Pystyykö Mac Miniin asentamaan windows käyttiksen? minulla ei ole harmainta aavistustakaan asiasta ja tulin kysymään täältä apua.
Windows Mac Minissä??
5
739
Vastaukset
- asentamaan Windowsin
Windowsin (XP ja Vista) voi asentaa Mac Miniin (Intel pohjaisiin).
- rrr
Lue Maccisi ohjeista, kuinka asennat Windowsin BootCampilla.
Muitakin vaihtoehtoja on, kuten Parallelsilta VM-warelta löytyvät ohjelmat, joiden avulla Windows saadaan pyörimään suoraan Macin oman käyttiksen päällä. Käypä vaikka www.hopeinenomena.net tai www.omenamehu.org -sivustoilla tutkailemassa asiasta lisäinfoa.- se..
BootCampillä Windowssin asentaminen rinnalle ei minillä oikein inspiroi meikeläistä, koska Mac Minillä ei muutoinkaan pelailla. Mutta parallels ja siihen kevyt Windows 2000 pelittää oikein kivasti, sen mitä winukkaa tarvii joskus :)
http://www.knubits.com/index.php?page=20 - entinen mikkis
Miksi asentaa jotain kökköä loistavaan macciin?
- joolaa
entinen mikkis kirjoitti:
Miksi asentaa jotain kökköä loistavaan macciin?
Mä ostin macbookin ja asensin siihen gentoon ja olen ylen onnellinen.
Kukin tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525230- 793756
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212218Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661892Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172