On tullut käytyä viimeksi hammaslääkärissä joskus yli 10 vuotta sitten. Jonkin sorttinen fobia on niitä kohtaan, joten on vain joka vuosi jäännyt ajanvaraus väliin. Nyt rupesi kuitenkin hammasta vihlomaan sen verran säännöllisesti, että haluaisin löytää pätevän hammaslääkärin Kokkolasta. Kriteereinä on että ei tarvi jonottaa viikkotolkulla ja että mestasta saa suhteellisen kivutonta ja miellyttävää palvelua. Suosittele lääkäriäsi minulle kunhan olet siellä itse vähintäänkin muutamaan otteseen käynyt ja paikkaukset ovat aina sujuneet suht kivuttomasti ja palvelu on muutenkin pelannut. ISO Kiitos vaivannäöstäsi!
suositelkaa hammaslääkäriä
32
8057
Vastaukset
- Hymysuuu
Itse olen käynyt Eija Rytivaaralla jo monta vuotta. Siellä asiakasta todella palvellaan ja eikä tarvi pelätä. Ja laskusta otetaan heti pois kelan osuus.
- ja mitä jää
Mihin summaan perustarkistus paikkaus nousee?
- totta,
on kyllä tosi hyvä paikka. käyny kans monta vuotta tarkistuttamassa kaluston siellä!
- Nastahammas
Hyvä palvelu! Suosittelen
- hammastasi
särkee/vihloo tai pala lohjennut pääset kiirellisessä tapauksessa päivystävälle hammaslääkärille "ohi jonon" , yleensä seuraavana arkipäivänä.
- Tekarit
hammastasi kirjoitti:
http://www.kokkola.fi/hatatilanneohjeet/index.asp
Täältä löytyy puhelin numerot .kannattaa kokeilla
- Hammas lukki
No ei se ole niin varmaa, että jonon ohi pääsee.
Multa irtos amalgaamipaikka ja soitin siitä hammaslääkärin ajanvaraukseen.
Ei päässy heti, vaan joskus 3 kk jälkeenpäin.
Kunnallisessa hammashoitolassa olen käynyt n.2 vuoden välien suht.
säännöllisesti.
Ihan hyvin on puudutuskin osattu, ei ole hammasta paikatessa ollut
suurempia kipuja, eikä paikkauksen jälkeenkään liikaa pää puuduksissa.
Kannattaa vaan käydä säännöllisesti hammastarkistuksissa, niin jos on reikä, niin ei tule liian suureksi.
Kyllä minuakin aina vähän jännittää, mutta aattelen, että parempi se on kuitekin hoidattaa hampaan ajoissa, kuin päästää hampaansa pilalle, sen jälkeen kipu on kyllä sietämätöntä.
- Kuparitalossa
hänellä vastaanotto......
- Sama paikka
Esko on jäänyt eläkkeelle, mutta tilalle tuli Sari Björkroth, hyvä hammaslääkäri ja mukava henkilökunta, suosittelen!
- raahenkadulla
on poistanu tynnyrillisen viisaudenhampaita....
- ei pelkoa
Rytivaarat lääkäritalossa ovat paras paikka sellaiselle joka pelkää kipua. Itse pelkäsin hammaslääkäreitä, mutta Rytivaaroilla olen päässyt peloistani koska puudutukset on hoidettu erittäin hyvin.....
- Kieli turvoksissa
vajaa vko sitten kävin ja kieli vieläkin osaksi tunnoton, hampaaseen sen sijaan sattui poratessa.
- kuspää
Kärkisen juhani o mehevä.
- olen sitä mieltä, että
Rytivaarat. Juurihoito ensiluokkaista eikä kivusta tietoakaan. Kerran kävi sillä lailla että Talvitie oli tehnyt minulle juurihoidon ja hammaskipu muuttui aivan järkyttäväksi. Rytivaaran Pentti teki homman uusiksi (kertoi minulle, että alkuperäinen juurihoito oli tehty ihan väärin) ja elämä palautui normaaliksi.
- Nimetön
Peitson tuula, ammattitaitoo löytyy ja todella mukava!
- hammas peikko
Kopsan Erkki on hyvä
- ja tosi taitava hammaslääkäri
Kokko-Dentin O.Helasti.Paras hammaslääkäri,kohtelee sinua ihmisenä eikä hampaana.
- tont
Älkää ny vaan Kärkisen Juhanille menkö.. Niin paljon on huonoa kuullut ja itsekin sen todennut. Tom Nygård on kuulemma hyvä.
- ei pelkoa
Itse olen käynyt Juhani Kärkisellä eikä ole mitään pahaa sanottavaa. Ensi viikolla menen taas hyvillä mielin paikkauttamaan hampaan:)
- ...............
Minulla oli sama tilanne: edellisestä kerrasta kului noin 10 vuotta. Sitten menin Kokko Dentiin ilokaasuhoitoon. Siellä oli mahtava hammaslääkäri, joka selitti koko ajan tekemisensä, kehui hampaitani, osasi rauhoitella ja muutenkin jäi tunne, että siellä hoidetaan ihmistä eikä hammasta. Hän huomasi heti, jos vähänkin sattui, ja lisäsi puudutusta. Ennen puudutusta sai puudutusgeeliä.
- viskisieppo69
Tri Alan Feinstone
ansioluettelo löytyy täältä:
http://www.kolumbus.fi/~w173670/kauhu/1996/dentist.htm
WELLCOME! - LEEGO-GO!
Kokemusta on kunnalliselta puolelta Olli Hyypästä ja Tom Nygårdista= kaikki mennyt hyvin, on poistettu viisaudenhampaita muita ja porattu... ei valittamista!
Yksityisellä puolella kävin Rytivaaran Penalla, kerroin puhelimessa fobiasta= sanoivat, että tule vähän aikaisemmin vastaanotolle ja saat rauhoittavaa esilääkitystä= kaikki sujui loistavasti ja palasin kotiin hammas poistettuna!- spector1
Nostaisin tätä keskustelua nyt uudestaan esiin ja tiedustelisin sitä , että onko millään hammaslääkärillä Kokkolassa vielä käytössä laserporaa hammashoitoon.
Minulle tehty sillä mm juurihoito enkä haluaisi enään takaisin kivikaudelle missä poraillaan vinkuvilla porilla.
- Ope Raattori
Torkinmäen ala-asteen vieressä on eräs firma,jossa ainakin yksi Akseli sai laserhoitoa ja hyvä tuli.
- Mukkelista
Ainaki Kärkinen on persoona :D Ja ok hammaslääkäri. Varmaa on ainakin että asiakas on oikea hänen käsittelyssään.
- aina vähän pelottaa
Onko se hyvä se Torkinmäen nuorehko silmälasipäinenmien hammaslääkäri,vaikuttaa fiksulta?
- Ham.Lääk.Fobia
Kopsan Erkki on jäänyt eläkkeelle, valitettavasti. Mutta itse käyn KokkoDentissä, siellä on kaikki erittäin hyviä ja he myös vähentää kela osuuden heti pois. Ja on muuten edullinen paikkakin! :)
- Anonyymi
Rytivaaralla naispuolisen omistajan toimesta hirveetä hosumista. Nyt sen paikkailuja joutuu korjuuttaan muualla. Jos on vähänkään hammaslääkärikammoa niin kierrä kyseinen lääkäri. Muut siellä asiallisia.
- Anonyymi
Kävin tänään Rytivaaralla jo kolmannen kerran syksyn mittaan. Hoito on erinomaista. Ei tarvitse jonotella ja odottaa kuukausia. Hoito jatkuu vuoden alusta, ja pian on "kalusto" parempi kuin koskaan. En edes mieti senttejä ja euroja. Ei hoitomaksu toisistaan juuri eroa, käyt missä käyt... Tärkeintä on hyvä palvelu, hoito ja lopputulos.
Kävin 30 vuotta sitten "äiti Rytivaaralla", ja hänen paikkaama ("istuttama") etuhampaani kesti peräti 30 vuotta. En enää koskaan mene terveyskeskuksen puoskareitten hoitoon. Surkea tapaus on "kotikylämme" rasvaletti Jarppe Lankkula... - Anonyymi
Minäkin sanoin Eijalle olevani pelkopotilas ja heillä käy kuulemma paljon. Kohtaaminen ja tapa tehdä ei vastannut puheita. Ei oikeastaan mitään keskustelua kun suoraan selälleen ja piikki varoittamatta ikeneen. Ei mitään selostusta mitä tapahtuu ja tehokkaasti siellä touhuttiin. Ylös tuolista, lasku vai kortti ja lähes hätisteltiin ulos. Jatkohoidon ohjeet jätettiin paperilla tuolille. En osaa sanoa työn jäljestä. Joku ajatus on mielessä tehtiinkö parhaalla tavalla. Aiemmin Pentti teki vaikean juurihoidon jota ei saatu muualla hoidettua ja siitä tuli kestävä. Ehkä silloinkaan ei ystävällisin kohtaaminen
- Anonyymi
Koivuhaassa on pienirintainen naislekuri,joka ei tiedä mitä hymy on.mee sille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831