Mistä rottinki nauhaa

ei löydy googlella..

Hei!

Osaisiko joku neuvoa kaupan tai nettiosoitteen, josta voisi ostaa/tilata halkaistua rottinki nauhaa. Sain käsiini pari Artekin tuolia, joissa on käsinojat kyseistä tavaraa, mutta varsin huonokuntoista.

4

6346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellä on

Sokevan myymälästä olen itse ostanut. Onkohan sen nimi joku Annansilmät-Aitta tms. Eiköhän Sokevan nettisivuilta löydy lähin pulju.

• Kirpputorikoluaja

Tietääkö kukaan miten voisin kunnostaa vanhan rottinkituolin? Ostin kirpputorilta kaksi kunnostuksen tarpeessa olevaa rottinkituolia. Niistä on lakkaus kulunut ja nauha käsinojista purkautunut. Onko mitään vinkkejä miten tuolit saisi siistittyä?

• hiekkapaperilla
        Kirpputorikoluaja kirjoitti:

Tietääkö kukaan miten voisin kunnostaa vanhan rottinkituolin? Ostin kirpputorilta kaksi kunnostuksen tarpeessa olevaa rottinkituolia. Niistä on lakkaus kulunut ja nauha käsinojista purkautunut. Onko mitään vinkkejä miten tuolit saisi siistittyä?

ja sitten suihkutin, kuivasin hyvin ja annoin kuivua ulkona muutaman päivän toissakesänä. Sitten vain maalasin.
        Sen verran oli iso työ, että rottinkipöydän ja sohvan, joista oli myös rottinkejä katkennut ja nauhojakin irronnut, vein Hämeenlinnassa päin olevaan rottinkiliikkeeseen.. Heillä kone putsasi ja uusivat nauhat, eikä ollut kallis.
        Maalanneetkin olisivat, "valmiina ruiskuissaan" heillä muistaakseni oli väritön lakka, musta ja valkoinen, muut värit tulivat kalliimmksi ja kun minä halusin ruskeaksi, päädyin maalaamaan itse.

Kuin uusilta näyttävät yhä! :D

• kaupoista

Maalla käytetään viikatteen sitomiseen rottinkinauhaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1760
    2. 107
      1241
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1101
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1009
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      54
      920
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      920
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      888
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      76
      776
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      749
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      56
      748
    Aihe