Hei!
Osaisiko joku neuvoa kaupan tai nettiosoitteen, josta voisi ostaa/tilata halkaistua rottinki nauhaa. Sain käsiini pari Artekin tuolia, joissa on käsinojat kyseistä tavaraa, mutta varsin huonokuntoista.
Mistä rottinki nauhaa
4
5802
Vastaukset
- Siellä on
Sokevan myymälästä olen itse ostanut. Onkohan sen nimi joku Annansilmät-Aitta tms. Eiköhän Sokevan nettisivuilta löydy lähin pulju.
- Kirpputorikoluaja
Tietääkö kukaan miten voisin kunnostaa vanhan rottinkituolin? Ostin kirpputorilta kaksi kunnostuksen tarpeessa olevaa rottinkituolia. Niistä on lakkaus kulunut ja nauha käsinojista purkautunut. Onko mitään vinkkejä miten tuolit saisi siistittyä?
- hiekkapaperilla
Kirpputorikoluaja kirjoitti:
Tietääkö kukaan miten voisin kunnostaa vanhan rottinkituolin? Ostin kirpputorilta kaksi kunnostuksen tarpeessa olevaa rottinkituolia. Niistä on lakkaus kulunut ja nauha käsinojista purkautunut. Onko mitään vinkkejä miten tuolit saisi siistittyä?
ja sitten suihkutin, kuivasin hyvin ja annoin kuivua ulkona muutaman päivän toissakesänä. Sitten vain maalasin.
Sen verran oli iso työ, että rottinkipöydän ja sohvan, joista oli myös rottinkejä katkennut ja nauhojakin irronnut, vein Hämeenlinnassa päin olevaan rottinkiliikkeeseen.. Heillä kone putsasi ja uusivat nauhat, eikä ollut kallis.
Maalanneetkin olisivat, "valmiina ruiskuissaan" heillä muistaakseni oli väritön lakka, musta ja valkoinen, muut värit tulivat kalliimmksi ja kun minä halusin ruskeaksi, päädyin maalaamaan itse.
Kuin uusilta näyttävät yhä! :D
- kaupoista
Maalla käytetään viikatteen sitomiseen rottinkinauhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345