onko joku hakenut sinne töihin?
Tietääkö kukaan millasia tyyppejä ne omistajat on?
Kiva ku tulee tollanen Kokkolaan!
Uusi buffet ravintola
10
3438
Vastaukset
- mutta oliskohan
Rax? Sen tulostahan on ollut jo pidempäänkin huhua. Hyvä niin, jos tulisi sillä sen tyypin ravintolaa ei tietääkseni vielä ole. Takavuosina kalahallissa yrittivät saman tyyppistä pitää, mutta ilmeisesti homma hyytyi siihen, kun syötävää sai odottaa kun seisova pöytä oli aina tyhjä. Asiakkaat kypsyivät sellaiseen, kun ruokaa tehtiin kuin sairaalle lehmälle eli hyvin niukasti. Rax:han on iso ketju eli olettaisin homman toimivan hiukan toisin. Mutta kuten sanoin, niin en tiedä varmasti, joten saas nähdä.
- Rax.
Avataan joku tohon vanhan Robert's Coffeen tiloihin. En muista nimeä mutta siinä se lukee kyllä ikkunassa olevassa lapussa. Täytyy vaan toivoa että on sunnuntaisin auki että voi mennä krapulamätöille.
- sdfasf
Rax. kirjoitti:
Avataan joku tohon vanhan Robert's Coffeen tiloihin. En muista nimeä mutta siinä se lukee kyllä ikkunassa olevassa lapussa. Täytyy vaan toivoa että on sunnuntaisin auki että voi mennä krapulamätöille.
Big Nic nimeltänsä muistaakseni
- tietoa on
varmasti tulee menestymään kokkolassa kun ammattitaitoiset omistajat asialla.tätä on odotettu todella.varmasti alussa tungosta joten ajan kanssa syömään ja nauttimaan.tsemppiä yrittäjille
- tämä buffetrafla
rax?
- Big Nicciin
Lähetin hakemuksen Big Nicciin sähköpostilla ja he vastasivat, että he kyllä hakevat sellaisia henkilöitä jolla ois taidot paistaa pizzaa ja olla kassalla ja keittiöllä.. Itellä 2v kokemusta olla kassalla ja keittiöllä. mutta pizzan paistosta ei oo. Ja Niitten 'haku ilmotuksessa' luki että opetamme!
Jäi kyllä paha maku suuhun.. - ja könttähintaan vielä
Lihotaan ja laiskistutaan, halvalla saa niin pitää syödä saumat paukkuen.
Milloinhan saadaan ensimmäinen kasvisravintola Kokkolaan? Tuskin koskaan...- eivät liho
vaikka syövätkin herkkuja - vähemmän kulinaristisiakin. Itse olen kokoa 34, en halua laihtua kiloakaan!Ja kolesterolitkin kohdallaan.
Tervetuloa kaikki pizzabuffetit - minä minä minä minä
eivät liho kirjoitti:
vaikka syövätkin herkkuja - vähemmän kulinaristisiakin. Itse olen kokoa 34, en halua laihtua kiloakaan!Ja kolesterolitkin kohdallaan.
Tervetuloa kaikki pizzabuffetit"Minä en lihoa"
Kerkeet se sinäkin lihota kun tarpeeks mätät roskaruokaa.
Kansa lihoaa koko ajan.
Ylipainosta tulee suuri yksittäinen terveyskulu, epidemia, joka pahenee vaan.
Verisuoni ja sydäntaudit tappaa 2 kertaa niin paljon kun syöpä.
Silti kaikki pelkää syöpää :)
http://www.youtube.com/watch?v=X2Sv21NV9CE
Mieti. - vaan terveys muutenkin
minä minä minä minä kirjoitti:
"Minä en lihoa"
Kerkeet se sinäkin lihota kun tarpeeks mätät roskaruokaa.
Kansa lihoaa koko ajan.
Ylipainosta tulee suuri yksittäinen terveyskulu, epidemia, joka pahenee vaan.
Verisuoni ja sydäntaudit tappaa 2 kertaa niin paljon kun syöpä.
Silti kaikki pelkää syöpää :)
http://www.youtube.com/watch?v=X2Sv21NV9CE
Mieti.Lisäaineet, vitamiinien ja monipuolisen ruuan korvautuminen taikinaisilla tekeleillä. Siitä seuraava väsymystila, tunnistamaton masennus, vastustuskyvyn heikkeneminen sairauksia vastaan, puutostilat (iho huonoon kuntoon jne.).
Super Size Me tässä vasta telkkarista, oli aika osuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171