Raitis tiistaipäivä tänään.
Tiistai 12.6.2007
8
583
Vastaukset
- Cettuz!
Raittiina.
Onhan täällä muita hereillä, raikas ilma , sato vettä kaatamalla. Hyvää päivän jatkoa ,papio1,gettuz. Raitus on iloinen asia.
Minä aattelin kans olla tänään ilman alkoholia ja viettää kesälomaa löysin rantein.
- aahoohoo
Uskaltaiskohan sytyttää valot ja kattoo mikä tuo pläntti tuossa keittiön lattialla on. Kaks vaihtoehtoo on: yrjö tai liru.
Ja hitonko välissä se on siihen siunaantunu? Ensinnä ite heräsin, laitoin kahvit päälle, tyrkkäsin koiran pihalle pissalle ja se paino takasi petille kun oli tehny mitä piti, menin kahvin kanssa takapihalle, tulin takasi tankkaamaan lisää sumppia ja siinä se oli - pläntti.
Kai ne valot on nyt laitettava päälle ja tutkittava tilanne - jos siihen kantapäällä polkasee ja liukastuu, halkasee kallonsa niin eipä oo juurikaan ylevä loppu. Vai laittasko sanomalehden sen päälle? Naapurin luukusta vois ottaa Hesarin.. joo. - Systerilläkin
raitis ja rauhallinen tiistai ollut. Kuivilla pari ystävääkin. Hyvä.
- oon ilman viinaa
taas kestää, mikäon suomi24. vikana????????
- hitaus
oon ilman viinaa kirjoitti:
taas kestää, mikäon suomi24. vikana????????
tästä ketjusta johdu.
- paha tauti
Päätin ilmoittaa itsestäni ja en todella muistanut noita salasanoja. Ei kyllä johdu viinan käytöstä vaan siitä, että olen päässyt eroon ja muita asioita on pää pullollaan. Elämä ilman alkoholia on todella mielekästä. Yritän muistella niitä salasanoja ja toivotan kaikille raitista, mielekästä seuraavaa päivää, viikkoa...
Mussukka
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437