Voiko win2000 asentaa 98se:n päälle vai pitääkö koko kovalevy formatoida ennen asennusta ?
ja jos niin käykö se vaan jotta
Format c:
vai pitääkö sitä Fdiskiä käyttää ???
tiedoista kiitollinen
98se->2000
8
939
Vastaukset
- kun se 2000
asennus lähtee käymään niin se kyselee
heti alkuun että formatoidaanko levy
ekaks. - jjj7
Onnistui alkuun kunnes tuli virhe ilmoitus "This program perormed an illegal operation and will shut down) WINNT32 virhe ja homma tyssäs siihe....???
- koneessa muistia
tarpeeksi?
Vähintään 128 Megaa.
Ja kovalevyä vähintään 4 Gigaa
(tai sen osion minimikoko johon asennat).
Ja ihan varmaan formatoit asennusvaiheessa
levyn etkä vaan asenna 98:n päälle?
Viallinen asennusCD?
Muuten en voi vikaa arvata kun minulla on
aina mennyt OK. - jjj7
koneessa muistia kirjoitti:
tarpeeksi?
Vähintään 128 Megaa.
Ja kovalevyä vähintään 4 Gigaa
(tai sen osion minimikoko johon asennat).
Ja ihan varmaan formatoit asennusvaiheessa
levyn etkä vaan asenna 98:n päälle?
Viallinen asennusCD?
Muuten en voi vikaa arvata kun minulla on
aina mennyt OK.Onko siis formatointi pakko tehdä, eli 98se:n päälle ei voi suorittaa asennusta ?
- koneessa muistia
jjj7 kirjoitti:
Onko siis formatointi pakko tehdä, eli 98se:n päälle ei voi suorittaa asennusta ?
ei ole pakko formatoida, mutta siitä seuraa että
w2000:een jää joitain wanhan 98:n palikoita
jotka vainoavat systeemissä -> järjestelmä
jää huomattavasti epävakaammaksi kuin
"puhtaalla" asennuksella.
Ja voi laittaa levysysteemiksi NTFS:n joka on
huomattavasti parempi kuin w98:n FAT32. - jjj7
koneessa muistia kirjoitti:
tarpeeksi?
Vähintään 128 Megaa.
Ja kovalevyä vähintään 4 Gigaa
(tai sen osion minimikoko johon asennat).
Ja ihan varmaan formatoit asennusvaiheessa
levyn etkä vaan asenna 98:n päälle?
Viallinen asennusCD?
Muuten en voi vikaa arvata kun minulla on
aina mennyt OK.Kone on kannettava armada 100S
muistia on koomiset 88 mb ja sekin lisämuistilla.
Katsoin kuitenkin että pitäisi riittää 2000:lle ?! - Win2000:n
jjj7 kirjoitti:
Kone on kannettava armada 100S
muistia on koomiset 88 mb ja sekin lisämuistilla.
Katsoin kuitenkin että pitäisi riittää 2000:lle ?!koneeseen jossa on 266MHz P II ja 64MT ram joten luulisi sunkin koneeseen asentuvan. Tietysti riippuu siitä mitä aiot sillä tehdä, että alkaako sitten yskiä jos liian raskaita ajat sillä. Muista että Win2000 vie kuitenkin ainakin 700-800 MT levytilaa asennusvaiheessa vähän enemmänkin tilapäistiedostoja varten, joten levytilaa pitää löytyä reippaasti.
- jjj7
Win2000:n kirjoitti:
koneeseen jossa on 266MHz P II ja 64MT ram joten luulisi sunkin koneeseen asentuvan. Tietysti riippuu siitä mitä aiot sillä tehdä, että alkaako sitten yskiä jos liian raskaita ajat sillä. Muista että Win2000 vie kuitenkin ainakin 700-800 MT levytilaa asennusvaiheessa vähän enemmänkin tilapäistiedostoja varten, joten levytilaa pitää löytyä reippaasti.
Asentelin n.15 kertaa kunnes formatoin. Nyt toimii (kone 533 mhz, muistia 88 mb, 2 2 gt kovalevy.
toimii kuin unelma verrattuna 98se:n.
Kiitoksia kaikille avuista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644