Minulla on todettu pujoallergia ja olen atooppinen.
Nyt nenä vuotaa ja silmiä kirvelee, kutittaa, vuotavat ja silmänurkista tursuaa valkoista eritettä. Lisäksi silmiä jomottaa eli ne ovat välistä todella kipeätkin, asennon muutos auttaa ja esim. välillä jomotusta voi tulla jopa siitä että vaikka silmät ovat kiinni ikkunasta tuleva valo tekee valonarkuutta.
On myös hengenahdistusta.
Allergialääkkeet helpottavat hieman oireita.
Onko allergikoilla tällaisia silmäoireita vai voisko olla tulehdusta?
Allergia ja silmäkipu
4
1147
Vastaukset
- se voi..
Kyllähän siitepölyallergiaan kuuluu pahatkin silmäoireet, kutina, vuotaminen yms., mutta nuo sinun oireesi kuulostavat enemmän joltain muulta, silmätulehdukselta. Sinun kannattaisi mielestäni hakeutua lääkäriin noiden oireiden kanssa. Hoitoa varmasti löytyy, niin että ei tarvitse kärsiä.
- käyntiä
kipu ja valonarkuus voivat olla merkkejä tavallista sidekalvon allergista tulehdusta vakavammasta sairaudesta. Toki voi olla kyse myös silmien kuivuudesta jota voi hoitaa keinokyyneltipoilla (kuivat silmät on tyypillisesti allergiaan ja sen hoitoon, esim. antihistameeneihin liittyvä ongelma)
- 2455
Tossa parempi allergialääke. Älä kärsi vaan hae oikeat lääkkeet
- tulehdus voi
oireilla noin ja se on sellainen sairaus, että siihen on ehdottomasti saatava lääkkeet!
Itselläni on reuma jonka vuoksi saan herkästi irit., olen muutaman kerran maannut silmäklinikallakin niiden takia vuodeosastolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6115147Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?273184HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2672410- 1281743
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271463Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3541383Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101203- 121105
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P74936- 115895