Galaxy positiivinen yllätys

reissusta palannut

Käväisimme juuri puolisoni kanssa Galaxyn risteilyllä. Kovasti mietin ennakkoon, että tulikohan tehtyä moka kun Tallinkin laivalle matka varattiin, mutta mitä vielä...Henkilökunta ei hymyillyt suupielet korvissa, mutta oli kohteliasta ja hymyili kyllä takaisin jos itse hymyili. En yhtään ihmettele, miksi virolaiset eivät suomalaisista niin välitä. Reissun aikana sai todella hävetä silmät päästään suomalaisten käytöstä.
Tallinnassa kävimme aamupalalla kivassa kahvilassa. Samaan aikaan sisään tuli joukkio suomalaisia umpi kännissä. Yksi neiti huuteli kovaan ääneen tiskillä että missä vitussa on vessa kun mulla tulee paskat housuuun. Muut miettivät kovaan ääneen suomeksi, miten englanniksi tilataan olut tai battery...myyjä puhui kylläkin sujuvaa suomea..=) Porukka meinasi alkaa polttamaan sisäll ä kahvilasssa (oli tietty savuttonI, jne...
Vaikka itsekin viihteelllä reissussa olimme, niin kyllä jotkin käytös tavat pitäis olla..

Reissu oli erittäin kiva ja tutustuimme todella mukaviin ihmisiin. Ruoka ei laivalla ollut mitään huippu hyvää, mutta syötävää. Buffet pöytä oli mielestämme hyvä.

Suosittelen siis.

4

1239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle-Tallinki

Samanlaisia kokemuksia on.Joskus hävettää niin vietävästi.Varsinkin siinä Virukadun terasseilla kuulee suomalaisten suusta sellaista möykkää ja haistattelua,ettei paremmasta väliä.

• Hävetä saa silmät päästään

Suomisussu ja -jorma ovat nyt niin eurooppalaista, että!

Yleensä käytöstavat ovat vaan kuin Neanderthalerilla.

• Suomiporo

sinne Tallinnaan. Tunnetusti tuulipukujunttien ykköskohteeseen. Euroopasta löytyy kohteita, joissa jopa suomalaiset osaavat käyttäytyä. Esim. ei sen kauempana, kuin Tukholmassa ei nykyään juurikaan näy huonosti käyttäytyviä suomalaisia. Porot menevät nykyään Tallinnaan.

• Anonyymi

En tiennytkään, että laivalla on nimettyjä katuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      121
      5896
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4316
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2721
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2518
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1855
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1524
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1372
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1311
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      26
      1157
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1101
    Aihe