GALLUP oinas naisille!

oinasnti

Tällainen galluppi siis oinasnaisille, tai miksei miehillekkin

Kenen kanssa seurustelet oinas, eli minkä horoskooppimerkin omaavan kanssa?

Ihan vain mielenkiinnosta kyselen. :)

47

6324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oik-ku

      toimii.. :)

      • oli aika ihana

        vesimies. Naimisissa olen ollut leijonan kanssa. On tullut käytyä läpi myös jousimies, kalat ja kaksonen. Lyhyeenkään suhteeseen en ole eksynyt vaa`an enkä ravun kanssa.


    • kanssa...

      Olin naimisissa neitsytmiehen kanssa. Siitä ei tullut mitään....

      • mullakin

        19 vuotta neitsyt-miehen kanssa ja onneksi on ohi. Kaikki tuntemani neitsyt-miehet on kovia juokseen vieraissa, exäni mukaan lukien. Teki sitä koko yhdessäolomme ajan enemmän tai vähemmän vilkkaasti. Kuulin nyt jälkeenpäin kaiken. Todistettavasti. Isäni, eka poikaystäväni, exäni, ystäväni isoveli, pari työkaveriani, muutama sukulais- ja tuttavamies; yhteensä 13 tuntemaani eri-ikäistä ja eri elämänpiiristä olevaa neitsyt-miestä ja kaikilla vieraita naisia vähintään yksi, mutta joillakin jatkuvasti vaihtuvia sivusuhteita. Mitä tästä pitäisi ajatella? No sen, että neitsyisiin en enää sekoa.

        Voi toki olla toisenlaisiakin neitsyitä, mutta minun kohdalleni ei ole osunut.


    • heila

      tällä hetkellä. Olin 18 vuotta avoliitossa ( 2 lasta) ravun kanssa, mutta se ei toiminut. Tämän skorpionin kanssa on tulta ja tappuraa ja 1½ vuoden aikana ollaan erottu varmaan 10 kertaa ja aina vaan palataan yhteen...:) Jokin vetovoima siinä vaan on, ei voi mitään.

      • eikä toiminut

        miksi olit noinkin kauan yhdessä jos ei toiminut? Itse elän oinas- rapu suhteessa ja sanon että kyllä toimii.


      • heila
        eikä toiminut kirjoitti:

        miksi olit noinkin kauan yhdessä jos ei toiminut? Itse elän oinas- rapu suhteessa ja sanon että kyllä toimii.

        Erosin jo kerran 4 vuoden yhdessäolon jälkeen, mutta palasin sit takaisin ku olin nuori ja hölmö ku uskoin tämän rapu-miehen itsariuhkailuihin. Menihän meillä välillä sit ihan hyvin ku kaks lastakin tehtiin, mutta nyt ku olen ollu tämän skorpionin kanssa voin sanoa, että siitä suhteesta ravun kanssa puuttui aika paljon tunnetta ja yhteistä tekemistä. Olen tosi onnellinen, että sain vihdoinkin lähdettyä siitä suhteestä pois (kaksi vuotta sitten). Sitä en ole katunut hetkeäkään.


      • oinasoinasoinas

        jokin niis vetoaa ;)

        Tän vuoden horoskoopis oli oinas -naiselle jotian et skorpionist vois löytää jotain suurta ja pysyvää!!!


      • oi oi naas

        Olen oinas ja ollut naimissisa kalan kanssa 25 v ja hyvin menee. Ihana tyyppi, vieläkin olen tuntuu siltä että tykkään hänestä kuin hullu puurista. Vaan skorppionista on kokemusta sitä ennen. Oli ihan mahdotonta. Yhtä väärinkäsitystä koko ajan. Missään ei mitään hyvää, yhtä arvostelua ja negatiivisuutta. Niin olematon itsetunto, sillä skorpionilla. Aina olisi pitänyt olla ihailemassa ja kehumassa tai järjestämässä jotankin erikoista. Yhtään ei kestänyt sitä, ettei ollut huomioni keskipiste koko ajan. Mielistely meni siihen mieheen kuin kuuma veitsi voihin.


      • Amorph

        Olen ollut yhdessä vaa'an kanssa n.vuoden.
        Toimii,riidat jää vähemmälle vielä tässä vaiheessa.


    • oinasmimmi

      Jousimiehen

    • oinas nainen

      härkä miehen kanssa ollaan:) eikä pahemmin oo valittamista.

    • tytsy

      Toisen oinaan kanssa :D Joskus hirveät tappelut vallasta mutta muuten ihan hyvin sujuu, pystymme keskustelemaan kaikesta.

    • ancku_91

      Leijona miehen kanssa :) Ja ihana onkin

    • 8 vuotta oinasmiehen kanssa..ei paljon kertonut tunteistaan, näytti kyllä utta ei puhunut, ei tunteistaan ei tulevaisuudesta (ainakaan tosissaan)..
      olemme juuri eronneet, minä halusin lopettaa seurustelun..

    • oi-oinas

      Härkämies on aikas ihana. Sellainen MIES.

      No skorpparit on kanssa mun mieleen.

      Yksi kalat-mies vei sydämen, mutta se oli kyllä ihan liian tunteellinen.

      Leijonat on ihania.

      Oinas-miehet....uh =)

      Mutta luulen, että kallistuisin Härkään, koska ne on sellasia hiljaa karsimaattisia kovapäisiä "äijiä" nams.

    • neiti oikku

      ukko kultani on härkä.
      aikaisemmat pitkät suhteet oli neitsyeen ja vaakaan.

      • neitooinas

        miehet vain vetävät puoleensa, ei turhaa läpinää vaan aitoa telepatiaa!


    • oinasoinasoinas

      Skorpioni miehen kans olen seurustellut n. viisi kuukautta.

      Hmmm... tähän asti ainakin tuntunut sujuvan vallanmainiosti, mut kyl mieles on välil käyny et kuinkakohan kauan tämä voi toimi.

      Molemmat taidamme olla aika aitoja horoskooppi merkkiemme edustajia.

      • horoskooppeihin

        Älä elä horoskoopien mukaan. Katsele ja kuulostele enemmänkin kumppanisi vanhempien liittoa. Miten he ratkovat riitojaan, mistä riitaa syntyy ja kuinka yhteiselämä sujuu yms. Ja ennen muuta riittääkö yhteenkuuluvuuden tunne, jota rakaudeksinkin sanotaan. Jos päätätte perustaa perheen, loppu onkin sitoumista, päätöstä olla yhdessä ja ratkoa eteen tulevat asiat yhdessä.


    • oikku84

      ..vesimiehen kanssa ja sopii täydellisesti minulle =)

    • Nimetön

      Kaksosen. :D ja todella ihana on

      • sublica

        on kaksosmies :) ja ihan hyvin on mennyt..


    • maruoinas

      rapumiestä katselin 18 vuotta. ei toiminut vaikka näyttäisi tuossa yritystä olleen.
      rapu oli niin koti-ihminen, omistava eikä osannut puhua eikä oikein pussatakaan.

      ero tuli jonkin aikaa sitten ja edelleen hän pitää minua omaisuutenaan.

      nyt olen ihastunut kahteen mieheen, toinen skorpioni toinen oinas. hmm..katsotaan kumpi jää ansaani

      • oikkeli

        Kala-miehen kanssa tuli seurusteltua.

        Nyt vaaka-miehen kanssa joka todellakin saa hiukset revittyä päästä.(jossakin kirjassa luki,että vaaka saa oinaan repimään hiukset päästään jatkuvalla puolelta toiselle kallistelullaan).

        Muuten vaaka-miehen kanssa menee hyvin,välillä se empiminen on liikaa :D


      • pieru
        oikkeli kirjoitti:

        Kala-miehen kanssa tuli seurusteltua.

        Nyt vaaka-miehen kanssa joka todellakin saa hiukset revittyä päästä.(jossakin kirjassa luki,että vaaka saa oinaan repimään hiukset päästään jatkuvalla puolelta toiselle kallistelullaan).

        Muuten vaaka-miehen kanssa menee hyvin,välillä se empiminen on liikaa :D

        sillä ei horoskooppimerkeilä ole väliä vaan sillä mitä susta itestäs sisältä löytyy


      • oikkupää
        oikkeli kirjoitti:

        Kala-miehen kanssa tuli seurusteltua.

        Nyt vaaka-miehen kanssa joka todellakin saa hiukset revittyä päästä.(jossakin kirjassa luki,että vaaka saa oinaan repimään hiukset päästään jatkuvalla puolelta toiselle kallistelullaan).

        Muuten vaaka-miehen kanssa menee hyvin,välillä se empiminen on liikaa :D

        Elikkäs sama juttu täällä, olen ollut 6 vuotta vaakamiehen kanssa ja täytyy sanoa että suhde on mitä parhain. Tottakai välillä tekis mieli hiuksia repiä jahkailun suhteen mutta mimulle taas passaa että saan tehdä valtaosan päätöksistä. Sitten jos on eri mieltä niin kertoo kyllä. Ja mahtavaa mielestäni on että mihessä on minulle vastustusta, en voi sietää joo-joo miehiä. Ja koska olen perus oinas, joten tunteeni ja mielialani menee vuoristorataa harvase päivä, niin mieheni rauhallisuus tasapainottaa. Joku joskus sanonut että vastakohdat täydentävät toisisaan ja meidän kohdalla tämä pitää täysin paikkansa.


      • niinkö?
        pieru kirjoitti:

        sillä ei horoskooppimerkeilä ole väliä vaan sillä mitä susta itestäs sisältä löytyy

        Kylläpä sinä olet viisas! Nytkö vasta tuon keksit? Ei kannata ottaa näitä niin tosissaan. Huoh!


    • ollut jo

      liki 24 vuotta kaksosmiehen kanssa vaikka hän ois oikeesti rapu mies koska syntyi keskosena ja hän on tosi rauhallinen mutta ajan myötä olen tottunut siihen ja rakastan häntä syvästi.

    • kanssa!

      Oinas miehen kanssa seurustelen.

    • Nimetön

      mä seurustelen skorppionin kanssa. miksi muuten haluat tietää?

    • nänah

      ollaa kihloissa oltu 7 kk, ei oo elämä helppoo kalat horoskoopin omaavan miehen kaa ;)

    • yhdessä jo

      12 v.

    • kans

      seurustellut melkein jo vuoden :)

      • tulikin

        Vesimiehen kanssa, juuri tuli täyteen 28 vuotta. Elämä välillä yhtä räiskettä, mutta sellaistahan se on.


    • Diudiudiu

      Vesimiehen kanssa tietty ;)

    • oinas neiti

      seurustelen vaaka miehen kanssa välillä tod. rasittavaa kun ei ymmärrä ollenkaan mua ;)

    • Oinas nainen

      Ravun kanssa ja hyvin on mennyt, hän ymmärtää minua paremmin kuin kukaan entisistä. Puolison äiti on kyllä horoskoopiltaan oinas eli voi johtua siitäkin eli on kokemusta.

      Kalan kanssa en tullut toimeen.

      Kaksoisiskoni avioitui just vaaka miehen kanssa ja heilläkin tuntuu synkkaavan.

    • nirunarukengät

      Olen 50 v onnellinen kesäheilan ja ehkä myös pitempi aikaisen elämäntoverin löytänyt oinas-pässi. Nyt kesä maistuu ja Rakkaus kukoistaa!!!!!!!!!!!!!
      Jousimies on nasta ihminen........... Aito ja vilpitön.. ja rehellinen...... juuri sitä mitä minä olen etsinyt puolivuotta ja nyt se löytyi.....

    • sanna_86

      Ensi rakkaus oli kalat mutta elämäni mies on skorpioni.

    • Ruti

      17 vuotta olin ravun kanssa ja ei onnistunut, liian omistava, kontrolliva, mustasukkainen, kotihiiri, selkärangaton empijä. Lasten vuoksi lopuksi yritin kunnes tajusin että ei onnistu, vaikka kuinka yrittäis. Ei toimi liitto yhden ihmisen rakkauden varassa. Tällä hetkellä on/off suhde jousimiehen kanssa, ja menoa ja meininkiä riittää. Joku siinä vetoaa!

    • -J-

      kanssa toimii täydellisesti. Avoliitossa elin vesimiehen kanssa ja se elämä oli yhtä h*******ä.. Mutta nyt elämä todella hymyilee.. Välillä menee hermot skorpparin rauhallisuuden ja mustasukkaisuuden kanssa, mutta kun ehkä ne myös rauhottavat minuu, sekä mustisjutut on saaneet miut tajuamaan erilaisia asioita elämästä...

      • yhdessä 10 vuotta

        Mustasukkaisuutta kyllä löytyy molemmista. Minä oinaana niin räiskyvä ja räjähtävä merkki,et välillä skorpparin rauhallisuus pännii.. Itse kyllä äkkiä lepyn ja anteeksi pyydän vaikka ei vika aina minun olekaan.En ole mieheni kertaakaan nähnyt todella suuttuvan. Voi hyvä ihme kun se joku päivä tapahtuu...Niin sit on varmaan piru itse irti..


    • oinasmees

      Vesimiesnainen paras oinasmiehelle!Kyllä toimii.

      • oenaaas

        Seurustelin kahteen otteeseen kahden vaaka miehen kanssa, molemmat suhteet noin 6 vuotta. Ihan jees, mutta liian nuorena otettu vaaka voi kaivata nuoruuttaan takaisin jossain vaiheessa ja iskee teini-iän villitys....Muuten molemmat suhteet toimivia. Vaaka ymmärtää oinaan vapauden kaipuuta hyvin.


    • tuliperse

      seurustelen leijonamiehen kanssa,
      aivan ihanan tulista ja intohimoista ja kun on riita niin silloin on riita:)
      mihinkään en vaihtais, eikä hänkään minua, vaikka helpompiakin löytyy:)

    • Oi oi Oinas

      Olen 30-v oinas-nainen ja monta suhdetta takana. Selkeästi parhaiten kiinnostun ja tulen toimeen toisen oinaan kanssa, joka on tälläkin hetkellä valikoitunut kumppaniksi. Näissä suhteissa rakastetaan ja vihataan täysillä ja puhutaan asiat suoraan halki, teeskennellä ei varmasti. Kyllä oinas oinaan tuntee!
      Neitsyet ja ravut voi oinas ainakin unohtaa...eikä kalojenkaan kanssa kyllä helppoa ole. Tai kaloilla ei ole helppoa meidän kanssa paremminkin:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe