erot muistikorteissa

sony DSC-P100

Meillä on kamerassa tavallinen memory stick 32mb, ja pitäisi nyt ostaa uusi vähän suuremmalla tallennuskapasiteetilla, mutta samannäköiset muistikortit, jotka nyt ovat myynnissä, ovat nimeltään MemoryStick Pro -muistikortteja. Ovatko ne jotakin uudempia malleja ja vai täysin eri kortteja.. kiitos asiallisista vastauksista..

2

710

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pinja

Hei!
      Kyllä sun pitää mennä vanhan kameran ja/tai muistikortin kanssa liikkeeseen ja kysyä, käykö uusi malli. Jos ei, tietääkseni niihin uusiin (pieniin) myydään sellaisia adaptereita, joilla kortti saadaan toimimaan. Itselläni muistikortin kanssa ei ole ollut ongelmia kamerassa - tietokoneessa kylläkin - vaikka Sonyni onkin jo muutaman vuoden vanha.

• Der Consultant

Speksien mukaan tuo Sonyn SDC-P100 näkyy ymmärtävän sekä Memory stick, että Memory stick Pro-kortteja, enintään 1 gigatavun kokoisina. Eli varmaan mikä tahansa Memory stick-kortti sopii siihen. Pro on muissakin korteissa esiintyvä ominaisuus; tekniikan kehittyessä korttien nopeus ja muistiavaruus kasvavat ja standardista tehdään uusi versio.

http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/p100.html

Tuolta löytyi tiedot kamerasta. Henk.koht. vierastan tällaista Sonyn sisäänpäin lämpiävää Memory stick-standardia. Secure digital on oma valintani, sitä voi käyttää lukuisissa muissakin laitteissa (kämmenmikrot, videokamerat), jotka eivät boikottini takia tule koskaan olemaan Sony-merkkisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1582
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1062
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      985
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      385
      981
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      924
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      851
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      170
      603
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      598
    Aihe