hei
mitä antaisitte kastelahjaksi 15-vuotiaalle? olen tytölle kuin isosisko ja ystävä, siksi pyysi minua kummiksi kun kasteelle menee. sanoi, että ei halua mitään kummilusikkaa tai perinteistä vauvakrääsää. jonkinlaista enkelikoruakin ajattelin, mutta olisiko se sitten liikaa toistoa, kun rippijuhlat ovat lähes heti perään, ja silloin kuitenkin ostan rippiristin. tätä asiaa olen pähkäillyt aika kauan, enkä ole oikein vieläkään mitään sopivaa keksinyt. kuitenkin jokin säilyvä lahjan pitäisi olla ja asiallinen, koska otan kummiuden täysin tosissani. kaikki ehdotukset ovat tervetulleita. :)
kastelahja 15-vuotiaalle
6
2474
Vastaukset
sekä myös itse kastetilaisuudesta olisi mukava saada kokemuksia, kun esimäistä kertaa kummiksi ryhdyn. tilaisuus on pienimuotoinen.
- kummitäti-71
Tinaiset tai hopeiset kynttiläjalat /-jalka kaiverruksella, valokuvakehys(ei vauvajuttu vaan esim.hopeinen johon sopii rippikuva)tai ranneketju (samaa sarjaa kuin rippiristin ketju)
- Täti
Voithan ostaa vaikka enkeliaiheiset korvikset tai sormuksen.
Tuon ikäiset kyllä usein tykkäävät koruista, ja niissähän muisto säilyy.
Jos et kummilusikkaa halua antaa, niin voisit ostaa puolitusinaa hopeisia kahvilusikoita,
ja antaa niistä vaikka vain yhden.
Siinä olisi syntymäpäivälahjojakin siten monelle vuodelle, kun antaisit aina yhden lusikan kerrallaan. - omistaako tyttö?
Omistaako tyttö jo oman Raamatun? Niitäkin on erittäin kauniita, ja riparilla tarvitaan.
- Jepjepjepjepjep
Ainakin kaikki jotka tunnen, ovat saaneet.
- edellinen kirj.
Jepjepjepjepjep kirjoitti:
Ainakin kaikki jotka tunnen, ovat saaneet.
Tässäkin sitten eri käytäntöjä. Me jouduttiin ostamaan omat etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862