Turkki Pegasos Worldiin!!

Soileppi

Aluksi Pegosis Worldiin surffailessamme netissä ja paikka näytti aivan upealta. Hintakaan ei ollut paha ja mikä parasta oli että se oli 5 tähden all inclusive hotelli. Olin vähän skeptinen aluksi, koska ajattelin että koska ruoka ja juomat olivat ilmaisia, ne eivät voisi olla hirveän hyviä. Mutta olin väärässä. Ikinä en ole niin hyvää ruokaa syönyt ja ruoka määrä oli aivan mieletön ja kaikkia erilaisia lajeja. Ja sitten se jälkiruoka pöytä... aivan kuin taivaasta. Turkki ei ehkä ensimmäisenä tule mieleen jos ajattelee perhelomia tai muutenkaan, mutta suosittelen lämpimästi Pegasos worldia, koska henkilökunta oli aivan mahtavaa, ihan eri luokkaa kuin mitä kaupungin basaareissa näki. Ja hotelli todella nimensä mukaan oli kuin oma maailmansa, koska se oli valtava ja uima- allas mahtava! Siellä vietin yhden parhaista lomista mitä minulla on ikinä ollut!

2

1604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikien mamma

      Kiva kuulla. että reissu tuonne on ollut mahtava, sillä itse olen syksyksi varannut perheelleni matkan kysyiseen paikkaan . Jos vain jaksat kerro hotellista lisää esim oliko siellä viihdykettä myös pienille esim n 3 -vuotiaalle lapselle? Oletamme myös, että hygieniataso on kohtuu hyvä sillä toinen lapsista on vielä ihan vauvva

    • Jelena

      Oli hieno hotelli. Eivät täällä edes usko. Ovat niin ennakko luuloisia. Lapsilla oli hauskaa, Ja kyllä hakivat juomia ja söivät ettei ollut siitä koko ajan huoli. Ei ollut stressiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe