mikä on voimassaoloaika täysi-ikäisen merimieslääkärintodistuksella? kaksi vuotta? kolme vuotta? tämä on kiireellistä sillä varasin huomiseksi lääkärintarkastusajan sillä kohta tarkastuksesta on 2 vuotta. kaveri yllättäen sanoi että voimassaoloaika on 3 vuotta. perunko ajan??
merimieslääkärintodistuksen
20
2324
Vastaukset
- minulle mitenkään
kuulu mutta peru aika.
Merimieslääkärintodistus on voimassa 10 vuotta.- mutta ennen
ainakin voimassa olo loppui jos jouduit esim sairaslomalle niin mönsträttäessä takaisin oli oltava tuore lääkärin todistus, vaikka entinen olisi ollut vasta kuukauden vanha.
- mutta ei kuulu mulle...
mutta ennen kirjoitti:
ainakin voimassa olo loppui jos jouduit esim sairaslomalle niin mönsträttäessä takaisin oli oltava tuore lääkärin todistus, vaikka entinen olisi ollut vasta kuukauden vanha.
muka uusi jos sairastaa ...joopa joo...
ennen oli ennen jos oli silloinkaan aivan noin.
Tietty ammattisairastajille on voitu vittuilla.
Sanoisin ettei kyllä ole ollut normaalia. - ottamaan iltapillerisi...
mutta ennen kirjoitti:
eturauhasvaivoihisi ettei kusi nouse yöllä piähän.
- ainakaan vielä
ottamaan iltapillerisi... kirjoitti:
eturauhasvaivoihisi ettei kusi nouse yöllä piähän.
en tiedä, enkä eläkkeestäkään. Sinulle joka olet jo lähdössä saanut korkean tason henkiset eväät ja tiedät varmuudella kaikki asiat, kiitä Allahia tai keneltä lienet lahjasi saanut, mutta kannattaa muistaa että kaikki ylimielisyys jota harrastat sinua "tyhmempiä" kohtaan romahtaa aina ja varmasti, ellet sitä ennen kuole.
- löytyy
eli se on pääsääntöisesti suoritettava 2-vuoden
välein.Et sillee!- paikkaansa...
2v jos sama varustamo jees.
Muuten 1v joo.
- Pitää netistä
käydä tällastakin asiaa utvaamassa.
- tyhmyyteni
..mutta mitä on "utvaaminen"?
- utvaamista tiällä...
tyhmyyteni kirjoitti:
..mutta mitä on "utvaaminen"?
ookkona ihan pölöjä.
- samassa varustamossa
kax vuotta, muuten yx. Pierettääkö?
- artikuloitu pierettäjä...
Mutta seuraavasti.
Voimassa 1v jos vaihtelee varustamoa
Samassa varustamossa 2v (ei tarvi olla vakijopi.)
Lisäksi sairaslomilla ei paskankaan merkitystä asian kanssa.
Sairasulosmaksu vakavan tapaturman vuoksi voi olla eri asia.
Työnantaja voi sinulta vaatia uuden koska haluaa. - enkä muuta väitä
artikuloitu pierettäjä... kirjoitti:
Mutta seuraavasti.
Voimassa 1v jos vaihtelee varustamoa
Samassa varustamossa 2v (ei tarvi olla vakijopi.)
Lisäksi sairaslomilla ei paskankaan merkitystä asian kanssa.
Sairasulosmaksu vakavan tapaturman vuoksi voi olla eri asia.
Työnantaja voi sinulta vaatia uuden koska haluaa.mutta kurkkutulehduksen parantumisen jälkeen joka hoidettiin Eirassa, samaan laivaan palattuani mönsträysmies vaati pykälien mukaan uuden lääkärin todistuksen siitä että olen parantunut ja terve. Vanha lääkärintodistus oli vähän yli puolivuotias.
Sinä et olisi tarvinnut, ethän? - edellinen oli
enkä muuta väitä kirjoitti:
mutta kurkkutulehduksen parantumisen jälkeen joka hoidettiin Eirassa, samaan laivaan palattuani mönsträysmies vaati pykälien mukaan uuden lääkärin todistuksen siitä että olen parantunut ja terve. Vanha lääkärintodistus oli vähän yli puolivuotias.
Sinä et olisi tarvinnut, ethän?tarkoitettu "täyttä potaskaa" kirjoittaneelle tietäjälle.
- puhelet täyttä paskaa
edellinen oli kirjoitti:
tarkoitettu "täyttä potaskaa" kirjoittaneelle tietäjälle.
edelleenkin.
Varustamojen konttoreissa on laatikot pullollaan
valmiiksileimattuja mönsträyslappuja.
Mönsträäjä ei vaadi mitään.
Lisäksi koko instituutio loppuu pian.
Sinulle on vittuiltu molopää. - eläkeukkoja ...
edellinen oli kirjoitti:
tarkoitettu "täyttä potaskaa" kirjoittaneelle tietäjälle.
joten piä läpes kiinni.
Täällä eletään reaaliajassa. - sinä olet pelle..
enkä muuta väitä kirjoitti:
mutta kurkkutulehduksen parantumisen jälkeen joka hoidettiin Eirassa, samaan laivaan palattuani mönsträysmies vaati pykälien mukaan uuden lääkärin todistuksen siitä että olen parantunut ja terve. Vanha lääkärintodistus oli vähän yli puolivuotias.
Sinä et olisi tarvinnut, ethän?ja taas minä en ole ...
- minä itte
Kyllä on taas asiallista keskustelua.Vai mitä?Hieno homma.
- miltään muulta
..foorumilta näin raudanlujaa ja asintuntevaa po-
rukkaa.Hävettää olla merimies.(siis tyhmyyteni hävettää).
- Pete II
Älä peru......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1781925- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54701