Kullanväristä peililasia

Kuka uskaltaa

No niin suunnitelkaa ja tehkää nyt joku jolla on mahdollisuus Suomeen talo jossa on julkisivu kullanväristä peililasia.

Kuvassa oikealla:
http://www.flickr.com/photos/yaevlejunce/80037812/

Eihän me tänne länsimaahan saada sellaisia, ollaan vaan nöyriä ja katsotaan kun kommunistit Kiinassa porskuttaa.

6

1218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööööö

Hyi hemmetti. Ei sitten mauttomampaa voisi olla, tosin johtuikohan kullan sävy vain auringon heijastuksesta?

• ainaski

tollasen kullatun paskapökäleen uskaltaisin vääntää. Tuoppas peräkärryllinen tota lasii mulle, ni mä pistelen sen poskeeni kesän mittaan.
      Syksyllä voisin paukauttaa semmosen tortun - sori, tornin, jotta oksat pois. Tässä tornissa voitaisiin käydä läpi kommunismin kulta-aika, niin Kiinassa kuin Suomemme saloillakin.

• Tuollaiset

dallastalothan sopisivatkin hyvin suomalaiseen maisemaan maalla ja kaupungissa? Ei ole huonolla maulla näemmä mitään rajaa.

• DL502

Kylläpä tulisikin hieno kun jollain isännällä olisi navetta tuollaista peililasia, ja vielä kullattuna. Sais massikalla körötellä ihan suuren maailman malliin. Sitten voisi istuskella rantasaunan lauteilla ja katsella kuinka ilta-aurinko loistaisi kilpaa navetan kanssa. Oih... mikä idyli. Ja katolle tietysti viiri.

• peilipahvia?

sellaista taivutettavaa peilipinnalla?
      manskulla oli ennen yksi valoköyttä myyvä liike jolla oli sitä isoissa rullissa, nyt liike hävinnyt...netistäkään ei enää löydy.

• nimim.

pääkonttoriin joskus aikoinaan asennettiin lasit, joissa on kalvo, joka heijastaa infrapunasäteilyä. Valittavana oli kulta- ja kromipinnoite. Kultapinnoite olisi ollut parempi ja tehokkaampi, mutta kromipinnoitteeseen päädyttiin ihan siitä syystä, että se toinen olisi näyttänyt kuulemma liian härskiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1877
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1580
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1110
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1031
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      876
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      818
    Aihe