Mulla on valkoiset muovituolit ja tahtoisin tietää jonkin hyvän puhdistusaineen, jolla saisi
pinttyneet jäljet pois. Kero jos tiedät! Kiitos.
Tuolit puhtaaksi?
8
8134
Vastaukset
- ovat
kationiaktiivisia eli pyykinhuuhteluaine on parempaa kuin pesuaineen käyttö (en ole tuoleihin kokeillut). Kloriittiliuoksellakin voi myös kokeilla valkaista, tulos ei kyllä ollut paljon parempi vanhan WC-pytyn kannessa.
- Jynssääjä
Hei
Minä sain vihjeen naapurilta, että muovituolit saa puhtaaksi klorinilla, ihan sillä, millä vessa pidetään kans' puhtaana. Työvälineenä mulla oli karhunkieli-sieni -yhdistelmä. Sillä ensin liottelin likaiset tuolit ja kun aine oli vähän aikaa vaikuttanut, aloin totaalisen jynssäämisen... ja tuli aika hyvä tulos. Kokeile Sinäkin!
- taavi
Lidlissä on kuulema joku hyvä aine..mutta sen kuullut että kannattaa sen putsauksen jälkeen käsitella autovahalla niin ei likaannu samalla tavalla. hankaavilla tuotteilla jos putsaa uusi lika on entistä lujemmassa.
- Kyllikki47
Ostin W5 geelipuhdistusainetta, mutta parempi oli mielestäni rakennusliikkeestä ostettu Universal Stone (kallis) puhdistus- ja kiillostusaine.
- uffe
universal stone on aivan tehoton jos tuoli on täynnä mustaa täplää. Kokeilin eilen.
- taikasieni
Mites ns. "taikasieni" ? Vai kuluttaako se pintaa ?
Taikasienestä on siivouspalstalla. Olikohan se "koti ja rakentamisen" alaotsikko.
Siellä puidaan kaikki aineet ja menetelmät.
- Helppo löytää
Kirjoita hakuun "hae kaikista keskusteluista" sana taikasieni, löytyy paljon vastauksia.
- Spermanroiske
Runsas ja iloinen kusikaari puhdistaa :) Kannattaa nauttia runsaasti olutta ennen operaation aloittamista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988