PYYKKIRALLI VIROON!

Ajankohtainen kakkonen kertoi 12.6 ääriesimerkin tästä kilpailuttamisen ja ulkoistamisen hullusta periaatteesta.Kilpailuttamisen seurauksena tamperelainen pesulayrittäjä menetti tuntuvan työtarjouksen viroon.Hän joutunee harkitsemaan lomauttamista ja jopa lopettamista asian johdosta.Suomalaisen palkansaajan asialla oleva SAK,kin pesettää vaatteensa nyt virossa!Tämä pyykkiralli rekalla edestakaisinhan kuluttaa mielettömästi maantietä ja saastuttaa ilmaa!Ihan turha valtion paasata ja pelotella ilmastonpilaantumisella jos se sallii tällaisen pakkokilpailuttamisen maassamme.Ja pakkohan suomen on se sallia koska EU sen on määrännyt.Tässä ulkoistamisessa ja kilpailuttamisessa ei ole järjenhiventäkään mukana.Armeijan ruokahuollonkin ulkoistaminen ei ole tuottanut euroakaan säästöä kertoi samainen ohjelma.Tämä tuo vain lisää työttömyyttä suomeen,että sellaista viisautta,pakkohan suomen on näitä typeriä direktiivejä noudattaa,muuten tulee sakkoja.Että se vapaasta isänmaasta.

4

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bussilla metroon

      Tämä on hyvä juttu !

      Suomen armeijan asusteet on pesty ja tehty siellä

      jo pidempään !

    • Yksityisyrittäjä

      Suomalaisen yrittämisen.Hienoa SKP-SDP-SAK.Tämän saastan siivoamisessa menee aikaa.

      • lianneet..?

        Miten tähän pyykkiralliin sossut liittyy.
        Se on suomalainen yrittäjä suuressa rahanahneudessaan laskenut urakkatarjouksensa väärin.
        Tehkää seuraavalla kerralla halvempi tarjous.


      • kynäilijä
        lianneet..? kirjoitti:

        Miten tähän pyykkiralliin sossut liittyy.
        Se on suomalainen yrittäjä suuressa rahanahneudessaan laskenut urakkatarjouksensa väärin.
        Tehkää seuraavalla kerralla halvempi tarjous.

        Suomalainen yrittäjä rahanahneudessaan!!!höpö,höpö,hyvä kun saa leipänsä irti,koska suomessa on työvoimakustannukset niin korkealla,yrittäjä toveri joutuu laittaa puomin firman oveen tätä kyytiä,suomessa ei pysty laittaan halvempia tarjouksia kuin virossa,kyllä sun pitäs se tietää.Hallituksen pitäis suosia suomalaista työtä ja yríttämistä,mutta mitä hulluja,puhuvat vaan.Arkitodellisuus on toista.Tämä ulkoistamispakko ja kilpailuttaminen vie särjetkin suomen vesistä.Rekat rälläävät pitkin poikin suomea ja ulkomaita myöten mistä se halvin tarjous löytyisi.Tällalailla kun jatkuu meno,niin kohta vanhuksetkin hoidetaan kiinassa,kun siellä on halvempaa,kaikella kunnioituksella vanhuksia kohtaan,toisaalta mistä tementoitunut vanhusrassu tietää missä on,pääasia että saa mahansa täyteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe