Aluksi Pegosis Worldiin surffailessamme netissä ja paikka näytti aivan upealta. Hintakaan ei ollut paha ja mikä parasta oli että se oli 5 tähden all inclusive hotelli. Olin vähän skeptinen aluksi, koska ajattelin että koska ruoka ja juomat olivat ilmaisia, ne eivät voisi olla hirveän hyviä. Mutta olin väärässä. Ikinä en ole niin hyvää ruokaa syönyt ja ruoka määrä oli aivan mieletön ja kaikkia erilaisia lajeja. Ja sitten se jälkiruoka pöytä... aivan kuin taivaasta. Turkki ei ehkä ensimmäisenä tule mieleen jos ajattelee perhelomia tai muutenkaan, mutta suosittelen lämpimästi Pegasos worldia, koska henkilökunta oli aivan mahtavaa, ihan eri luokkaa kuin mitä kaupungin basaareissa näki. Ja hotelli todella nimensä mukaan oli kuin oma maailmansa, koska se oli valtava ja uima- allas mahtava! Siellä vietin yhden parhaista lomista mitä minulla on ikinä ollut!
Turkki Pegasos Worldiin!!
Soileppi
2
1653
Vastaukset
- poikien mamma
Kiva kuulla. että reissu tuonne on ollut mahtava, sillä itse olen syksyksi varannut perheelleni matkan kysyiseen paikkaan . Jos vain jaksat kerro hotellista lisää esim oliko siellä viihdykettä myös pienille esim n 3 -vuotiaalle lapselle? Oletamme myös, että hygieniataso on kohtuu hyvä sillä toinen lapsista on vielä ihan vauvva
- Jelena
Oli hieno hotelli. Eivät täällä edes usko. Ovat niin ennakko luuloisia. Lapsilla oli hauskaa, Ja kyllä hakivat juomia ja söivät ettei ollut siitä koko ajan huoli. Ei ollut stressiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101094Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019880- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198705