Browning Buck Mark Plus

Paroni

Kävi just mallailemassa käteen 22:sia ja päädyin cz 75 kadettiin tai Browningiin. Onko kellään käytännön kokemusta Browningista? Lähinnä toiminnasta ja onko mitään heikkousia tullut. Vaikutti ainakin käteen hyvältä ja kuituvalon löytää varmaan suht helposi hämärässäkin.

3

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukinmerkki

      Mulla on ollut samanlainen kymmenkunta vuotta ja tullut päästeltyä siitä läpi toistakymmentä tuhatta patruunaa. Aivan oiva kapine!

      Rautatähtäinten säädöt ovat tarkat, käy erityisesti tasalaatuisilla pistoolipaukuilla tarkaa kasaa, plussan puukahva käy mainiosti ainakin minun käteeni ja toimintavarmuus on ollut hyvä. Eikä käytön aikana ole tullut vastaan mitään mikä ei povaisi jatkossakin pitkää käyttöikää.

      Muun puhdistuksen yhteydessä kannattaa tsekata, että ulosvetäjän kynsi kestää puhtaana, se on ainoa joka likaantuessaan alkaa tehdä vinopoistoja. Muuten tuntuu syövän kaikkia paukkuja ja pelaavan kuten pitääkin.

      Lisävarusteena hommasin Oulun Työstökeskuksen vaimenninadapterin ja siihen sopivan vaimentimen, jolloin aliäänisillä paukuilla ase on lähes äänetön. Hyvä homma vaikkapa kesämökillä napsutella tarkkuutta hiekkakasaa vasten, jos ei halua että muut mökkiläiset kuulevat harjoittelusta mitään. Ja lisääntynyt pituus tuntuu vain parantava tarkkuutta ammuttaessa.

      Jos tarkkuuttaa haluaa pistoolilla harjoitella ja pukinmerkin hintaryhmästä haetaan sopivaa, niin uskallan suositella varauksitta. Tuossa hintaluokassa on todella siihen käytetyn rahan väärti.

      • pettynyt pukkiin

        Oma aseeni ei ole toiminut moitteettomasti vielä kertaakaan. Takuuhuollossa oli kahdesti mutta laukaisuun jäi edelleen vikaa.On oudon venyvä. Hyvää käyntiä ei ole löytynyt millään patruunoilla. Vaimenninta ei voi käyttää koska se aiheuttaa aseen likaantumisen ja lataushäiriöt jo muutaman kymmenen laukauksen jälkeen.


      • Gosse från Borgå
        pettynyt pukkiin kirjoitti:

        Oma aseeni ei ole toiminut moitteettomasti vielä kertaakaan. Takuuhuollossa oli kahdesti mutta laukaisuun jäi edelleen vikaa.On oudon venyvä. Hyvää käyntiä ei ole löytynyt millään patruunoilla. Vaimenninta ei voi käyttää koska se aiheuttaa aseen likaantumisen ja lataushäiriöt jo muutaman kymmenen laukauksen jälkeen.

        jo aekoja sitte että on parasta männä ja ostoo pahannäköne Margoliini. On pelekkee terästä. Voep kuokkija puutarhassa, piilottoo tunkijoon, upottoo piimäpurkii ja puhistoo vaekka astijapessukonneessa. Öljyä pintaa ja pel poelloo aena paremmi ku joku Zetor, Browninki, Rugeri.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe