Uusi buffet ravintola

avataan

onko joku hakenut sinne töihin?
Tietääkö kukaan millasia tyyppejä ne omistajat on?

Kiva ku tulee tollanen Kokkolaan!

10

3438

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta oliskohan

Rax? Sen tulostahan on ollut jo pidempäänkin huhua. Hyvä niin, jos tulisi sillä sen tyypin ravintolaa ei tietääkseni vielä ole. Takavuosina kalahallissa yrittivät saman tyyppistä pitää, mutta ilmeisesti homma hyytyi siihen, kun syötävää sai odottaa kun seisova pöytä oli aina tyhjä. Asiakkaat kypsyivät sellaiseen, kun ruokaa tehtiin kuin sairaalle lehmälle eli hyvin niukasti. Rax:han on iso ketju eli olettaisin homman toimivan hiukan toisin. Mutta kuten sanoin, niin en tiedä varmasti, joten saas nähdä.

• Rax.

Avataan joku tohon vanhan Robert's Coffeen tiloihin. En muista nimeä mutta siinä se lukee kyllä ikkunassa olevassa lapussa. Täytyy vaan toivoa että on sunnuntaisin auki että voi mennä krapulamätöille.

• sdfasf
        Rax. kirjoitti:

Avataan joku tohon vanhan Robert's Coffeen tiloihin. En muista nimeä mutta siinä se lukee kyllä ikkunassa olevassa lapussa. Täytyy vaan toivoa että on sunnuntaisin auki että voi mennä krapulamätöille.

Big Nic nimeltänsä muistaakseni

• tietoa on

varmasti tulee menestymään kokkolassa kun ammattitaitoiset omistajat asialla.tätä on odotettu todella.varmasti alussa tungosta joten ajan kanssa syömään ja nauttimaan.tsemppiä yrittäjille

• tämä buffetrafla

rax?

• Big Nicciin

Lähetin hakemuksen Big Nicciin sähköpostilla ja he vastasivat, että he kyllä hakevat sellaisia henkilöitä jolla ois taidot paistaa pizzaa ja olla kassalla ja keittiöllä.. Itellä 2v kokemusta olla kassalla ja keittiöllä. mutta pizzan paistosta ei oo. Ja Niitten 'haku ilmotuksessa' luki että opetamme!
      Jäi kyllä paha maku suuhun..

• ja könttähintaan vielä

Lihotaan ja laiskistutaan, halvalla saa niin pitää syödä saumat paukkuen.

Milloinhan saadaan ensimmäinen kasvisravintola Kokkolaan? Tuskin koskaan...

• eivät liho

vaikka syövätkin herkkuja - vähemmän kulinaristisiakin. Itse olen kokoa 34, en halua laihtua kiloakaan!Ja kolesterolitkin kohdallaan.

Tervetuloa kaikki pizzabuffetit

• minä minä minä minä
        eivät liho kirjoitti:

vaikka syövätkin herkkuja - vähemmän kulinaristisiakin. Itse olen kokoa 34, en halua laihtua kiloakaan!Ja kolesterolitkin kohdallaan.

Tervetuloa kaikki pizzabuffetit

"Minä en lihoa"
        Kerkeet se sinäkin lihota kun tarpeeks mätät roskaruokaa.
        Kansa lihoaa koko ajan.
        Ylipainosta tulee suuri yksittäinen terveyskulu, epidemia, joka pahenee vaan.
        Verisuoni ja sydäntaudit tappaa 2 kertaa niin paljon kun syöpä.
        Silti kaikki pelkää syöpää :)

http://www.youtube.com/watch?v=X2Sv21NV9CE

Mieti.

• vaan terveys muutenkin
        minä minä minä minä kirjoitti:

"Minä en lihoa"
        Kerkeet se sinäkin lihota kun tarpeeks mätät roskaruokaa.
        Kansa lihoaa koko ajan.
        Ylipainosta tulee suuri yksittäinen terveyskulu, epidemia, joka pahenee vaan.
        Verisuoni ja sydäntaudit tappaa 2 kertaa niin paljon kun syöpä.
        Silti kaikki pelkää syöpää :)

http://www.youtube.com/watch?v=X2Sv21NV9CE

Mieti.

Lisäaineet, vitamiinien ja monipuolisen ruuan korvautuminen taikinaisilla tekeleillä. Siitä seuraava väsymystila, tunnistamaton masennus, vastustuskyvyn heikkeneminen sairauksia vastaan, puutostilat (iho huonoon kuntoon jne.).

Super Size Me tässä vasta telkkarista, oli aika osuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2441
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      62
      2374
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2270
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1532
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1510
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1422
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1220
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1176
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe