Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Paljonko maksaa?

tahtoo altaan

Hei

Voisiko joku valaista vähän että paljonko tuollainen valmis allas tulee loppuviimeksi kustantamaan? Oletetaan että pohja on hyvä ettei tarvitse kallioita räjäytellä. Mutta muuten..

-allas tulisi kaivettuna maahan
-työmiehet tulee sen tekemään
-kaikki materiaalit ja kustannukset mukaan
-kauanko pystytys kestää

Olisin erittäin kiitollinen jos joku pystyy vastaamaan.

Lämmintä kesää toivottaen.

1

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • possu**

      Tietty riippuu minkäkokoisen altaan rakentaa. Rakennatko itse vai ostatko valmiin? Itse rakennetun altaan hinnasta en osaa sanoa.
      Mutta tossa on ainakin linkki siihen firmaan mistä ostimme oman altaan. (joka pystytellään ens viikonloppuna)ihqua!!
      Toi menee suoraan hinnastosivulle.

      http://www.uimari.net/sivut/isotaltaat.html

      Mutta meillä näin:

      -allas 5,5 pyöreä 2190e
      -terassilauta n 300e
      kaivoimme itse käsin hemmetinmoisen montun, loivaan rinteeseen, ja olemme siitä saaduista kivitä rakentaneet altaan taakse, maata vasten yli 2m korken muurin kiertämään, jossa reunat loivenee altaan eteen, johon tulee patio. Kurat on tullu maksamaan tollaset 400-450e
      Styroxit altaan alle n 80e 2-3m3 salaojasoraa.

      tulisko meille maksamaan ympäripyöreesti maksamaan tollaset 3000-3200e.
      Mut kunhan kuntoon saadaan niin tuloo kyllä hiano, ja suht erikoinen ratkaisu. =)
      Mut on kyllä lihaksetkin koetuksella ollut, eipä tartte puntikselle lähteä.

      Kyllä varmaan sullakin kavereita on joita voit talkookaljoin ja ruuin pyytää apuun? Pääset paljon halvemmalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe