Folk music festival

Kaustisella

Please. Järjestäkää edes jonakin vuonna seuraavanlainen ohjelmisto, niin voisi tulla koko viikoksikin katteleen...

Romani-, saamelais-, intiaani-, inuiitti-, eskimo-, aboriginaali-, yms. erikoisempaa "vähemmistöjen" kansanmusiikkia ympäri maailmaa.

Ollaan jo täysin kyllästytty näihin kaikkiin viulunvinguttajiin ja näihin suomalaisiin "bändeihin" mitä lie popedaa ja muuta...

15

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zeppo

      valitettavasti popeda taitaa olla kuitenki liian rajua kaustisen festareiden ohjelmaan..kaunis ajatus olisi saada paljon artisteja ympärimaailmaa mutta jostaihan täytyy saada rahaakin ja valitettavasti suuri yleisö ei ole niin innostunut "vähemmistöjen" kansanmusiikista.

      • Boligoma

        Ai jaa, te olette kaverinne kanssa kyllästyneet ohjelmaan. No ei kai se auta sitten kun tehdä koko festivaalien ohjelma teidän maun mukaan.. Voi tosin olla että sinne festivaaleille tulee muitakin ihmisiä ja ohjelma suunnitellaan kokonaisvaltaiseksi, mahdollisimman montaa makua mielyttäväksi. Kehottaisin kuitenkin vielä perehtymään tämän kesän festivaalien ohjelmaan, siellä on tänäkin kesänä ainakin joitakin vähemmistökansoihin liittyviä esiintyjiä ihan ulkomailta asti.


      • vilho ullava
        Boligoma kirjoitti:

        Ai jaa, te olette kaverinne kanssa kyllästyneet ohjelmaan. No ei kai se auta sitten kun tehdä koko festivaalien ohjelma teidän maun mukaan.. Voi tosin olla että sinne festivaaleille tulee muitakin ihmisiä ja ohjelma suunnitellaan kokonaisvaltaiseksi, mahdollisimman montaa makua mielyttäväksi. Kehottaisin kuitenkin vielä perehtymään tämän kesän festivaalien ohjelmaan, siellä on tänäkin kesänä ainakin joitakin vähemmistökansoihin liittyviä esiintyjiä ihan ulkomailta asti.

        Velkaa tulee lisää noin 180000€ tänä kesänä,,mutta kuntahan maksaa.Palatkaa juurillenne ja lopettakaa populaarimusiikin esittäminen,,samoja artisteja kuulee ja näkee ravintoloissa 2 €.


      • nyppii
        Boligoma kirjoitti:

        Ai jaa, te olette kaverinne kanssa kyllästyneet ohjelmaan. No ei kai se auta sitten kun tehdä koko festivaalien ohjelma teidän maun mukaan.. Voi tosin olla että sinne festivaaleille tulee muitakin ihmisiä ja ohjelma suunnitellaan kokonaisvaltaiseksi, mahdollisimman montaa makua mielyttäväksi. Kehottaisin kuitenkin vielä perehtymään tämän kesän festivaalien ohjelmaan, siellä on tänäkin kesänä ainakin joitakin vähemmistökansoihin liittyviä esiintyjiä ihan ulkomailta asti.

        mähän saan toivoo mitä mä haluun, eikä sen pitäis sun pientä maailmankuvaas heti noin pahoin heiluttaa. Minkäs sille voi jos on kyllästyny tohon joutavaan ohjelmaan...? Eikä siellä tän vuoden ohjelmassa kuule ole mitään mielenkiintoista meille. Menköön ne jotka tykkää, mä meen vasta sitten kun saan mun rahoille vastinetta - mun makuun.


    • eniro ei tuntenut

      Missäs tälläine Kaustinen sijaitsee??Onko lähellä Turkua??

      • Onko se

        moottoripyörä malli ?

        Kokeileppa http://www.viamichelin.com

        "Maps" -alle
        Valitse " Country" -kohtaa Finland ja
        " Postcode,city,area..." - kohtaa Kaustinen

        Et voi olla kädetön niin kädetön , ettet löydä :D !


      • jaskamaalta

        Siis ei helvetti onko taas kyseessä joku Etelä-Suomen kasvatti joka ei tunne edes omaa isänmaansa maantietoa??!!

        Tänne osaa tulla paskaa jauhamaan mutta ei esimerkiksi osaa Googlettaa Kaustista tai käyttää vaikkapa Wikipediaa.

        Ei herrijee! Taitaa olla trolli


      • atzi

        Se on kaukana turusta noin 450km... Aika lähellä Kokkolaa Mut Kannattaa mennä kuitenkin koska se kestää monta viikkoa!!! T: Atti Kokkolasta....


      • Charlie Brown

        Kaustinen -niminen lintu asuu Ameriikassa.


      • Konstanen
        jaskamaalta kirjoitti:

        Siis ei helvetti onko taas kyseessä joku Etelä-Suomen kasvatti joka ei tunne edes omaa isänmaansa maantietoa??!!

        Tänne osaa tulla paskaa jauhamaan mutta ei esimerkiksi osaa Googlettaa Kaustista tai käyttää vaikkapa Wikipediaa.

        Ei herrijee! Taitaa olla trolli

        Kaustisen kirkonkylässä ei ole kaikilla tietoa edes siitä, mikä on Pauanne, vaikka se on muutaman sadan metrin päässä.

        Maailmassa on paljon sivistymätöntä tietämättömyyttä.


    • toivoa

      Ja olisi kiva kuunnella edes yhden kerran "aitoa" countrymusiikkia jonkun USAlaisen porukan esittämänä. Musiikin vuosikymmenellä ei olisi niin väliä, kunhan vain meno olisi aitoa stetsonia. Minulle kävisi kaikki Willie Nelsonin ja Dixie Chicksien väliltä eikä Alan Jacksonkaan olisi paha. Rahaa nuo edelliset tietysti vaativat, mutta jospa löytyisi edes halvempia kansanpainoksia em. musiikkityyleistä?

    • kuultu

      Kaikkia noita mistä ruikutatte on kyllä vuosien varrella ollut jo festareilla. On ollut mm. romaniryhmiä, intialaisia, intiaaneja, inuiitteja ja eskimoita, ja tää on fakta, koska 16 vuotta oon festareilla rampannu.

      Kandeis lukea niitä ohjelmia tarkemmin.

      • ja luettu onkin

        samoin käyty katsomassa. Ei kyse siitä olekaan. Olisi vain kiva kuulla lisää juuri näitä mainitsemiasi "romaniryhmiä, intialaisia, intiaaneja, inuiitteja ja eskimoita", yms. Enkä minä tarkoita että näitä joka vuosi tarvis olla jokunen, vaan että kerrankin olis sellaset festarit että näitä on kaikkia siellä, koko ajan, eikä niitä ainaisia viulisteja ja muita ruikuttajia.


      • romanos porist
        ja luettu onkin kirjoitti:

        samoin käyty katsomassa. Ei kyse siitä olekaan. Olisi vain kiva kuulla lisää juuri näitä mainitsemiasi "romaniryhmiä, intialaisia, intiaaneja, inuiitteja ja eskimoita", yms. Enkä minä tarkoita että näitä joka vuosi tarvis olla jokunen, vaan että kerrankin olis sellaset festarit että näitä on kaikkia siellä, koko ajan, eikä niitä ainaisia viulisteja ja muita ruikuttajia.

        Onko Lindemannet lavalla lauantaina??


      • ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe