2 vko:a oli ja meni

Nimetön

Pari viikkoa seilaamassa Kroatiassa (Murter-Split-Murter) eikä kelit voineet olla enää paremmat :) Ainoa huono puoli hommassa oli se, että joutui tulemaan jo nyt takaisin....

6

2484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunutt

      Olisiko? =) Linkki?

      • Nimetön

        Tulossa on blogia KYLLÄ, mutta snadia kuvaa aikaisemmilta reissuilta löytyy osoitteesta http://irc-galleria.net/archive.php?nick=m2sailing&album_id=all

        Eli se blogi tuossa tuonnempana... viikko-kaksi menee siihen kun saan sen kirjoiteltua.

        Mulla olis ainakin vähintäin satamiljuunaa kuvaa pitkin-poikun Kroatiaa, mutta selaista kuvapalkkia ei saa jolka olisi ilmainen/kohtuuhintainen ja jonne saisi vaikkapa peri-kolmesataa kuvaa.... Sinne olisi kivaa heittää blogia myös. Kotisivuilani ei ole ihan hirveesti tilaa, joten sinnekän en viitsi laittaa.


      • Kinnostunutt
        Nimetön kirjoitti:

        Tulossa on blogia KYLLÄ, mutta snadia kuvaa aikaisemmilta reissuilta löytyy osoitteesta http://irc-galleria.net/archive.php?nick=m2sailing&album_id=all

        Eli se blogi tuossa tuonnempana... viikko-kaksi menee siihen kun saan sen kirjoiteltua.

        Mulla olis ainakin vähintäin satamiljuunaa kuvaa pitkin-poikun Kroatiaa, mutta selaista kuvapalkkia ei saa jolka olisi ilmainen/kohtuuhintainen ja jonne saisi vaikkapa peri-kolmesataa kuvaa.... Sinne olisi kivaa heittää blogia myös. Kotisivuilani ei ole ihan hirveesti tilaa, joten sinnekän en viitsi laittaa.

        Hemmetin upeita kuvia tuolta löytyy! =)
        Mitään kuvamestaa en tiedä valitett.

        mutta hienoa että blogia tulossa, jäämme odottamaan


      • Nimetön kirjoitti:

        Tulossa on blogia KYLLÄ, mutta snadia kuvaa aikaisemmilta reissuilta löytyy osoitteesta http://irc-galleria.net/archive.php?nick=m2sailing&album_id=all

        Eli se blogi tuossa tuonnempana... viikko-kaksi menee siihen kun saan sen kirjoiteltua.

        Mulla olis ainakin vähintäin satamiljuunaa kuvaa pitkin-poikun Kroatiaa, mutta selaista kuvapalkkia ei saa jolka olisi ilmainen/kohtuuhintainen ja jonne saisi vaikkapa peri-kolmesataa kuvaa.... Sinne olisi kivaa heittää blogia myös. Kotisivuilani ei ole ihan hirveesti tilaa, joten sinnekän en viitsi laittaa.

        Itse latailen ilmaiseksi kuvia ja matkakertomuksia sivulle
        http://my.opera.com/community/


      • Mahtavia kuvia
        Nimetön kirjoitti:

        Tulossa on blogia KYLLÄ, mutta snadia kuvaa aikaisemmilta reissuilta löytyy osoitteesta http://irc-galleria.net/archive.php?nick=m2sailing&album_id=all

        Eli se blogi tuossa tuonnempana... viikko-kaksi menee siihen kun saan sen kirjoiteltua.

        Mulla olis ainakin vähintäin satamiljuunaa kuvaa pitkin-poikun Kroatiaa, mutta selaista kuvapalkkia ei saa jolka olisi ilmainen/kohtuuhintainen ja jonne saisi vaikkapa peri-kolmesataa kuvaa.... Sinne olisi kivaa heittää blogia myös. Kotisivuilani ei ole ihan hirveesti tilaa, joten sinnekän en viitsi laittaa.

        Onko se delfiinin kuva otettu altaassa uivasta vai ihan oikeesti villinä meresä uivasta delfiinistä??? Hienoja kuvia!


      • Nimetön
        Mahtavia kuvia kirjoitti:

        Onko se delfiinin kuva otettu altaassa uivasta vai ihan oikeesti villinä meresä uivasta delfiinistä??? Hienoja kuvia!

        Kyllä kuvissa ihan aitoja ja villejä delfiinejä on. Kuvattu katamaraanin verkola maaten, jolla delfiinit uiskentelivat runkojen välissä. Kun "sarjalla" sai otettua niin jokunen otos jäi kameraankin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe