...jos häntä nainen kosaisee ja tarjoaa sormusta?Saanko aikaan hyvät naurut,naimakaupat vai pinkooko miekkonen karkuun tuli persiissä?Ei ole pakottavaa tarvetta,mutta jotenkin vois tempasta ja ottaa näinkin tärkeän askeleen...siis neuvoja ja vinkkejä,jätänkö sikseen vai yllätänkö?
Mitähän sanoo oinasmies...?
5
1524
Vastaukset
- oinasmies,
olisin todella hyvilläni.
Ehkä minulla ei ole oikea oinasluonne. Taidan olla "alistettu oinas". - hhhhhh
oinaalle kannattaa jättää tuo kosinta tai ainakin jutella asiasta. hyvä ettei omani pinkonut karkuun kun puhuin tulevaisuudesta
- olenmika
pinkoisin ensin vähän matkaa karkuun ja pysähtyisin sit miettii että miks juoksen karkuun :D
- oinasmiehenä
voin sanoa, että voi olla, että alkaisi äkkiä polttaa jalkojen alla ja pitäisi karata pois, kun tuommoinen pahuushan on selvä merkki siitä, että haluat sitoa oinasmiehesi vain itsellesi nyt ja ikuisesti ilman hänen vaatimaansa vapautta ;)
Voi olla vaikea sanoa, itselleni ainakin tulisi heti mieleen oman riippumattomuuteni säilyvyys, vaikken avioliittoa pelkääkään. Mutta itse ehkä haluaisin kyllä kosia, enkä tulla kosituksi ;)- Mitäpä tuohon muuta sanoisi...
Sittenpä saatte mennäkin,juoskaa helvetin äkkiä,ettei vaan kukaan takiaisnainen kerkee nilkkaanne liimautua!!! ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272684Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192632Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342081Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4001557- 601123
- 2591049
- 541047
- 151956
- 45938