Olen 30-vuotias, pyöreä ja muodokas, raskasrintainen nainen.
Alastonmallina olen ollut useita vuosia eri taidekouluissa, kursseilla ja taidekoulun pääsykokeissa.
Olen pidetty malli, jaksan asennossa ja minua on kuulemma mukava maalata/piirtää/veistää koska olen muodokas. Tällainen "rubensmainen" :D
Mikäli sinä tarvitset mallia tai kurssillanne on mallista pulaa, ota yhteyttä.
emmi76(AT)gmail.com
Alaston/puolialastonmalli käytettävissä
7
1120
Vastaukset
- Print24
HTS (Helsingin Taiteilijaseura) kaipailee lisää malleja... onko entuudestaan tuttu?
- il pittore
Espoo Art´iin, heillä on syyskuusta toukokuuhun kerran viikossa 3 tunnin mallimaalaus. Artin toimipiste vaihtuu kesällä Leppävaaraan ja sinne pääsee verraten lähelle junalla ja bussilla. Netistä löydät Artin kotisivut ja yhteystiedot.
- malli..................
asua vaikka Inarissa. Miksi helsinkiläiset luulevat että kaikki taide tapahtuu vain etelä-suomessa?
- il pittore
malli.................. kirjoitti:
asua vaikka Inarissa. Miksi helsinkiläiset luulevat että kaikki taide tapahtuu vain etelä-suomessa?
luulet, että luulen, että kaikki taide tapahtuu vain Etelä-Suomessa? Miksi yleensä luulet, että olisin helsinkiläinen? Miksi luulet, että kommenttisi auttaa mallia löytämään haluamiaan töitä? Miksi yleensä esitit typerän, asiaan liittymättömän kommenttisi?
- emppunen
Asun siis Tampereen alueella.
- 35mies
tässä olis pääkaupunkiseudun alueella miesmalli naisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482553
- 1831826
- 701647
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91291- 95989
- 80988
- 72988
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188894- 67891