ostetaan soutuvene lasikuituinen ja tietysti ehjä. tylppä peräinen johon saa moottorin kiinni, jos jollain jäänyt nurkkiin pyörimää niin olen kiinnostunut..
OSTETAAN
6
665
Vastaukset
- kms*
Mistä päin etsit venettä ja minkä hintaista? Tarvitko moottorin kanssa?
- jan
olen helsingistä joten tästä jostain lähimaastosta..moottori käy kyllä jos 4hp-tai 6hp ei isompaa..
- kms*
jan kirjoitti:
olen helsingistä joten tästä jostain lähimaastosta..moottori käy kyllä jos 4hp-tai 6hp ei isompaa..
Joo, tämä olisi Turussa, joten taitaa olla liian pitkä tuo välimatka...
- jan
kms* kirjoitti:
Joo, tämä olisi Turussa, joten taitaa olla liian pitkä tuo välimatka...
välimatka ihan ok! onko sinulla kuvia veneestä ja siitä moottorista=?e-mail:[email protected]
- klms
jan kirjoitti:
välimatka ihan ok! onko sinulla kuvia veneestä ja siitä moottorista=?e-mail:[email protected]
Moi,
Otan kuvia heti kun käyn mökillä, jossa vene on. Vene on hyvässä ja moottori virheettömässä kunnossa, mutta kummatkin on yli 20 vuotta vanhoja. - jan
klms kirjoitti:
Moi,
Otan kuvia heti kun käyn mökillä, jossa vene on. Vene on hyvässä ja moottori virheettömässä kunnossa, mutta kummatkin on yli 20 vuotta vanhoja.asia vilpitön..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902807- 2061098
- 751013
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti164921- 62818
- 64790
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?19660- 64655
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57568- 55545