Onkohan atooppinen iho este rauhanturvaamispalvelukselle? Intissä se ei ollut mikään ongelma ja palveluskelpoisuusluokka on A. Lisäksi kenttäkelpoisuus sekä yleisarvostelu olivat kiitettäviä. Tauti ei ole mitenkään vaarallinen tms. Ainoita oireita on ajoittainen kutina, sekä ihon punoitus. Nämäkin oireet pysyvät kurissa rasvoilla.
Kaikki muut kriteerit täyttyisivät mainiosti ja sähköhommiin sinne toivoisin pääseväni.
Mistähän tämän asian saisi varmistettua?
Atooppinen iho
Atoopikko
2
1053
Vastaukset
- 1 takana
Itselläni on ollut sama tilanne, intissä ei haitannut ja palv.kelp. A.
T-lomaketta hankkiessa sen sitten kuulet, että haittaako se.
P.S. Itsellä on mielestäni aika paha ihottuma (en oo itse livenä nähnyt huonompaa plus henkilö joka on luontaistuotekaupan myyjänä ei ollut nähnyt noin pahaa ihottumaa)ja olin alhaalla (tosin siellä ei vaivannut yhtään :) )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903064
- 762984
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672895"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m512847Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332414
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923