Onnistuukohan sen kasvattaminen pistokkaasta suoraan ruukkuun laittaen, vai pitäisikö ensin lasissa juurruttaa? Voisin ihan kokeillakin asian, mutta menen viikon päästä ystäväni luokse kyläilemään (yllättäen) ja hän on ihaillut nokkostani. Haluaisin yllättää hänet ja viedä pistokkaat jo ruukussa. Kiitos etukäteen vastaajille, Teille viherpeukaloille :)
Koristenokkonen
3
841
Vastaukset
- ellit
Isokirjopeippi eli värinokkonen.Itse olen käyttänyt molempia tapoja,mutta yleensä laitan veteen,silloin näen koska on juuret.Vie mieluimmin pelkkä pistokas ja sano että laittaa ensin veteen,kun tulee juuret,istuttaa multaan.
Mutta voithan kokeilla,jos sinulle on vaikka kaksi pistokasta ;)- miss.pristine ek
vastauksestasi. Jaa, niin monta nimeä, rakkaalla lapsella.. Itse en ole todellakaan mikään viherpeukalo, kaktuksenikin ottavat ja kuolevat. Mutta tämä "koristenokkonen" on lemmikkini, se rehottaa niin, että luulisi jonkun toisen olevan vastuussa sen hoidosta! Ja naapurin pistokkaasta sekin laitettu,eli ihan itse olen sen kasvattanut! Kesä aikaan varsinkin aivan villiintyy kasvamaan,kun parvekkeelle sen vien.
- tenula
äkkiä tähän aikaan vuodesta kun laitat pistokkaan veteen.
Ja ruskeaan laiin/lasipurkkiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179