Aikuisena kalanaisena haluan kertoa kuinka tärkeää on rakastaa erityisesti kalalasta sekä tukea ja suojella häntä. Aikuisena hänestä tulee rakastava ja itsevarma.Kala on luonnostaan sosiaalinen ja kiltti. Pettymykset tunnepuolella lannistavat ja luottamus palaa takaisin hitaasti.Kalanaisen rakkaus on iso asia.Rakkaus koskee kaikkea hyvää ja kaunista, rakkautta puhtaimmillaan. Jokainen rehellinen hyvä ihminen ansaitsee kalamerkkisen rakkauden.
Vastaukset 4
- niinhän
se on. Rehellisyys on tärkeää ja kiltteys. Olen herkkä ja tunnepuolella olen kokenut kovia joka syö sisältä. Pientä masennusta ja heikkoutta on nyt. Itsevarmuus ja rakastavaisuus aiheuttaa joissain ihmisissä hieman kateutta.
- lohikala
Kiltteys on vahvuutta.Avoimmuus, rehellisyys ja itsekunnioitus kuuluu samaan pakettiin.Kiltteys ei tarkoita sitä,että suostuu muiden pompotettavaksi. Fiksut kalat seurustelevat parempien ihmisten kanssa. Eli ihmisten joilla on samat arvot kuin itsellä. Onneksi on valinnan varaa. Täytyy vain hakea oikeista paikoista.
- oliko kilttiä?
lohikala kirjoitti:
Kiltteys on vahvuutta.Avoimmuus, rehellisyys ja itsekunnioitus kuuluu samaan pakettiin.Kiltteys ei tarkoita sitä,että suostuu muiden pompotettavaksi. Fiksut kalat seurustelevat parempien ihmisten kanssa. Eli ihmisten joilla on samat arvot kuin itsellä. Onneksi on valinnan varaa. Täytyy vain hakea oikeista paikoista.
Kerron teille miten ex-kala mieheni toimi, suhteen päätyttyä. Ei hänen ainakaan pitäisi siitä suhteesta kantaa kaunaa koska hän oli se jättävä osapuoli ja jätettyään minut löysikin itselleen heti uuden. No, sen jutun ohi mennessä tämä kala palasi taas samaan kaveri porukkaan missä oli ennenkin ollut (siihen missä minäkin olin).
Aluksi ei ollut ongelmia, pystyimme olemaan kavereita siinä missä muutkin. Kunnes yht äkkiä alkoikin kalamiehen puolelta hirveä paskan jauhaminen, kertoi kaikille vioistani jotka oli suhteemme aikana pistänyt merkille. Valtasi suurimman osan siitä porukasta itselleen, puhui heidätkin minua vastaan. Ei Luojan kiitos sentään saanut kaikkea! Muuten en varmastikaan olisi enää tässä.
Ja edelleen kun mietin, miksi hän sen teki, yritän katsoa itseäni peiliin, mutta näen vain syytömän katseen. Kilttiä, todellakin! - särki
oliko kilttiä? kirjoitti:
Kerron teille miten ex-kala mieheni toimi, suhteen päätyttyä. Ei hänen ainakaan pitäisi siitä suhteesta kantaa kaunaa koska hän oli se jättävä osapuoli ja jätettyään minut löysikin itselleen heti uuden. No, sen jutun ohi mennessä tämä kala palasi taas samaan kaveri porukkaan missä oli ennenkin ollut (siihen missä minäkin olin).
Aluksi ei ollut ongelmia, pystyimme olemaan kavereita siinä missä muutkin. Kunnes yht äkkiä alkoikin kalamiehen puolelta hirveä paskan jauhaminen, kertoi kaikille vioistani jotka oli suhteemme aikana pistänyt merkille. Valtasi suurimman osan siitä porukasta itselleen, puhui heidätkin minua vastaan. Ei Luojan kiitos sentään saanut kaikkea! Muuten en varmastikaan olisi enää tässä.
Ja edelleen kun mietin, miksi hän sen teki, yritän katsoa itseäni peiliin, mutta näen vain syytömän katseen. Kilttiä, todellakin!No ei ollut kilttiä. Kalamiehistä voin sanoa senverran kun tiedän tunnetut mieshenkilöt,Tapani Kansa, Tapio Rautavaara, painija Ukkola,Juise,Renny Harlin.Ainakin näitä yhdistää luovuus ja herkkyys. Kalamerkki on naisellinen merkki ja ehkä siitä johtuu myös, että on häilyvä ja ailahteleva. Oisko myös huonompi itsetunto.Se saa ihmisen tekemään tyhmiä asioita esim. kieroilemaan selän takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1711573Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2561096Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.183752- 43711
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah210687Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63655- 40576
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi49553- 39544
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68540- 32501
- 58499
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul58496Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23479Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal169466Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.26460- 6443
- 69441
- 23419
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma22415