5kk tunisiassa ja tuli vietettyä aikaa anoppilassa enemmänkin..mutta en kylä suostunut istumaan passattavana siellä vaan väkisin tunkesin keittiöön tekemään ruokaa ja osallistumaan muihin arkiaskareisiin.

        Ja ketjun aloittajalla v'ähän huono tilanne. Miehellä ei sukulaisia Suomessa ja on naistaan nuorempi..Ovat tunteneet vasta hyvin vähän aikaa eikä mitään näyttölä yhteisestä menneisyydestä ole. Ei tule saamaan miestään Suomeen. Ainakaan enään...jos ei tullut jo silloin -07, milloin viesti on kirjoitettu. Ja kyllä sen teitää mitä nuo rannalla viikon seurustelleet "bisnes-miehet" haluaa..siinä on ihan sama kenen kanssa mennään naimisiin. Tiedämpä joka helsingissä erään miehen joka viimeisenä keinona meni naimisiin homon kanssa, jotta sai viisumin..Totuus on usein aika karu :(

        Ja miksi haluat miehesi perheen palvovan sinua? Koetko olevasi jotenkni heidän yläpuolellaan kun annat sukulaisten tuolla tavoin passata?

        Missä kohtaa hän väitti että nimenomaan haluaa että miehen perhe palvelee häntä???
        Ja missä kohtaa hän väittää olevansa heidän yläpuolellaan???
        kirjoittajahan vaan kehuu miten hyvin ja vieraanvaraisesti häntä on miehen kotona kohdeltu!
        Ja yhdyn kyllä täysillä tuohon että siellä toisista välitetään täysin eri tavalla kuin täällä.
        eikö taiah ole tuntenu itseään tervetulleeksi anoppilaan??? :o)


      • Taiah
        tunisiana. kirjoitti:

        Missä kohtaa hän väitti että nimenomaan haluaa että miehen perhe palvelee häntä???
        Ja missä kohtaa hän väittää olevansa heidän yläpuolellaan???
        kirjoittajahan vaan kehuu miten hyvin ja vieraanvaraisesti häntä on miehen kotona kohdeltu!
        Ja yhdyn kyllä täysillä tuohon että siellä toisista välitetään täysin eri tavalla kuin täällä.
        eikö taiah ole tuntenu itseään tervetulleeksi anoppilaan??? :o)

        ..jotenkin itse miellän asian näin, etten halua istua kenenkään paapottavana. Koska olen terve ja täysikuntoinen, voin ihan yhtä hyvin tuoda oman panokseni arkeen anoppilassakin. Minut otettiin todella hyvin vastaan, mutta en vain suostunut istumaan ja vastaanottamaan kaikkea, kun pystyn itsekin. Jokainen tietenkin tyylillään. Mutta itse ainakin haluan olla perheessä yksi muista naisista, enkä se kenen eteen katetaan kaikki automaattisesti.
        Totta on se, että siellä vieraanvaraisuus on ihan eri luokkaa kuin meillä Suomessa, enkä sitä missän vaiheessa kieltänytkään.Eikä viestini ollut todellakaan tarkoitettu mitenkään loukkaavaksi.


    • Äijä koneeseen

      Raahaat vaan sen kännisen suomalaisurpomiehesi lentokentälle ja hoitelet koneeseen. Kyllä se Suomeen tulee kun on pakko. Kivempaahan sen siellä olisi lämpimässä Tunisiassa olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe