Hei!
Osaisiko joku neuvoa kaupan tai nettiosoitteen, josta voisi ostaa/tilata halkaistua rottinki nauhaa. Sain käsiini pari Artekin tuolia, joissa on käsinojat kyseistä tavaraa, mutta varsin huonokuntoista.
Mistä rottinki nauhaa
4
6189
Vastaukset
- Siellä on
Sokevan myymälästä olen itse ostanut. Onkohan sen nimi joku Annansilmät-Aitta tms. Eiköhän Sokevan nettisivuilta löydy lähin pulju.
- Kirpputorikoluaja
Tietääkö kukaan miten voisin kunnostaa vanhan rottinkituolin? Ostin kirpputorilta kaksi kunnostuksen tarpeessa olevaa rottinkituolia. Niistä on lakkaus kulunut ja nauha käsinojista purkautunut. Onko mitään vinkkejä miten tuolit saisi siistittyä?
- hiekkapaperilla
Kirpputorikoluaja kirjoitti:
Tietääkö kukaan miten voisin kunnostaa vanhan rottinkituolin? Ostin kirpputorilta kaksi kunnostuksen tarpeessa olevaa rottinkituolia. Niistä on lakkaus kulunut ja nauha käsinojista purkautunut. Onko mitään vinkkejä miten tuolit saisi siistittyä?
ja sitten suihkutin, kuivasin hyvin ja annoin kuivua ulkona muutaman päivän toissakesänä. Sitten vain maalasin.
Sen verran oli iso työ, että rottinkipöydän ja sohvan, joista oli myös rottinkejä katkennut ja nauhojakin irronnut, vein Hämeenlinnassa päin olevaan rottinkiliikkeeseen.. Heillä kone putsasi ja uusivat nauhat, eikä ollut kallis.
Maalanneetkin olisivat, "valmiina ruiskuissaan" heillä muistaakseni oli väritön lakka, musta ja valkoinen, muut värit tulivat kalliimmksi ja kun minä halusin ruskeaksi, päädyin maalaamaan itse.
Kuin uusilta näyttävät yhä! :D
- kaupoista
Maalla käytetään viikatteen sitomiseen rottinkinauhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-257587Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite986226Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1164358- 1554274
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain562594Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.542370- 1632031
- 661943
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1461815- 451614