Noniin nyt kaipaisin ammattilaisen apua tai kokeneen apua, ja kaikki neuvot tarkalleen. Elikkä onko trimmaus että ase ampuu kovempaa? Jos on niin miten voisi ilman että vahingoittais asetta. Minulla on MP5 A3 Hop Up, jos jollakin on kokemusta auttakaa kiitos.
Robert Grön
MP4 A3 Hop Up Trimmaus
5
273
Vastaukset
- Nimetön
Tarkoitin Mp5 ^^
- Asiantuntija
kammataan turkki huolella ja laitetaan rusetti kaulaan. Jos kävi hyvin koira voittaa kilpailun huonosti jos käy makkaratehdas kutsuu, jossa jauhetaan makkaraa. Makkara on hyvä ruoka, sitä pitää syödä että terveenä pysyy, mutta vegaanit homopojat usko ei kasviksia vain syövät ja nuorena kuolevat mokomat puunhalaajat. Mitä puut ovat meille antaneet miksi niitä pitäisi halata? Turhaa kuoleman portit aukeaa ja seuraa pimeys.
- softaaja pike
mulla on kyseinen ase jota olen availlu ja semmosta. mutta en ymmärrä sun kysymystäs??
-->kysy selkeämmin niin vastaan sen mitä tiedän. - naab
Parempia bassoja vai muistia iPodiin?=)
- Nimetön
Siis perkele virittäminen... Miten sais sen viritetty että se menis pidemmälle ja suhtkoht kovempaa? :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943306- 313126
- 592884
- 572740
- 532390
- 381844