Hei!
Vihdoin ja viimein sain graduni valmiiksi monen vuoden uurastuksen jälkeen. Nyt haaveilen hienoista mustista kansista. Olen sitä mieltä, että sen verran on hommia tullut tehtyä, että sidotuttaminen kannattaa.
Nyt pulmana on, että missä kannattaa gradun kirjaksi sitominen? Onko hyviä paikkoja tiedossa ja kuinka paljon lysti maksaa? Yliopistolle riitti yksi yksipuoleiseksi tehty tulostus, josta jotkut "monistamon pojat" tekevät kopioita tarkastajille ja kirjastoon.
gradun sidonta kirjaksi
missäonnistuu?
6
4098
Vastaukset
- jksldjl
Turussa Pahvivalmiste (Jokikadulla Tuomaansillan kupeessa).
- lami
Hei
Meillä päin saa kannet lopputyöhön ihan kopiointiliikkestä. - onnistuu...
Tulostavat työsi ja sitovat kirjaksi, matsku vaikka sähköpostilla...
- Gradu kansiin
V&K Koskinen kirjansitomossa Helsingissä onnistuu. Hintoja en enää muista.
- sitomo
Gradun sitominen onnistuu esim. Pikku-Sitomossa Käpylässä (tässä kuussa ovat kai kesälomalla) tai yo-painossa.
Kannatta soittaa ensin ja sopia ajankohdasta jne. - MR
Nopeasti, edullisesti. ammattitaidolla. RIHTO OY Kirjansitomo. www.rihto.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876