chairman is dead

WWE fani

Eli chairman eli mr.macmahon on kuollut hän kuoli eilen yöllä eli
11,kesäkuuta klo 11,07pm.

37

2843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Striper

      Näin aikaisin! EN olisi uskonut. Nyt luultavasti Shanesta, Stephaniesta ja Tripsusta tulee WWE;n chairmaneja :)

    • kaltainen-pörssi

      Miten siinä nyt näin kävi. mistä tiiät?

    • The Phenom

      Oli kyllä maailman tyhmin veto räjäyttää Vince ja poistaa hänet TV:stä.

      • dx fan

        Kyllä oli tyhmästi tehty kun tappoivat Vincen. Toivottavasti murhaaja saadaan kiinni ja viedään sähkötuoliin tai hirtettäväks. Sillä Vince on tehnyt
        paljon hyviä asioita ei hän olis ansainnut kuolla.
        Mä otan osaa Vincelle ja sen perheelle. Myös kiitos siittäkin kun toit Dx takas. Jään kaipaamaan sinuakin.


      • Striper
        dx fan kirjoitti:

        Kyllä oli tyhmästi tehty kun tappoivat Vincen. Toivottavasti murhaaja saadaan kiinni ja viedään sähkötuoliin tai hirtettäväks. Sillä Vince on tehnyt
        paljon hyviä asioita ei hän olis ansainnut kuolla.
        Mä otan osaa Vincelle ja sen perheelle. Myös kiitos siittäkin kun toit Dx takas. Jään kaipaamaan sinuakin.

        Vince oli hyvä mies, WWE;n paras Heel. Hän oli myös humoristinen veikkonen. Ja osasi vetää hyviä feudeja, ja osasi bleidata. Hän varmaan oli yksi verta vuotammimmista hahmoista WWE;ssä.
        Onneksi minulla on Wrestlemania 22 DVD, jossa on minun mielestäni yksi Vincen parhaimmista matseista HBK:ta vastaan.

        R.I.P.

        Vincent Kennedy McMahon

        :(


      • Striper

        "Räjäyttää Vince"


      • Badass
        Striper kirjoitti:

        Vince oli hyvä mies, WWE;n paras Heel. Hän oli myös humoristinen veikkonen. Ja osasi vetää hyviä feudeja, ja osasi bleidata. Hän varmaan oli yksi verta vuotammimmista hahmoista WWE;ssä.
        Onneksi minulla on Wrestlemania 22 DVD, jossa on minun mielestäni yksi Vincen parhaimmista matseista HBK:ta vastaan.

        R.I.P.

        Vincent Kennedy McMahon

        :(

        Et voi olla tosissasi? Uskot Vincen kuolleen vaikka olet nähnyt kaikki Undertakerin paluut palavasta arkusta? Huhhuh...


      • The Phenom
        Badass kirjoitti:

        Et voi olla tosissasi? Uskot Vincen kuolleen vaikka olet nähnyt kaikki Undertakerin paluut palavasta arkusta? Huhhuh...

        Koskakohan Vince palaa nyt sitten takaisin juonikuvioihin?


      • Striper
        Badass kirjoitti:

        Et voi olla tosissasi? Uskot Vincen kuolleen vaikka olet nähnyt kaikki Undertakerin paluut palavasta arkusta? Huhhuh...

        Tarkoitan että hän tuskin enää nähdään ainakaan Wrestlingin parissa?

        Saattaahan se olla että se jokupäivä vielä tulee takaisin.


      • Jouni.The JureX
        Striper kirjoitti:

        "Räjäyttää Vince"

        Te sanoitte meidän foorumin porukkaa tyhmäks koska joku oli ymmärtäny Christianin nimen väärin,
        täällä taas on niin tampiota porukkaa että luulee Vincen kuolleen, LOL!


      • The Phenom
        Striper kirjoitti:

        Tarkoitan että hän tuskin enää nähdään ainakaan Wrestlingin parissa?

        Saattaahan se olla että se jokupäivä vielä tulee takaisin.

        Varmasti palaa parin vuoden sisään juonikuvioihin.


      • Striper
        Jouni.The JureX kirjoitti:

        Te sanoitte meidän foorumin porukkaa tyhmäks koska joku oli ymmärtäny Christianin nimen väärin,
        täällä taas on niin tampiota porukkaa että luulee Vincen kuolleen, LOL!

        Vitut me luullaan Vincen oikeesti kuolleen! Kyllä se vielä palaa. Tai ei sitten palaa ainakaan WWE;n pariin.


      • Hitman_
        Badass kirjoitti:

        Et voi olla tosissasi? Uskot Vincen kuolleen vaikka olet nähnyt kaikki Undertakerin paluut palavasta arkusta? Huhhuh...

        ei Mr.McMahon ja Undertaker hahmoa voi verrata keskenään..Vince on "kuollut" ja kuopattu. kun taas UT on "yliihminen" ja ties mitä ja pystyy nouseen kuolleistakin.

        mut joo, oli aika raju tapa kirjottaa Vince pois TVstä :/


      • The Phenom

        Vincen limusiinin räjäytys on kuvattu sunnuntai iltana, mutta eilen kun Vince astui autoon se oli suora lähetys, joten rikki kuvausta käytetty.


    • eretestes

      Ette tosiskaan luule että Vince räjäytettiin.
      1. Ruumista ei löytynyt (wwe.com)
      2. Kattokaa video http://www.wwe.com/content/media/video/vms/raw/2007/june8-14/4864512 ja huomaatte kuinka tähdet seisovat rivissä ja Vince aikailee lähtönsä kanssa, ilmiselvää hypetystä
      3. Videota ei näytettäisi wwe.com:ssa jos se olisi oikea, koska se on usa:n lainvastaista ja wwe:n pomot ei oo niin tyhmiä
      4. Eiköhän sillä Vincellä oo turvamiehet ja muut jotka vahtii sen autoja, koneita jne
      Ja lopuksi: Vince on sen luokan pomo että hän ei itse avaa ovea.

      • Hitman_

        ei me sentään niin tyhmiä olla, että me oikeesti luullaan, että Vince räjäytettiin. tässä voivoitellaan Vincen hahmon Mr.McMahonin perään.


      • Striper

        Olivapat ihmiset aikamoisia.. buuasivat Vincelle.. jos hän oikeasti olisi kuollut, niin olisikohan hänelle silloinkin buuattu..


      • Ollut näin
        Striper kirjoitti:

        Olivapat ihmiset aikamoisia.. buuasivat Vincelle.. jos hän oikeasti olisi kuollut, niin olisikohan hänelle silloinkin buuattu..

        ecw yleisö ei ole tykännyt vincectä


      • Striper
        Ollut näin kirjoitti:

        ecw yleisö ei ole tykännyt vincectä

        Olihan Vince kuitenkin iso mies. Toi ECW;n takaisin esimerkiksi.


      • Vaikuttaa siltä
        Striper kirjoitti:

        Olihan Vince kuitenkin iso mies. Toi ECW;n takaisin esimerkiksi.

        Vince jää eläkkeelle siksi järjestetty juttu


      • kaltainen-pörssi
        Vaikuttaa siltä kirjoitti:

        Vince jää eläkkeelle siksi järjestetty juttu

        mut miten se meinaa ton wwe kanssa. sehä omistaa siitä suurimman osan (70% wikipedia tieto) vai omistaako se sitä edes? ja periikö se shane sitte sen wwe:n vinceltä. tämmöstä mietin =)


      • ainoa ole
        kaltainen-pörssi kirjoitti:

        mut miten se meinaa ton wwe kanssa. sehä omistaa siitä suurimman osan (70% wikipedia tieto) vai omistaako se sitä edes? ja periikö se shane sitte sen wwe:n vinceltä. tämmöstä mietin =)

        Tytär Stephanie McMahon

        Vaimo Linda McMahon


      • Kaikesta huolimatta

    • ihan pihalla

      Mulla meni tää juttu nyt vähän ohi.. Siis Vincen limo räjäytettiin ja Vince "oli" kyydissä, eli siis ei ollu? Mutta nyt hän "on kuollut" että pääsi eläkkeelle? No huh-huh, showmies mikä showmies..

    • r-keijo (kaltainen-pörssi)

      miks niitten pitää kirjoittaa vince pois räjäyttämällä, miksei voinu vaan kertoa totuus, että vince menee eläkkeelle.

      • Striper

        Kuolema kuulostaa "siistemmältä". Se kerää yleisöä.


      • Badass
        Striper kirjoitti:

        Kuolema kuulostaa "siistemmältä". Se kerää yleisöä.

        Minun mielestä Vincen 'räjäyttäminen' ei näyttänyt kovin 'siistiltä' 'kuolemalta'.


      • Striper
        Badass kirjoitti:

        Minun mielestä Vincen 'räjäyttäminen' ei näyttänyt kovin 'siistiltä' 'kuolemalta'.

        Mutta amerikkalaisista varmaan. Emmä tiiä.


      • dx fan
        Striper kirjoitti:

        Mutta amerikkalaisista varmaan. Emmä tiiä.

        Että Vince on kuollut. Ne on pitänyt niitä muistotilaisuuksia. Eikä ole todisteita että Vince eläis.


      • Vincen huono huumori
        dx fan kirjoitti:

        Että Vince on kuollut. Ne on pitänyt niitä muistotilaisuuksia. Eikä ole todisteita että Vince eläis.

        tuolta yhdeltä keskustelulta poimittu


        vince is not dead because major network channels like cnn, fox news, cnbc or msnbc will have the covered of such thing the entire thing is a hoax



        että se siitä


      • badass.
        dx fan kirjoitti:

        Että Vince on kuollut. Ne on pitänyt niitä muistotilaisuuksia. Eikä ole todisteita että Vince eläis.

        Mutta kerropa miksi ihmeessä he olisivat kuvanneet kohtauksen loppuun, kun Vince kävelee limoon?


      • resres

      • Sen videon
        badass. kirjoitti:

        Mutta kerropa miksi ihmeessä he olisivat kuvanneet kohtauksen loppuun, kun Vince kävelee limoon?

        Näkyy kun kaksi kertaa laittaa jalan


        kuka uskoo ja kuka ei


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1906
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      412
    Aihe