viikko sitten alkoi korvia särkeen, sitten kaulaa,jossa suurentunut rauhanen, poskia särkee, viime yön kurkku oli kipeä, nyt punoittaa ja turvoksissa,
räkää ja limaa tulee, ahdistaa,
kävin perjantaina verikokeissa, mutta voisivatko oireeni johtua siitepölystä TAI
tupakansavusta jota naapurin parvekkeelta tulee asuntooni.
olisikohan kyse
5
691
Vastaukset
- väsyttää ja
Luin alempaa "väsymyskohtauksista", joita minullakin joka iltapäivä. On pakko nukkua, niin paljon väsyttää.
Nyt tuli vielä yskä, kaiken muun lisäksi. Aivastelen, kaikki hajut mm ruusut, aiheuttavat sitä.
Jos jollakin olisi kokemuksia tupakansavun aiheuttamista oireista, ottaisin tietoja mielelläni vastaan. Minulle tulee naapurin savusta erittäin huono olo, se varmaan on yksi syy vaivoihini.- syy on sellainen,
josta ei saa oikein puhua missään ja mitä todennäköisemmin se ei ole tupakansavu. Kyse on nelikirjaimisesta pikku sanasta, joka aiheuttaa pahimmillaan todella vakavat sairaudet. Yleensä tupakoinnista on etua tämän sairauden kohdalla eli se tervako se keuhkoja tältä pikkusanalta suojelee vai mikä.
- vai sillain
syy on sellainen, kirjoitti:
josta ei saa oikein puhua missään ja mitä todennäköisemmin se ei ole tupakansavu. Kyse on nelikirjaimisesta pikku sanasta, joka aiheuttaa pahimmillaan todella vakavat sairaudet. Yleensä tupakoinnista on etua tämän sairauden kohdalla eli se tervako se keuhkoja tältä pikkusanalta suojelee vai mikä.
kerro ainakin sen sanan ensimmäinen ja viimeinen kirjain, arvaan loput.
- Lontoon kielellä!
syy on sellainen, kirjoitti:
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista
- on kyse!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442787Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742326- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202017Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212003- 621944
- 1001831