He olevat kuulema SummerSlamissa pääottelussa painijoina. Olisikohan luvassa jokin Super Extreme Hardcore ottelu?
Wrestlemania 24 huhuttuja otteluita:
Shawn Michaels vs. Randy Orton.
Tekisivät tästä vaikka 30min Ironmanin.
Undertaker vs. Edge
Tähänkin voisi laittaa jokin erikoisottelun. Esim. Hell In A Cellin. Batistan voisi myös laittaa mukaan.
John Cena vs. Triple H
Wrestlemanian 22 uusinta??
Steve-O ja kumppanit.
Striper
3
481
Vastaukset
- ggggghhh
Batista ei ansaitse enään yhtään mestaruusottelua.
- dx fan
Jos toi pitää paikkansa niin jes. Kuulostaa upealta wrestlemania alulta. Ja vielä Orton ja Hbk juonikuvio jatkuu upeeta. Ja Taker kumminkin viee tonkin matsin.
- the-phenom
täysin OIKEASSA Batistalle ei enää mestaruusotteluja. Edge, Taker ja Misteeeeeeer Kennnnnnedyyy saavat jatkaa mestaruus piireissä ja benoit jos jää smackdowniin. Ja toivon todellakin että kennedy saa vielä mestaruusottelun ja voittaa sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855