1. The Great Khali, Raw to SD!
2. The Boogeyman, SD! to ECW
3. King Booker & Queen Sharmell, SD! to Raw
4. Chris Benoit, SD! to ECW. Ei Benoitia ECW;hen! :((. Ei näy Suomen telkusta..
5. Torrie Wilson, Raw to SD!
6. Chris Masters, Raw to SD!
7. Bobby Lashley, ECW to Raw
8. Ric Flair, Raw to SD!
9. Snitsky, ECW to Raw
10. Mr.Kennedy, SD! to Raw
Draft Jako meni näin.
4
352
Vastaukset
- The Phenom
Täytyy sanoa, että olen todella pettynyt draftiin. Ainoat hyvät siirrot olivat Mastersin siirto SD:hen ja Kennedyn siirto Rawiin.
- the-phenom
aikas huonosti meni toi drafti, mutta eikös tänään sen pitäisi jatkua? Ja mitä järkeä oli otta joku Torrie Wilson Smack Downiin, olis ny laittanu hbk:n tai triple H:n smackdowniin. ja toi Snitsky eikös s just maaliskuussa siirtyny rawista ecweehen ja nyt jo taka ja jos huhut pitävät paikkansa niin snitskystä tulisi John Cenan ykköshaastaja wwe mestaruudesta. Kerrankin pidän Cenan puolta.
- Striper
Petyin varsinkin tuohon Benoitin siirtymiseen ECW;hen. Sinne olisi voinut siirtyä vaikka, vaikka, vaikka Jimmy Wang Yang. Se siinä varsinkin harmittaa, kun ei näe Benoitia enää edes MTV3 Maxin kautta. :(
- -af
Draft jatkuu vasta sunnuntaina, koska Vince "kuoli"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650