Mikä on paras vaseliini moton liukupuomiin ja moton kouraan ?
Onko punainen hyvää vai onko tullut joku uusi joka kestää pakkasta ja painetta paremmin ?
MIKÄ VASSU mettä-
25
6496
Vastaukset
- rasvassa
Katso www.euroquem.fi niillä on hyvät, mutta kalliit tuotteet. Niiden KLASP spray-vaseliini tuntuu toimivan liukupuomissa. Hyvä tappirasva on Koneosapalvelun myymä Castrolin rasva.
- TINKIÄ
Kernite ja Euroquem on sama asia.
Pitää paikkansa heidän uusi kalsiumsulfonaatti vassu on paras.
Iskunkestävyys 800 kg /cm2.
Kierroskestävyys 16000/ min.
Pakkaskestävyys -40 jähmepiste.
Väri sini-vihreä.
Ensimmäinen rasva jonka tiheys on yli 1, siis ylivoimainen vettäkin vastaan.
Katso www.kernite.fi - parhain
TINKIÄ kirjoitti:
Väri sini-vihreä.
Katso www.kernite.fiKerniten K-Nate kalsiumsulfonaatti-vassu on todella parasta.
Sehän oli testissä Metkossakin. - on ollut.
parhain kirjoitti:
Kerniten K-Nate kalsiumsulfonaatti-vassu on todella parasta.
Sehän oli testissä Metkossakin.Punainen alumiinivassu ei kestä kierroksia ja pakkasta.
Markkinoilla on myös paljon "väärennettyä" jälkivärjättyä punaista rasvaa. - ääni korvesta
on ollut. kirjoitti:
Punainen alumiinivassu ei kestä kierroksia ja pakkasta.
Markkinoilla on myös paljon "väärennettyä" jälkivärjättyä punaista rasvaa.Liukupuomiinn ja kääntökehään sini-vihreä K-NATE on parasta.
- pysy.
ääni korvesta kirjoitti:
Liukupuomiinn ja kääntökehään sini-vihreä K-NATE on parasta.
Toimiiko K.Nate rotattorissa.
- käyttää
pysy. kirjoitti:
Toimiiko K.Nate rotattorissa.
Kyllä toimii, olen käyttänyt.
- onkohan se sen arvoista
TINKIÄ kirjoitti:
Väri sini-vihreä.
Katso www.kernite.fiTottahan tuo on että kerniten rasva hyvää on, mutta kyllähän se hintakin on ihan SIKAmainen.
Meilläkin käytettiin kerniten kamaa ja hyvin pysy tapeissa ja liússa, mutta ei se kyllä hintansa väärtti ollut.eipähän tuo rasvaus
niin vaivalloista ole etteikö vois käyttää Petro canadaa(punaista, ei vihreätä, se on ihan sontaa).
Yks juttu on myös että kernitellä tuntuu olevan toimitus ongelmia, joskus lasku tulee ensin ja kama tulee sitten joskus. Ja sitten se että rahti pitää ITSE maksaa, paitsi jos tilaat Yli TONNILLA €!!! Ahneita mun mielestä. Myyjä tarjos myös vaihteisto öljyä ja piti hienon näytöksen kuinka heidän kaikki vaihteisto-öljyt "kiipeää ja pysyy hienosti
roiskumatta vaihteistossa, eikä muka sekotu veteen. kysyin että päteekö kaikkiin viskositeetteihin sama juttu, myyjä sano että tottahan toki. Kokeiltiin ensin talvella 80w90, ja prkl, piti ottaa pois ko ei meinannu mennä vaihteet silmään, yritin soittaa myyjälle mutta se
oli vaihtanut jo maisemia. ja firman "konttorintytöt" olikin niin palveluhenkisiä että hyvä ettei sentään haistatellut, kun asiasta kysyin. No kaveri oli sitten tilannut synteettistä
75w90 ja sama myyjä oli näyttänyt samat esitykset sille ja kehunut kuinka on hyvää eikä muutu maidoksi veden kanssa, mutta kuinkas kävi... Kyllä
se vaan oli valkoseksi öljy muuttunut. No kokeiltiin sitten piruuttaan että miten käy että kiipeekö se öljy vispilää pitkin niinkun myyjän tekemässä näytöksessä.. ei kiivennyt. Ja vaihtovälin piti olla joku KAHDEKSAN KERTAA PIDEMPI!!! kun muilla öljyillä. Ei meitin mettiin enää oo asiaa. Vedätykseltä haiskahtaa. Olenko väärässä kertokaa kokemuksia - ja hinta
onkohan se sen arvoista kirjoitti:
Tottahan tuo on että kerniten rasva hyvää on, mutta kyllähän se hintakin on ihan SIKAmainen.
Meilläkin käytettiin kerniten kamaa ja hyvin pysy tapeissa ja liússa, mutta ei se kyllä hintansa väärtti ollut.eipähän tuo rasvaus
niin vaivalloista ole etteikö vois käyttää Petro canadaa(punaista, ei vihreätä, se on ihan sontaa).
Yks juttu on myös että kernitellä tuntuu olevan toimitus ongelmia, joskus lasku tulee ensin ja kama tulee sitten joskus. Ja sitten se että rahti pitää ITSE maksaa, paitsi jos tilaat Yli TONNILLA €!!! Ahneita mun mielestä. Myyjä tarjos myös vaihteisto öljyä ja piti hienon näytöksen kuinka heidän kaikki vaihteisto-öljyt "kiipeää ja pysyy hienosti
roiskumatta vaihteistossa, eikä muka sekotu veteen. kysyin että päteekö kaikkiin viskositeetteihin sama juttu, myyjä sano että tottahan toki. Kokeiltiin ensin talvella 80w90, ja prkl, piti ottaa pois ko ei meinannu mennä vaihteet silmään, yritin soittaa myyjälle mutta se
oli vaihtanut jo maisemia. ja firman "konttorintytöt" olikin niin palveluhenkisiä että hyvä ettei sentään haistatellut, kun asiasta kysyin. No kaveri oli sitten tilannut synteettistä
75w90 ja sama myyjä oli näyttänyt samat esitykset sille ja kehunut kuinka on hyvää eikä muutu maidoksi veden kanssa, mutta kuinkas kävi... Kyllä
se vaan oli valkoseksi öljy muuttunut. No kokeiltiin sitten piruuttaan että miten käy että kiipeekö se öljy vispilää pitkin niinkun myyjän tekemässä näytöksessä.. ei kiivennyt. Ja vaihtovälin piti olla joku KAHDEKSAN KERTAA PIDEMPI!!! kun muilla öljyillä. Ei meitin mettiin enää oo asiaa. Vedätykseltä haiskahtaa. Olenko väärässä kertokaa kokemuksiaHinta ja laatu käsikädessä.
Sinappia ei kannata käyttää. - John D
onkohan se sen arvoista kirjoitti:
Tottahan tuo on että kerniten rasva hyvää on, mutta kyllähän se hintakin on ihan SIKAmainen.
se vaan oli valkoseksi öljy muuttunut. No kokeiltiin sitten piruuttaan että miten käy että kiipeekö se öljy vispilää pitkin niinkun myyjän tekemässä näytöksessä.. ei kiivennyt. Ja vaihtovälin piti olla joku KAHDEKSAN KERTAA PIDEMPI!!! kun muilla öljyillä. Ei meitin mettiin enää oo asiaa. Vedätykseltä haiskahtaa. Olenko väärässä kertokaa kokemuksiaJos ei ole rahaa millä maksaa, niin täytyy tyytyä sinappiin. Kerniten vassu on ehdottomasti parasta käytännössä.
- pölyä kehiin
John D kirjoitti:
Jos ei ole rahaa millä maksaa, niin täytyy tyytyä sinappiin. Kerniten vassu on ehdottomasti parasta käytännössä.
Juu juu liukupuomiin rasvaa hjoopa hjoo
- KNATE rules.
K-Nate / Kernite on paras keksintö vassumaailmassa.
Top-Blend on pysyvä napa-vaihteistoöljy. - Metko kutsuu nyt
Nyt Metkossa Jämsänkoskella näkee parhaan vassun käytännössä.
K-natu, K-neiti.
Isossa hallissa. - nöffi
Kerniten hinta on suolainen, eikä ole kyllä sen kummoisempi esim. teboilin rasvoihin nähden.
Viimeksi K-nate oli vajaan 10 € plus alv tuubi, eli puolta kalliimpi solidiin nähden. - sopii kaikkeen
K-Nate on parasta pusliin ja kierroksille.
Vastaavaa calsiumsulfonaatti-polymeerirasvaa ei ole markkinoilla - raksutus loppui
Autoissa vetonivelien laakeriin K-natua pakkasella----- ei enää raksuta.
- ...
.
- pumpataan pojaat
laita mitä tahansa kissanrasvaa,,kyllä puomi liukuu
- nahkapuikko
Natusan on myös hyvää
- jungertaja
Liukupuomin rasvana käytän Kaalimato merkkistä rasvaa. Kaalimato com.
- tummelia jokapaikkaa
tummeli on tunnettu heinähattujen keskuudessa sopii myos puomirasvaksi..
- K-NATE, KERNITE best
Perusöly erottuu saentimesta----
auringonpaisreessa----
litiumrasvoill------
litajaa ja puomi märkänä kuin....
Siksi K-NATE ON PARASTA.
Knatu knate on tutkitusti kestävin ja monipuolisin. - Liukupuomi
Sellainen kuin Tri-flow teflon öljy. Kestää pintapainetta hyvin, ei kerää paskaa. Pysyy puomissa ja poistaa kosteuden. Maahantuoja on Ipm-Service.
www.ipm-service.fi - K-Nate
ja Kernite nyt livenä Metkossa Jämsänkoskella
isossa hallissa keskellä.
Kannattaa tulla. - K Nate---
extreme.
-45 astetta pakkasenkesto.
hyvä pumpattavuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279