mitä mieltä olette tälläsestä tilanteesta?
asun omassa asunnossa, huoltajani (olen alaikäinen) on käynyt omilla avaimilla asunnossani, minun poissaollessani, vienyt sieltä koiran (lainasin rahat siihen ja minulla on kuitti eläinlääkäristä, että koira on minun nimillä.) ja kalenterin ym. papereita. koiran hän on myynyt ja kalenteria ja papereita ei suostu palauttamaan.
mitähän kannattaisi tehdä?
todisteita kyllä on että on vienyt sieltä tavaraa.
kertokaahan!
5
1515
Vastaukset
- ryöstö se
ei ainakaan ollut.
- huoltaja saa myydä vaikka
kaikki vaatteesi,jos et pysty toteennäyttämään jotta rahat on tullut todellakin muualta eli vaikka perintönä sukulaisilta.huoltaja voi jopa kieltää sinun liikkumisen kokonaan koulun jälkeen jos haluaa,kunnes olet 18 vuotta.mitähän teit kun noin tehtiin sinulle?????
- .....
huoltaja saa myydä vaikka kirjoitti:
kaikki vaatteesi,jos et pysty toteennäyttämään jotta rahat on tullut todellakin muualta eli vaikka perintönä sukulaisilta.huoltaja voi jopa kieltää sinun liikkumisen kokonaan koulun jälkeen jos haluaa,kunnes olet 18 vuotta.mitähän teit kun noin tehtiin sinulle?????
riittääkö rahat lainanneen ihmisen sana todisteeksi?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=4500000000000529&posting=22000000026997966
tässä on mun tarina kokonaisuudessaan.
en minä sen kummempaa ole tehnyt.. =/
- vääryyden vastustaja
on se kyllä niin väärin kuin vain väärin voi olla, ettei enää väärempää ole. Opetus: älä anna avaimia enää kenellekään.
- ....
en aiokkaan antaa, koirakin oli mulle niin tärkeä, että olisin heittäny henkeni sen puolesta, kolhati hiukn kun ei koiraa ollukkaan kun töistä tulin.
kaikenlaisia hulluja täällä maan päällä pyörii.
harm vaan että joudun sanomaan noin
omasta äidistä mutta tottahan se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567775Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675871Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615360Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515253Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084602Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1062299Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol31150Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e21145Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371006Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko43944